کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار محصولی پر کاربرد با طراحی زیبا و منحصر به فرد

کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار محصولی زیبا از سری محصولات بادی راحتی که دارای ویژگی های بسیاری می باشد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این محصول بادی در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می شود و به راحتی قابل دسترسی است. کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار مخصوص بزرگسال و در نوع خانگی طراحی شده است و ابعاد مناسبی هم برای استفاده یک نفر دارد. دارا بودن نشیمنگاه و تکیه گاه مواج ، دارا بودن رویه ضد تعریق که یک ویژگی مهم و خاص به شمار می آید ، دارای جی مخصوص بطری و دارا بودن نشیمنگاه شیبدار و گود که استراحت لذت بخشی را برای کی که از کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار به ارمغان می آورد از سایر ویژگی های این کاناپه بادی تک نفره می باشد. لازم به ذکر است که جنس رویه این محصول بادی از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری محصول از پی وی سی طرح چرم و جنس کف کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار نیز از پی وی سی دولایه می باشد.

کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار

کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار برای مصارف مختلف و کارایی های گوناگون طراحی و تولید شده است و برای افراد مناسب و مفید می باشد. این محصول بادی دارای جنس مخمل است تا در حالت استراحت از رویه ای نرم و لطیف برخوردار شد و توانست این محصول را با داشتن چنین بخشی به بیش ترین مقدار استفاده کرد. اجزا و مواد اولیه به کار رفته در تولید کاناپه بادی همگی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد هستند که طول عمر مجموعه راحتی را بالا برده و شکل زیباتری به ظاهر آن می بخشد. این کاناپه بادی در درمان اعصاب و ناراحتی های روحی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به این طریق می تواند در ریلکسیشن افراد نیز نقش داشته باشد و با ایجاد شرایط راحتی و استاندارد باعث به آرامش رسیدن افراد می شود. همچنین سبب تقویت اعصای نیز می گردد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد کاناپه بادی و نحوه خریداری آن به دسته بندی زیر مراجعه نمایید که به اختصار در این زمینه مطالبی را عنوان کرده است.


سطح فرو رفته مابین محصول

قسمتی در مابین بخش نشیمن محصول ایجاد شده است که دارای فرورفتگی می باشد و به این گونه یک محل راحتی ایجاد شده که کمر را در حالت استاندارد قرار می دهد. کاناپه بادی با وجود قسمت نشین گود تکیه گاهی شیبدار را نیز ایجاد نموده است که سبب قرار گیری پاها به روشی راحت می شود و آن ها را در حالت مناسبی از نظر علاقه مندان به محصولات طبی قرار می دهد. علاوه بر آن تکیه گاهی نیز در بخش بالایی محصول ایجاد شده است که آن نیز شیبی مناسب داشته و باعث لم دادن افراد در زمان استراحت می شود. فرورفتگی نرمی بسیاری ایجاد کرده است که در زمان استفاده افراد را از بروز خستگی در امان نگه می دارد و در آن ها از کسل شدن جلوگیری می کند و باعث داشتن آرامش در تمامی مدت زمان استفاده از محصول می شود. 


داشتن جا لیوانی بر روی محصول

کاناپه بادی در کناره خود یک دستگیره دارد که می توان در برخی موارد به آن تکیه داده و یا برای قرار دادن دست از آن استفاده کرد. این دستگیره دو رنگ می باشد و جنس رویه آن نیز مشابه با بدنه کاناپه بادی است . بر روی آن به دلیل ایجاد راحتی برای مصرف کننده یک بخشی به شکل استوانه ایجاد شده است که برای قرار دادن بطری و یا لیوان در زمان استراحت می باشد. به این طریق آب و یا برخی نوشیدنی های مورد علاقه افراد در زمان استراحت و یا انجام مطالعه و تماشای فیلم در دسترس افراد قرار می گیرد و می تواند بهترین محل برای این موارد باشد. همچنین از ریخته شدن این مواد مایع به رویه محصول جلوگیری می شود و محلی مناسب برای آن آماده می گردد. این بخش دارای محافظی است که آب و رطوبت را به قسمت داخلی بدنه نفوذ نمی دهد و به این طریق به سلامت محصول کمک می کند.


منعطف و قابل شکل پذیری

یکی دیگر از خصوصیات کاناپه بادی داشتن قدرت منعطف بودن بسیار بالایی است که به دلیل وجود جنس بدنه و نوع طراحی آن می باشد. این محصول بدنه ای توخالی دارد به همین دلیل به هر میزان که دلخواه است قادر به منعطف بودن می باشد. همچنین در زمان استفاده با تغییر در شکل خود سبب حالت پذیری زیادی شده که با بلند شدن از روی آن به حالت اولیه بر می گردد. کاناپه بادی با تنظیم باد درونی خود می تواند میزان نرمی و راحتی را تغییر دهد و به حالت دلخواه افراد برسد. 


خرید محصول

اگر قصد خرید کاناپه بادی ریلکس یک نفره با نشیمنگاه شیبدار را از مرکز مطمئن و معتبر دارید می توانید به صورت غیر حضوری از سایت نمایندگی اینتکس تهران و از دسته بندی محصولات بادی آن را انتخاب نمایید و برای خرید سفارش دهید تا به سرعت به دست شما برسد و برای استفاده آماده باشد.

نوع
خانگی
طول
70 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای رویه ضد تعریق
دارای جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه شیبدار و گود
قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...