کاناپه بادی نارنجی تاشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 146 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو کاره دو نفره نارنجی محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان

کاناپه بادی نارنجی تاشو از محصولات کاناپه های بادی شرکت اینتکس میباشد .کاناپه های بادی بهترین محصول برای جایگزین شدن با مبل های سنگین و سفت هستند و با داشتن یک کاناپه مناسب شما دیگر نیازی به مبل ها نخواهی داشت.کاناپه بادی نارنجی تاشو یکی از بهترین کاناپه های تولید شده است که در واقع دو کاره بوده.یکی از کاربردهای ان محصول استفاده معمولی به عنوان کاناپه بادی میباشد و کارکرد دیگر آن نیز به تشک آن مربوط میشود که در صورت نیاز میتوانید آن را باز کرده و به عنوان تخت خواب استفاده کنید که این ویژگی برگ برنده این محصول در مقابل سایر کاناپه ها محسوب میشود. .این محصول همچنین دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد و جنس به کار رفته در طراحی بدنه آن از نوع PVC  میباشد که مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه دارد و میتوانید بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازید.ابعاد این محصول برای استفاده دو نفر در نظر گرفته شده است و میتوانید در هر نقطه از منزل آن را استفاده کنید. 

کاناپه بادی تخت شو از پر فروش ترین و پر مصرف ترین دسته بندی های محصولات بادی به شمار می آیند . این محصولات دارای کاربردهای فراوانی می باشند و اگر نحوه صحیح مصرف آن ها را پیش بگیرید سالیان سال می توانند شما را از خرید تشک بادی ، تخت بادی و مبل بادی بی نیاز بکنند زیرا دارای کیفیت ساخت بالا و کاربردهای بسیاری می باشند که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت . باید بگوییم که کاناپه بادی معرفی شده در این بخش دارای نشیمنگاهی دو تکه می باشد که دارای ابعاد بزرگ است و به خوبی فضای ایده آل برای نشستن دو نفر بزرگسال را فراهم می کند . یکی از نکات مثبت این نوع از کاناپه های تاشو این است که نشیمنگاه آن ها به صورت تاشو می باشد و با باز کردن آن به راحتی می توانید محیطی به اندازه تخت خواب بادی را در اختیار داشته باشید .
این نوع از نشیمنگاه ها اغلب در کاناپه هایی با نام کاناپه بادی تختخواب شو استفاده می شوند و این محصول نیز در این دسته بندی قرار دارد . باید گفت که این دو تکه از یکدیگر مجزا هستند و حتی به صورت مجزا نیز باد می شوند تا در صورت به وجود آمدن مشکل در بخشی از این محصول ، بخش های دیگر در امان بمانند و بدون دغدغه بتوانید از آن بهره مند شوید . کاناپه بادی فوق همانطور که در تصاویر می بینید دارای تکیه گاهی بلند می باشد که در بخش عقبی آن واقع شده است و با توجه به ارتفاع بلندی که دارد به خوبی کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود که حتی پس از استفاده بلند مدت نیز با مشکل کمر درد مواجه نشوید . در دو طرف این کاناپه دسته های بادی قرار گرفته است که به صورت گرد طراحی شده است و سراسر این محصول را در بر می گیرد و از پشت به تکیه گاه متصل می شود .
از مزیت های این کاناپه می توان به صد تعریق بودن آن اشاره کرد . جایی که نشیمنگاه به صورت کامل به شیوه مواج طراحی شده است تا گردش هوای مطلوبی را میان بدن انسان و سطح تشک به وجود بیاورد و این امر از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند . علاوه بر آن این مواج بودن از سر خوردن بدن نیز به خوبی جلوگیری می کند و باعث می شود تا خوابی راحت برای شما به وجود بیاید و حس تشک های سنتی را داشته باشید . جنس بدنه کاناپه ها از موضوعات مهمی است که در هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن توجه داشته باشید ، جایی که این محصول در بخش نشیمنگاه خود از پی وی سی جیر یا همان مخمل که بهترین و سازگار ترین نوع متریال محصولات بادی با پوست بدن انسان است بهره می برد .
این نوع متریال در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است و کیفیت بالایی را از خود به نمایش می گذارد . باید گفت که برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف وکناره های آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است تا قابلیت کنترل فشار را بیش از پیش افزایش دهد . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی با توجه به تدابیر اندیشیده شده ، بالغ بر 270 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری دو نفر بزرگسال فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . وزن این محصول برابر با 5.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . از مزیت های اصلی این کاناپه بادی این است که در حالت خالی از باد و جمع شده فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند و این امر باعث می شود در صورت عم نیاز به آن به راحتی بتوانید آن را جمع کرده و درون بسته بندی و سپس به داخل کمد دیواری انتقال دهید . این محصول برای منازلی که با کمبود فضا رو به رو هستند بهترین انتخاب می باشد . برای خرید از فروشگاه اینتکس به قسمت تماس با مت مراجعه بفرمایید.

نوع
خانگی
طول
205 سانتی متر
عرض
146 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC سه لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی ریلکس
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
سطح رویه مواج
ضد تعرق
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
رنگ: نارنجی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...