کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم محصولی زیبا مخصوص استفاده دو نفر در ابعاد مناسب

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم اگر به دنبال محصولی بادی می گردید که در مدت زمان کوتاه بتوانید خستگی کار را از تن خود بیرون کرده و استراحتی مفید داشته باشید ، کاناپه بادی یکی از بهترین انتخاب هاست. شرکت های متعددی تولیدات فراوانی را روانه بازار کرده و توانسته اند نظر هر خریداری را به خود جلب کنند. اینتکس تهران به خوبی توانسته است تعداد بسیاری از کاناپه های بادی را روانه بازار کرده و هر شخصی می تواند به سایت اینتکس تهران مراجعه نموده و بسته به نیاز و سلیقه خود از بین محصولات بادی موجود  محصول مورد نظرش را انتخاب و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرد. کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم یکی از چندین محصول موجود در این شرکت می باشد که در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و برای استفاده دو نفر است که دارای طولی برابر 270 سانتی متر ، عرض 190 سانتی متر و ارتفاع 125 سانتی متر می باشد. و تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را نیز دارد که در نوع خود یک ویژگی مهم به شمار می رود. 

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح چرم جزو آن دسته از محصولاتی می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب دارای کیفیت مطلوب نیز است و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و دچار آسیب و خرابی نشود. این کاناپه بادی رویه طرح چرم داشته تا افراد بتوانند به راحتی آن را در منزل و دکور خانه به کار ببرند اما عمده کاربرد این گونه محصولات استفاده در محل هایی مانند باغ و ویلا است که افراد برای سرگرمی و به مدت محدودی به آن جا می روند و نیازمند اسباب و وسایل راحتی برای استراحت و خواب هستند. این محصول نیز قابلیت آن را دارد که به راحتی جا به جا شود و در محل های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. کاناپه بادی به صورتی طراحی شده است که می توان آن را به عنوان تخت خواب نیز استفاده کرد و بر روی آن مدت زمان طولانی را به استراحت پرداخت و یا به خوابیدن پرداخت. این محصول دارای ویژگی های مختلفی است که به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.


طراحی بی نظیر و جذاب

در مورد محصولاتی که توانایی اجرا در دکور منزل را دارند و نیز آن دسته از محصولات که زیبایی نیز برای آن ها اهمیت دارد می بایست طراحی به گونه ای باشد که خاص بودن آن نمایان باشد و بتوان به بهترین شکل این زیبایی را به نمایش گذاشت. طراحی این محصول نیزاز آن جایی که برای مخاطبان مهم و قابل اهمیت است زیبا و جذاب اجرا شده است و دارای بخش های متعدد و کارایی می باشد که می توان به این گونه آن را در ترکیب وسایل منزل نیز به کار برد. علاوه بر آن بدنه دارای رنگبندی می باشد که برای افراد خریدار بسیار حائز اهمیت است بنابراین افراد می توانند بر حسب علاقه خود و نیز نیاز خود رنگ بدنه محصول را انتخاب کنند و زیباترین محصول را خریداری نمایند. بدنه دارای شفافیت می باشد. این ویژگی نیز به دلیل رویه طرح چرم آن بوده و زیبایی آن را دو چندان می کند و یکی از بهترین رویه ها برای کاناپه های بادی می باشد.


کناره های بادی و بزرگ

بخش هایی در کناره های کاناپه بادی وجود دارد که دارای ضخامت بالایی می باشد و بادی و بزرگ هستند. این بخش ها در واقع تکیه گاه نیز محسوب می شوند و می توانند برای قرار گیری افراد به صورت راحت مناسب گردند. کناره های بادی نرمی و قدرت منعطف بودن بسیار بالایی دارد به طوری که با قرار دادن دست بر روی آن و یا تکیه دادن به آن شکل خود را از دست می دهد و ایجاد فرورفتگی می کند اما بلافاصله پس از برداشت می تواند به حالت اولیه خود بازگردد و ظاهر خود را حفظ نماید. کاناپه بادی این بخش ها را در زمانی که به تخت خواب بادی در آمده است می تواند به عنوان تکیه گاه هایی محکم و مناسب در نظر بگیرد و با وجود آن ها راحتی و آسایش را تجربه کنند.


بخش نشیمن محصول

قسمتی در مابین محصول وجود دارد که در واقع محل نشیمن افراد است. این بخش تاشو می باشد به طوری که به راحتی تا شده و به نشیمن کاناپه تبدیل می شود. در صورت نیاز برای استراحت و خوابیدن نیز این بخش باز شده و تشکیل تشک بادی را می دهد. ابعاد آن مناسب است و برای افرادی که قد بلندی نیز دارند طراحی شده است تا به راحتی و بدون وجود مشکل بتوانند بر روی آن حضور داشته باشند. این بخش رویه مواج دارد تا کمر در حالت مناسب و مطلوبی قرار گیرد و شرایط برای استراحت مهیا باشد. در این زمان با طولانی تر شدن مدت زمان مصرف افراد دچار خستگی نشده و می توانند خستگی خود را بر طرف کنند.


خرید

اگر قصد خرید کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره چند کاره طرح چرم را دارید به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
270 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای ارتفاع بلند
دارای بدنه ضد تعریق
وزن : 5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...