کاناپه بادی دو کاره آبی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 146 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و فروش کاناپه یک نفره و دو نفره

کاناپه بادی دو کاره از محصولات کاناپه های بادی شرکت اینتکس می باشد .کاناپه های بادی بهترین محصول برای جایگزین شدن با مبل های سنگین و سفت هستند و با داشتن یک کاناپه مناسب شما دیگر نیازی به مبل ها نخواهی داشت.کاناپه بادی دوکاره تاشو یکی از بهترین کاناپه های تولید شده است که در واقع دو کاره بودهاین کاناپه از ابعاد مناسبی برای استفاده دو نفر برخوردار میباشد . یکی از اصلی ترین کاربردهای این کاناپه  استفاده معمولی به عنوان کاناپه بادی میباشد و کارکرد دیگر آن نیز به تشک آن مربوط میشود که در صورت نیاز میتوانید آن را باز کرده و به عنوان تخت خواب استفاده کنید .این محصول همچنین دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد و جنس به کار رفته در طراحی بدنه آن از نوع PVC  میباشد که مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه دارد و میتوانید بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازیداستفاده از این نوع جنس علاوه بر سبک تر کردن این محصول باعث کیفیت بالای آن نیز شده است.ابعاد این محصول برای استفاده دو نفر در نظر گرفته شده است و میتوانید در هر نقطه از منزل آن را استفاده کنید .  این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

کاناپه بادی می تواند با توجه به ماهیت استفاده ای که دارد در محیط های پذیرایی و یا اتاق های خواب مورد استفاده قرار بگیرد . کاناپه بادی دو نفره آبی رنگ ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است و به توجه به ابعاد بزرگی که دارد دو نفر بزرگسال را به راحتی بر روی خود جای می دهد . این کاناپه بادی دارای تکیه گاهی گرد می باشد که به همین ابعاد در بخش های کناری نیز از بخش های بادی برای استراحت دست ها استفاده شده است . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید در بخش پشتی آن دو عدد کوسن بادی وجود دارد که برای پر کردن گودی کمر در هنگام تکیه دادن و همچنین به عنوان بالشت بادی به هنگام خواب می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی را دارید تا پایان این مسیر همراه ما باشید .

در بخش کف این کاناپه بادی از ساختار مواج استفاده شده است که بهترین نوع رویه می باشد و با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل کرده و از تعریق بدن به هنگام استفاده جلوگیری به عمل می آورد . متریال استفاده شده در ساخت رویه کاناپه بادی اینتکس از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت و در تست های صورت گرفته به راحتی وزن مصرف کنندگان را تحمل می نماید . یکی از مهمترین خصوصیت های پی وی سی جیر سازگاری بالای آن با پوست بدن انسان می باشد بدین معنا که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح کاناپه ، خراش بر روی پوست ایجاد نمی شود و این امر می تواند با توجه به ماهیت استفاده ای که کاناپه های بادی دارند بسیار تاثیرگذار باشد . بخش دوم کف این کاناپه بادی قابلیت جمع شدن زیرین رویه اول را دارد که بدین ترتیب با جمع کردن آن می توانید به عنوان مبل برای نشستن از آن استفاده کنید و در صورتی که دو لایه با هم باز باشند می تواند نقش تخت خواب بادی را به خوبی ایفا کند .

در بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که مقاومت بسیار بالاتری به نسبت رویه جیر دارد و برای افزایش قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش کف آن از این نوع متریال استفاده شده است . باید گفت که قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی دو نفره اینتکس بالغ بر 270 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت فوق العاده آن دارد و به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد . برای راه اندازی هر چه راحت تر این کاناپه بادی می توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید که بدین منظور بر روی بدنه این محصول سه عدد دریچه باد تعبیه شده است . البته باید توجه داشته باشید که از کمتر یا زیادتر از حد استاندارد باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا در این صورت عملکرد کاناپه بادی مختل خواهد شد و بهتر است برای هر چه بهتر کردن عملکرد محصول آن را به حد استاندارد باد کنید . 

وزن این کاناپه بادی بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که برای کاناپه های بادی دو نفره اینتکس پیرو استاندارد های جهانی است . توجه داشته باشید ، ابعادی که برای محصول در جدول توضیحات خوانده اید ، ابعاد باد شده کاناپه می باشد و در حالت جمع شده فضای کمتری را اشغال می کند و این امر باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را در کمد خانگی پس از استفاده قرار دهید و فضای بیشتری را در محیط های خانگی کم جا در اختیار داشته باشید . برای خرید کاناپه بادی دو نفره اینتکس همین حالا می توانید اقدام نمایید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
205 سانتی متر
عرض
146 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC سه لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی ریلکس
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
سطح رویه مواج
ضد تعرق
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
رنگ: نارنجی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...