کاناپه بادی سه نفره چند کاره تاشو vango

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 220 سانتی متر
  • عرض: 82 سانتی متر
  • ارتفاع: 65 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره چند کاره تاشو vango محصولی خاص با ابعاد قابل توجه و وِیژگی های منحصر به فرد در فروشگاه اینتکس تهران

کاناپه بادی سه نفره از تولید جدید عرضه شده در بازار می باشد که توجه بسیاری در بین محصولات بادی به خود جلب کرده است محصولات مختلفی هم در این زمینه به بازار معرفی شده است و یکی از این محصولات که در فروشگاه اینتکس تهران به راحتی قابل دسترسی آسان می باشد کاناپه بادی سه نفره چند کاره تاشو vango می باشد که با ابعاد مناسبی که دارد همانطور که از نام محصول پیداست برای استفاده سه نفر طراحی و تولید شده است و مورد استقبال بسیاری از مشتریان نیز واقع شده است. طول این کاناپه بادی 220 سانتی متر ، عرض محصول 82 سانتی متر و ارتفاع آن برابر با 65 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و ویژگی های دیگری که کاناپه بادی سه نفره چند کاره تاشو vango داراست وزنی برابر با 250 کیلوگرم را تحمل می کند که بسیاری مهم و قابل توجه است. این محصول با ویژگی های ذکر شده قابل استفاده در هر مکانی حتی در فضای باز نیز می باشد. 

کاناپه بادی سه نره چند کاره تاشو از سری تولیدات برند ونگو می باشد که کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که دارد باعث شده است تا به یکی از انتخاب های افراد برای استفاده تبدیل شود . این کاناپه بادی دارای تشک بادی مجزایی می باشد که به هنگام باز شدن می توان این محصول را تبدیل به تختخواب کند تا بتوانید به صورت خوابیده از آن استفاده کرده و در واقع با خرید کاناپه بادی با یک تیر چند نشان بزنید . این محصول ساخته شده از بهترین متریال می باشد که کیفیت ساخت بالا را در کنار طول عمر بالا به وجود می آورد تا شما در طول سالیان بتوانید از این محصول بهره مند شوید و به استفاده کردن از آن بپردازید . فرم ساخت این کاناپه بادی در حالت جمع شده شبیه به مبل های بادی می باشد و با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود تا بتوانید به صورت سه یا دو نفره از آن استفاده کنید . یکی از نقطه ضعف های این کاناپه بادی عرض نسبتا کمی می باشد که به نسبت سایر نمونه های کاناپه بادی سه نفره به خود اختصاص داده است اما این عرض می تواند برای استفاده دو نفره بسیار بزرگ نیز باشد .

کاناپه بادی فوق در حالت باز شده دارای طول 220 سانتی متری می باشد که ابعادی بزرگ تر از تختخواب های چوبی را در اختیار شما قرار می دهد . این کاناپه بادی در بخش زیرین خود دارای دو تشک بادی بازشونده می باشد که به هنگام باز شدن و قرار گرفتن زیر هم می توانند این ابعاد بزرگ را به وجود بیاورند . در استفاده وزنی نیز از این کاناپه بادی محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از آن تا وزن 250 کیلو گرم استفاده کنید که فراتر از استانداردهای تعیین شده محصولات بادی نیز به شمار می آید . باید گفت که این کاناپه در حالت جمع شده نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا بتوانید پس از استفاده آن را خالی از باد کرده و درون ساک دسته داری که دارد قرار دهید و به درون کمد دیواری انتقال دهید تا فضای بزرگ تری را در خانه در اختیار داشته باشید . این امر می تواند بهترین کمک کننده برای افرادی باشد که با کمبود فضا در خانه رو به رو هستند و به هنگام آمدن مهمان به راحتی می توانید تخت خواب باد خود را جمع کنند .

در ساختار بدنه این محصول می توان ظرافت هایی را دید که بسیار چشم نواز است و در واقع امتیاز بالایی را می توان برای طراحی این محصول در نظر گرفت . این کاناپه بادی دارای رنگ بدنه قهوه ای می باشد که در دو طیف مختلف در بخش هایی زیرین و رویه به کار گرفته شده است . این کاناپه دارای تکیه گاهی استاندارد می باشد که کمر را به خوبی در بر میگیرد و در قسمت های کناری نیز می توان دسته های بادی را دید . در تمامی بخش های رویه و تکیه گاه این کاناپه بادی از متریال پی وی سی جیر استفاده شده است که بسیار نرم و منعطف است و حس راحتی را در هنگام استفاده برای شما به وجود می آورد . اما در بخش هایی که بیشتر تحت فشار هستند همانند بخش زیرین و کناری از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که به صورت دو لایه می باشد و قابلیت تحمل وزن خوبی را برای محصول به وجود آورده اند و باعث شده است تا به راحتی بتواند وزن دو یا سه بزرگسال را بر روی خود مهار کند . این کاناپه به همراه خود دارای یک ساک حمل دسته دار و همچنین برچسب تعمیرات می باشد که در مواقع خاص می توانند کارایی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند .

نوع
خانگی
طول
220 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج
دارای تشک تاشو سرخود
دارای بدنه ضد تعریق
قابلیت چند کاره
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...