کاناپه بادی سه نفره بنفش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره بنفش با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت با قابلیت تست 48 ساعته

کاناپه بادی سه نفره بنفش یکی از زیبا ترین و محبوب  ترین کاناپه های بادی می باشد که در سال های اخیر به بازارهای جهانی عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این کاناپه بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو به خوبی می تواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید . همچنین سطح نشیمنگاه این کاناپه بادی به صورت مواج طراحی شده است که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه کاناپه های بادی به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن در این محصول 300 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل است و یکی از نکات برتری این محصول به حساب می آید . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 8 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید زیرا به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشد . کاناپه بادی سه نفره بنفش با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

کاناپه بادی سه نفره بنفش که در این بخش در فروشگاه اینتکس تهران برای شما فراهم آوردیم یکی از کاناپه های بادی ساده جهت پذیرایی در خانه ها و محیط های کاری می باشد که می تواند جلوه زیبایی را برای محیط به همراه داشته باشد . این کاناپه بادی دارای رنگ بدنه بسیار زیبای بنفش می باشد که در بخش هایی از آن از مشبک هایی با طراحی نقره ای استفاده شده است و در واقع می توان آن را  در دسته کاناپه های بادی مجلل نام برد . این کاناپه بادی به صورت سه نفره بزرگسال قابل استفاده است و فضایی که در اختیار شما می گذارد به راحتی می تواند موقع نشستن مورد استفاده قرار بگیرد . خرید کاناپه بادی برای خانه و محل کار جهت پذیرایی می تواند انتخابی هوشمندانه باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدا باید به سراغ جنس بدنه این محصول برویم ، جایی که برند سازنده از متریالی نام آشنا در صنعت ساخت محصولات بادی به نام پی وی سی استفاده کرده است . این متریال از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل در ساخت بدنه اصلی این کاناپه به کار گرفته شده است که بسیار نرم و ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا احساس راحتی به شما دست بدهد . همچنین با توجه به قابلیت ضد حساسیتی که این نوع رویه دارد قابل استفاده برای انواع رده های سنی حتی کودکان با پوست حساس می باشد . متریال پی وی سی در ساخت رویه این کاناپه به صورت تک لایه و در بخش کف آن به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا استحکام بالاتری را به وجود بیاورد و باعث شود بتوانید به صورت سه نفره با وزن بالا از آن استفاده کنید . البته باید گفت که برای استحکام بیشتر در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه نوع چرمی استفاده شده است .

با نگاهی به رویه این کاناپه بادی می توانیم مشاهده کنیم که هم در نشیمنگاه و هم در تکیه گاه این محصول از ساختار غیر همسطح و مشبک استفاده شده است تا گردش هوای میان بدن و سطح کاناپه باعث جلوگیری از تعریق بدن شود . درزهای موجود در بدنه این کاناپه به صورت کاملا دستگاهی پرس شده اند و باز شدن در آن ها با توجه به تست های صورت گرفته و بازخورد هایی که در سال های فروش این محصول داشته ایم معنایی ندارد . به طور کلی می توان گفت اگر قصد پذیرایی از مهمانان و یا استراحت در خانه پس از یک روز کاری را دارید می توانید از این کاناپه بادی استفاده کنید .

این محصول توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی است و باید گفت که دریچه های موجود در بدنه به صورت دو طرفه طراحی شده اند تا علاوه بر باد کردن کاناپه بتوانید در جهت خالی کردن سریع باد نیز از آنها استفاده کنید . از دیگر مزیت های این کاناپه بادی می توان به کم حجم بودن آن اشاره داشت ، به این منظور که در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید به راحتی آن را درون کمد دیواری و یا گوشه ای از خانه بگذارید و به این ترتیب پس از استراحت و جمع کردن کاناپه فضای بزرگ تری را در خانه در اختیار دارید . قابلیت تحمل وزن این محصول 300 کیلو گرم می باشد و وزن خود محصول به صورت کلی 8 کیلو گرم است که با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک می باشد و قابلیت حمل ساده ای دارد .

نوع
خانگی
طول
250 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در منزل
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای بدنه ضد تعریق
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...