کاناپه بادی روی آب دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل  بادی روی آب دو نفره یکی از محصولات خلاقانه می باشد که قابلیت استفاده بر روی آب در استخر و دریاچه ها و یا قابلیت استفاده در کنار استخر زمانی که شئ تیزی در محل نباشد را دارد. بدنه این مبل در قسمت های بالایی به صورت کامل از رنگ آبی بهره می برد و بخش های زیرین آن مشکی می باشد. ارگونومی این کاناپه فوق العاده بوده و راحتی بسیاری دارد. تحمل وزن أن نیز 180 کیلوگرم بوده که برای دو بزرگسال به صورت همزمان کاملا مناسب است. بر روی دسته این مبل یک حفره برای قرار دادن بطری و یا لیوان را دارد. جنس این کاناپه از لایه های ضخیم PVC بوده و طول عمر و مقاومت بسیار خوبی دارد . کاناپه بادی روی آب دو نفره در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ارسال به سراسر کشور


کاناپه بادی روی آب دو نفره

کاناپه بادی روی آب دو نفره محصولی خاص و جذاب می باشد که به صورت حرفه ای و هوشمند کار می کند و برای استفاده در محیط های آبی و یا در محیط های خشک نیز به کار می رود. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و محکم می باشد و از آن جایی که بادی است اما ظاهری استوار و ایستاده داشته و می تواند تمامی وزن ها را تحمل کند. چنین محصول بادی را می توان برای استفاده در مسافرت نیز با خود به همراه داشت و از راحتی آن در هر فضایی استفاده کرد همچنین می توان به منظور راحتی افراد در حاشیه استخر های شخصی آن را قرار داد تا آن ها با استفاده از آن از مزیت راحت بودن و آرامش بهره مند شوند. در زمینه کاناپه های بادی روی آب می توان مطالب زیادی را نام برد که با استفاده از این محصول می تواند تحقق بیابد و آسایش را در زمان تفریح برای افراد مختلف فراهم کند. این مطالب در زیر به صورت پاراگراف هایی آمده است که آن ها را مطالعه کنید.


طراحی محکم و ایمن

بر روی این کاناپه بادی می توان دو فرد به صورت همزمان قرا گیرند و از فضا استفاده کنند. این دو فرد می بایست در مجموع وزن 180 کیلوگرم را داشته باشند. چنین آستانه تحملی می تواند امکان استفاده برای افراد چاق و سنگین وزن را ایجاد نموده و سبب لذت و شادی آن ها نیز شود. طراحی بدنه بسیار دقیق و با نظم است و با چنین وضعی استحکام بالایی را ایجاد می نماید به همین دلیل قادر به تحمل چنین وزنی بوده و در برابر استفاده این افراد دچار تغییر حالت و واژگونی نمی شود. بخشی از بدنه مانند یک پشتی می باشد که به صورت مستحکم در بخش بالایی محصول قرار گرفته و می تواند در زمان تکیه دادن نرمی و لطافت را برای افراد ایجاد نماید. این پشتی کمر را در حالت استاندارد قرار داده و برای استفاده در خشکی محصول را مناسب تر کرده است. بخش های کناری نیز دارای دسته های پهن و محکم هستند که افراد هم می توانند به آن تکیه داده و هم می تواند به عنوان یک حفاظ به دور محصول محسوب شود. در واقع پشتی و دستگیره های اطراف این کاناپه بادی امنیت را برای افراد بالا برده و مانع از برهم خوردن تعادل آن ها و نیز تعادل کلی محصول می شود و می تواند افراد را بر روی محصول در حالت معلق به صورت ایمن نگه دارد.


استفاده از محصول در خشکی

بدنه مقاوم این کاناپه بادی و نیز شکل ظاهری آن و طراحی بادوام و با کیفیت آن توانسته محصول را برای استفاده در خشکی نیز مناسب بگرداند و سبب استفاده افراد در آن مناطق نیز شود. در زمانی که قصد نشستن در ساحل و یا در حاشیه رود ها را دارید و یا می خواهید در فضای استخر های شخصی به تماشای محیط بپردازید می توانید این کاناپه بادی را در آن جا احداث نموده و به کارهای مورد علاقه خود بپردازید. برای این راه اندازی نیازمند بررسی دقیق فضای زیرین محصول هستید. قبل از راه اندازی کاناپه بادی باید اطمینان کامل را در مورد محل قرار گیری محصول بخاطر خالی بودن از هر گونه شی تیز و برنده داشته باشید تا با قرار دادن آن در محل بدنه را نیز در امنیت کامل حفظ نمایید.


قابلیتی منحصر به فرد

کاناپه بادی برای روزهای گرم سال بیش تر کاربرد داشته و می تواند فضای جذابی را برای افراد در زمان اوقات فراقت ایجاد نماید. این محصول برای روزهای گرم دارای بخشی به نام جالیوانی است که می توان در داخل آن لیوان یا بطری را قرار داده و در زمان نیاز افراد یک نوشیدنی خنک را داشته باشند و بتوانند نهایت استفاده را در طولانی مدت با این کاناپه بادی داشته باشند. 


نحوه خرید

در زمان نیاز به این کاناپه بادی روی آب دو نفره می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران اقدام به خرید نموده و از مزیت های این محصول بهره مند شوید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
180 کیلوگرم
طول
180 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
وزن
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساختار رویه
موج دار مشبک
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای تیکه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای کف بادی مواج
دارای دستگیره مخصوص حفظ تعادل
دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
Tube Pro

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...