کاناپه بادی گرد خانوادگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • وزن: 10 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی در انواع مختلفی تولید شده و ویژگی های بسیاری را دارا می باشند این محصولات برای استراحت و رفع خستگی بسیار مناسب می باشند. تولیدات بسیاری از این نوع محصولات بادی روانه بازار شده و توانسته است مشتریان را به سمت خود جذب کند. اینتکس تهران نیز شرایطی فراهم کرده که هر شخصی به آسانی بتواند محصول مورد نیاز خود را انتخاب و به راحتی خریداری نماید. کاناپه بادی گرد خانوادگی یکی از چندین محصول عرضه شده در اینتکس تهران می باشد که ساختار جالب و منحصر به فردی دارد. قطر این کاناپه گرد 280 سانتی متر و ارتفاع آن 55 سانتی متر می باشد. علاوه برا اینها جنس رویه این محصول بادی گرد راحتی از پی وی سی چرمی ، جنس رویه محصول از جنس پی وی سی و جنس کف آن از پی وی سی چرمی می باشد. این کاناپه بادی دارای وزن بسته بندی 10 کیلوگرمی است و با توجه به همه اینها تحمل وزن 450 کیلوگرمی را نیز دارد.

کاناپه بادی گرد خانوادگی

کاناپه بادی گرد خانوادگی به صورت مبل هایی برای استفاده دست جمعی طراحی شده است که برای مکان های مختلف مفید می باشد و برای تجهیز کردن برخی فضا ها به محصولات راحتی مناسب است. محصول مورد نظر دارای ظرفیت بالایی می باشد و تعداد زیادی از افراد می توانند از آن استفاده کنند و برای راحتی آن را به کار گیرند. کاناپه بادی گرد دارای یک میز نیز می باشد که از جنس بدنه است اما می توان در برخی موارد از آن به عنوان زیر پایی نیز استفاده کرد و آن را برای راحتی بیش تر در زیر پاها قرار داد. قابلیت های مختلفی در این باره مطرح می شود که همگی در کنار هم تشکیل محصولی راحتی و طبی را داده اند تا افراد با داشتن آن نهایت استفاده را ببرند و بتوانند برای خود به همراه اعضای خانواده خود فضایی برای استراحت مهیا سازند. در صورت علاقه مندی به خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید و ویژگی ها و مزیت های آن را مطالعه نمایید.


نشیمن یک تکه و دست جمعی

همان طور که گفته شد محصول مورد نظر برای استفاده خانوادگی می باشد که سازنده با ایجاد یک فضای نشیمن به صورت گرد و یک تکه قادر به فراهم کردن نشیمن های دسته جمعی می باشد تا افراد بتوانند در کنار یکدیگر در فضاهای مختلف به استراحت بپردازند و مشغول خوابیدن شوند. کاناپه بادی تکیه گاه نیز داشته تا استفاده کننده شرایط مطلوبی را تجربه کند و در حالت استاندارد و مناسب بتواند از محصول بهره مند شود. رنگ بدنه سفید است که تشکیل محصولی شاد را می دهد و می تواند برای علاقه مندان به محصولات بادی مناسب گردد و سبب استفاده مداوم از آن شود. از این کاناپه بادی می توان در حاشیه استخر ها و مکان های تفریحی استفاده کرد و محلی نرم و منعطف برای بر طرف کردن خستگی در نظر داشت تا ساعت های زیادی به آسانی بتوان بر روی آن گذراند و صرف وقت کرد.


جا به جایی آسان در سطوح مختلف

اگر به دنبال محصولی سبک و راحت هستید تا آن را بر روی سطوح به آسانی جا به جا نمایید و در این محوطه ها قادر به انتقال آن باشید ما به شما کاناپه بادی خانوادگی را معرفی می کنیم که ابعاد بزرگی دارد و برای تعداد زیادی از افراد استفاده می شود. این کاناپه بادی دارای دستگیره ای در کناره های خود است که برای آسان بودن روش جا به جایی مناسب است و در هر زمان می توان با استفاده از آن محصول را تکان داد و تغییر مکان پیدا کرد. این بخش دارای استحکام لازم می باشد که با کشش ها دچار آسیب و خرابی نمی شود و در مجموع در کنار محصولات بادی متنوع این محصول را به منحصر به فرد ترین کاناپه بادی تبدیل کرده است. کاناپه بادی با وجود توخالی بودن وزن ناچیزی دارد و به همین جهت قابل حمل می باشد و در هر زمان به صورت خالی بودن از باد قابل انتقال است.


میز و یا زیر پایی بادی

در کنار کاناپه بادی وسیله ای گرد و بادی از جنس بدنه محصول وجود دارد که به عنوان زیر پایی و یا میز در وسط محصول استفاده می شود و ایفای نقش می کند. این وسیله متشابه با بدنه کاناپه بادی است و تمامی خصوصیات آن را دارا می باشد و می تواند به بهترین شکل ممکن برای افراد استفاده شود. در زمان استراحت افراد قادر به قرار دادن این وسیله در زیر پاهای خود هستند و حالت درازکش را به خود می گیرند و می توانند از بروز آسیب های کمری و درد در بخش ستون فقرات جلوگیری کنند. با وجود این بخش از محصول علاقه مندان به کاناپه بادی شرایط را برای خوابیدن در فضاهای مختلف دارا می باشند و به بهترین شکل انجام می دهند.


خرید

چنانچه قصد خرید کاناپه بادی گرد خانوادگی را دارید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
قطر
280 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
وزن
10 کیلوگرم
تحمل وزن
450 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC چرمی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
خانوادگی
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
ضد تعرق و طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...