کاناپه بادی سه نفره 5 کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 93 سانتی متر (حالت بسته)
  • عرض: 208 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر (حالت بسته)
2,485,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره 5 کاره با قیمت مناسب از نمایندگی برند اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی در فروشگاه کاناپه بادی

کاناپه بادی سه نفره 5کاره یکی از برترین کاناپه های بادی می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این کاناپه بادی دارای قابلیت های بسیاری می باشد و می توان از آن به عنوان یک محصول بادی همه کاره نام برد . از این کاناپه بادی می بتوانید به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، تشک دارای تکیه گاه و مبل بادی نیز استفاده کرد و در واقع با یک تیر چند نشان زد . جنس بدنه این محصول از وینیل طر چرم می باشد که از کیفیت و مقاوت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر محصول راحت می  کند . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این محصول را می تواند ضد آب بودن دانست و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و یا استفاده در استخرها به عنوان تشک روی آن دانست . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 11 کیلو گرم می رسد که در مقایسه با سایر کاناپه های بادی کمی سنگین تر می باشد اما با توجه به 5 کاره بودن آن این امر نیز معقول  به نظر می رسد . کاناپه بادی سه نفره 5کاره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

کاناپه بادی سه نفره 5 کاره که در این بخش قصد معرفی به شما را داریم قطعا می توان از آن در سال های گذشته به عنوان یگی از پر فروش ترین های دسته بندی کاناپه بادی در بازار یاد کرد . این کاناپه بادی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و با توجه به فضای بسیار بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد می توانیم به صورت سه نفره از آن استفاده کنیم . کاناپه بادی سه نفره فوق به صورت کاملا ضد تعریق ساخته شده است و اگر خواهان استفاده از یک محصول چند کاره درخانه هستید در خرید کاناپه بادی چند کاره فوق دریغ نکنید . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این محصول کاربردی را به نقد و بررسی بگذاریم .

این کاناپه بادی در حالت اصلی که دارد قابل استفاده به عنوان مبل سه نفره می باشد ، مبلی که دارای تکیه گاه بلند می باشد و در دو طرف آن دستی هایی تعبیه شده است که دست ها بر روی آن قرار می گیرند تا بدن در بهترین حالت خود قرار گرفته باشد و در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشویم . اما کافیست که در هنگام استفاده از تماشای تلویزیون خسته شوید و بخواهید که استراحت کنید و خوابی کوتاه داشته باشید ، در چنین حالتی به راحتی می توانید لایه دوم زیر مبل که به صورت کاملا بادی است را باز کرده و کاناپه بادی که از آن استفاده می کردید در کسری از ثانیه تبدیل به تخت خواب بادی می باشد . اما این تخت خواب بادی به صورت قابل استفاده است زیرا ما باید فضای کافی برای خواب دو نفر را به صورت بازتر از نشسته فراهم آوریم .

اما در حالت دیگر استفاده از این محصول که در تصاویر آن نیز مشخص است می توانید تخت خواب را کاملا برگردانید تا تکیه گاه مبل در زیر قسمت بالایی تخت خواب قرار بگیرد و شیب ایجاد شده در قسمت بالایی تخت باعث می شود تا به صورت درازکش بتوانید از آن استفاده کنید . به طور کلی می توان گفت که با محصولی کاملا چند کاره و استاندارد رو به رو هستید که با خرید آن در واقع با یک تیر چند نشان می زنید . اما با بررسی های صورت گرفته بر روی بدنه این محصول می توانیم ببینیم که دارای بدنه ای کاملا مواج و ضد تعریق است . این مشبک هایی که بر روی بدنه مشاهده می کنید باعث می شود تا گردش هوای بسیار مطلوبی میان بدن و سطح تشک به وجود آید و در واقع در آب و هوای گرم از تعریق بدن تا حد زیادی جلوگیری به عمل می آورد .

ساختار بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد ، پی وی سی از اصلی ترین متریال های ساخت محصولات بادی به شمار می آید که کیفیت ، قدرت تحمل وزن بالا و طول عمر زیاد از اصلی ترین مزایای آن به شمار می رود . این کاناپه بادی در تمامی قسمت ها به صورت یکنواخت از این نوع بدنه استفاده کرده است که در مجموع می تواند استاندارد های جهانی را پاس کند و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و کاری به شمار بیاید . وزن این کاناپه بادی با توجه به ابعاد بسیار بزرگی که دارد بالغ بر 11 کیلو گرم می باشد که در حالت جمع شده و خالی از باد که درون بسته بندی قرار می گیرد ابعاد کمی را اشغال می کند و قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن این محصول 300 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت سه نفره استاندارد می باشد . برای باد کردن این کاناپه بادی بهتر است از پمپ باد برقی استفاده کنید که باید به صورت جداگانه آن را از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
93 سانتی متر (حالت بسته)
عرض
208 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر (حالت بسته)
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه
سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تشک تاشو
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک
جادار و بزرگ
قابلیت 5 کاره بودن
مناسب استفاده در منزل و سفر
دارای نشیمنگاه مواج و بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
TH

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...