کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 148 سانتی متر (حالت باز شده)
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار از سری محصولاتی که دارای ویژگی های بسیار و پر کاربرری می باشد...

کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار محصولی جدید و پرکاربرد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و دارای ویژگی های بسیاری نیز می باشد که قابل استفاده برای دو نفر فرد بزرگسال یکی از این ویژگی ها است. کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار دارای ابعادی بزرگ در بین دیگر کاناپه ها و محصولات بادی دارد که طول این محصول 185 سانتی متر ، عرض آن 148 سانتی متر در حالت باز شده و ارتفاع این محصول اینتکس تهران 46 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و جنس بخش های مختلف این کاناپه که در ادامه ذکر می شود کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار دارای تحمل وزنی بالغ بر 260 کیلوگرم می باشد. جنس رویه این کاناپه بادی از پی وی سی مخمل ،‌ جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف این کاناپه بادی نیز از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. دارا بودن زیر پایی بادی مجزا ،‌ دارا بودن نشیمنگاه و تکیه گاه مواج ، دارا بودن رویه ضد تعریق ، دارا بودن تشک بادی مجزا و قابلیت چند کاره و تاشو بودن از سایر ویژگی های کاناپه بادی چند کاره زیر پایی دار می باشد . 

کاناپه های بادی را می توان از دسته بندی های پرطرفدار محصولات بادی دانست که همواره در محیط های خانگی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند . در این بخش قصد داریم تا کاناپه بادی چندکاره زیرپایی دار را به شما معرفی کنیم که می تواند پکیجی کامل را برای استراحت و پذیرایی در اختیار شما قرار دهد . این کاناپه بادی ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده را به همراه قیمت مقرون به صرفه تری که به نسبت سایر کاناپه های بادی دار برای شما به ارمغان می آورد . اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در ابتدا باید به ساختار بدنه این کاناپه بادی بپردازیم تا بررسی شود آیا کارایی لازم را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید نیازهای خود را با آن مرتفع کنید یا خیر . این محصول دارای نشیمنگاهی بادشونده می باشد که به صورن موج دار ( در ابعاد بسیار کوچک که اختلال در نشستن ایجاد نمی کند ) طراحی شده است و این موج دار بودن نشیمنگاه در جهت گردش هوای میان بدن و سطح محصول به خوبی عمل می کند و از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . همچنین فضای طولی این محصول برای نشستن دو نفر بزرگسال ایده آل می باشد و با کمبود فضا مواجه نخواهید شد . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید به همراه این کاناپه بادی دو عدد زیرپایی بادی وجود دارد که در جهت استراحت پا و یا برای پذیرایی مهمان ها می توانید از آن استفاده کنید . این محصول را می توان به عنوان بهترین گزینه برای بکارگیری در سالن های پذیرایی خانگی و همچنین اتاق های خواب دانست که با توجه به رنگبندی زیبایی که دارد به خوبی با دیزاین منزل نیز ست می شوند .

جنس بدنه این کاناپه بادی همانطور که در تصاویر آن مشاهده می کنید به چند دسته تقسیم می شود ، این چند قسمتی شدن رویه کاناپه بادی به دلیل افزایش راحتی مصرف کنندگان و همچنین استحکام محصول به هنگام استفاده می باشد . در بخش رویه این کاناپه بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که بسیار لطیف تر و نرم تر از پی وی سی طرح چرم می باشد و سازگاری بالاتری نیز با پوست بدن انسان دارد و یکی از مهمترین مزیت های آن را می توان این مسئله دانست به دلیل اینکه افراد با بیماری های پوستی و همچنین کودکان و سالمندان می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . اما در بخش کناری و کف این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که البته در بخش کف آن این نوع پی وی سی به صورت دولایه به کار گرفته شده است تا حتی الامکان مقاومت این محصول را در برابر فشار ضربه افزایش دهد . در واقع با این ساختار مهندسی شده ای که در ساخت این کاناپه بادی به کارگیری شده است می توانیم قابلیت تحمل وزن 260 کیلو گرمی را شاهده باشیم که برای استفاده دو نفره ایده آل و پیرو استاندارد های منتشر شده می باشد .

راه اندازی این کاناپه بادی به راحتی و توسط دریچه های تعبیه شده بدنه محصول امکان پذیر می باشد و این عمل باید به کمک انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی صورت بگیرد . گفتنی است که باد کردن این کاناپه بادی با استفاده از پمپ باد برقی در مدت زمان تقریبی سه الی چهار دقیقه امکان پذیر است و تخلیه باد نیز به همین اندازه وقت شما را صرف خود می کند . به هنگام خالی شدن باد این کاناپه بادی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید آن را درون ساک مخصوص قرار داده و درون کمد دیواری قرار دهید و فضای بیشتری از خانه را در اختیار داشته باشید از این رو این محصول بسیار کاربردی برای استفاده در محیط های خانگی که دارای فضای کمی می باشند است . 

برای خرید کاناپه بادی چند کاره زیرپایی دار همین حالا می توانید از طریق همین صفحه در فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام نمایید و هر جای ایران که هستید محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
185 سانتی متر
عرض
148 سانتی متر (حالت باز شده)
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
260 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای زیر پایی بادی مجزا
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای رویه ضد تعریق
دارای تشک بادی قفل دار مجزا
قابلیت چند کاره و تاشو
دارای دو زیر پایی بادی مربعی
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...