کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 93 سانتی متر (حالت بسته)
  • عرض: 208 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر (حالت بسته)
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت ایده

کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو یک کاناپه 5 کاره همه چیز تمام می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این کاناپه بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرم می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و به طور کلی خیال شما را از بابت آسیب پذیری این محصول راحت می کند . در بخش های کناری این کاناپه بادی دو عدد بالش نیز تعبیه شده است که قابلیت جدا شدن از سطح بدنه را دارند و همچنین می توانید از این دو بالش در زیر سر خود استفاده کنید . تکیه گاه این کاناپه بادی در اندازه های استاندارد می باشد که به صورت مواج تعبیه شده است و یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است . علاوه بر تکیه گاه ، بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورت مواج می باشد و خصوصیت ضد تعریق را دارا می باشد . در بخش های مختلف این محصول از سه عدد محفظه باد استفاده شده است که توسط آن ها و به راحتی می توانید اقدام به پر و یا خالی کردن باد کاناپه بادی نمایید و از روز زیبای خود بر روی این کاناپه لذت ببرید . همچنین این کاناپه بادی به صورت 5 کاره می باشد و در پنج حالت مختلف می توانید به استفاده از آن بپردازید . کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .


کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو ، که در این بخش قصد معرفی کردن آن را به شما داریم یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در خانه و محل کار می باشد . کاناپه های بادی پنج کاره از دسته بندی محصولات بادی هستند که هر ساله فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهند و باعث می شود تا برند های سازنده محصولات بادی اقدام به نوآوری در ساخت این محصولات داشته باشند . کاناپه بادی تخت خواب شوی این بخش نیز دارای قابلیت استفاده به عنوان تخت بادی ، مبل بادی ، تشک بادی و کاناپه را دارید که همه این قابلیت های استفاده در یک محصول خلاصه شده است و در واقع با یک تیر می توانید چند هدف بزنید . خرید کاناپه بادی تختخواب شو می تواند یکی از اقتصادی ترین و در واقع کاربردی ترین محصولاتی باشد که در مکان های مختلف قابلیت استفاده را دارد .

این کاناپه بادی به صورت کاملا سفید رنگ ساخته شده است ، رنگ سفیدی که به رنگ مادر تشبیه می شود به خوبی می تواند با انواع دیزاین خانه های امروزی مطابقت پیدا کند و باعث شود تا با انواع سبک ها و سلیقه ها بتوانید از آن استفاده کنید . با نگاهی دقیق تر به طراحی این کاناپه بادی می توانیم متوجه شویم که دارای قابلیت های بسیاری است ، در بخش زیرین این محصول دو تشک بادی بر روی هم قرار گرفته اند که ارتفاع نشیمنگاه را به نسبت سایر مبل های بادی سنتی کمی بالاتر آورده اند . اما این تشک ها در هنگام نشستن کارایی خود را دارند و در مواقعی که می خواهید از آن ها به عنوان تخت خواب بادی استفاده کنید باید تشک های بادی زیرین را باز کرده تا طول بیشتری را در اختیار شما قرار دهد و بتوانید از آن به صورت خوابیده استفاده کنید . طول این محصول در حالتی که تبدیل به تخت خواب بادی می باشد بالغ بر دو متر است که ابعادی به اندازه تخت خواب های چوبی را در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود تا بتوانید به صورت دو یا سه نفره بر روی آن بخوابید .

در دو طرف این محصول کوسن های بادی قرار گرفته اند که گوشه های کاناپه را به خوبی در بر می گیرند و باعث می شود تا بتوانید از آن ها در حالت نشسته برای استراحت دست ها و در حالت خوابیده به عنوان بالش بادی استفاده کنید . هر کدام از قسمت های موجود در بدنه این کاناپه بادی به صورت مجزا باد می شود و باعث می شود تا سرعت راه اندازی بالا برود . این محصول مجهز به پمپ باد سرخود نیست و برای باد کردن آن باید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که مدت زمان راه اندازی در تست های صورت گرفته چهار الی پنج دقیقه می باشد . همچنین والف های موجود بر روی بدنه این محصول به صورت دو کاره می باشد که علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه باد نیز می توانید از آن بهره مند شوید .

جنس بدنه این محصول به صورت تمام چرم ساخته شده است ، در ساخت بدنه از متریال مرغوب پی وی سی چرمی استفاده شده است که قدرت و استحکام بالایی برای تحمل وزن شما دارد . برای جلوگیری از تعریق بدن به صورت کلی رویه این کاناپه به صورت مواج ساخته شده است که جریان هوا را در میان بدن و سطح تشک به حرکت در می آورد و باعث می شود تا بتوانید در شرایط آب و هوایی گرم نیز از آن استفاده کنید . ظرفیت نفرات استفاده کننده از این کاناپه سه نفر بزرگسال می باشد و در این راستا و با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول ، قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم برای آن در نظر گرفته شده است که استاندارد می باشد و می توان آن را بالاترین قابلیت تحمل وزن برای کاناپه های بادی تولید شده تا به اینجای کار دانست . برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو می توانید همین حالا این محصول را به همراه صد ها مدل دیگر از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
93 سانتی متر (حالت بسته)
عرض
208 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر (حالت بسته)
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت تبدیل به تخت ، تشک و مبل
جادار و بزرگ
دارای تشک تاشو
قابلیت 5 کاره
مناسب استفاده در منزل و سفر
دارای سه دریچه باد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...