کاناپه بادی یکنفره تخت شو اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 218 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
300,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یکنفره تخت شو محصولی جدید از شرکت آمریکایی اینتکس می باشد با عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

کاناپه بادی یکنفره تخت شو محصولی جدید از شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با رویه جیر خود کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده دائم یا موقتی مناسب است. این کاناپه تنها 4.3 کیلو گرم وزن داشته و حمل آن برای مسافرت نیز به سادگی صورت می پذیرد. از این رو می توان آن را در کوله پشتی یا اتومبیل قرار داد و به سادگی حمل کرد. بدنه کاناپه بادی یک نفره تخت شو دارای چند محفظه باد بوده و به صورت جداگانه باد می شود. طرح رویه بدنه آن نیز موازی عرضی می باشد که باعث عبور جریان هوای این قسمت ها در هر شرایطی می شود. این محصول دارای الیاف های داخلی ابریشمی با استحکام بالا میباشد که باعث شده این محصول بهترین کاناپه تخت شو اینتکس باشد . این کالا شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است . همچنین در پک این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان ارائه شده جهت استفاده در زمانی که محصول آسیب ببیند . این کالا سه تکه بوده و جز با کیفیت ترین محصولات اینتکس میباشد. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این کالا را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید .  

کاناپه بادی یکنفره تخت شو اینتکس یکی دیگر از کاناپه های پرفروش جدید برند اینتکس می باشد که در نمونه های دو نفره نیز با آن آشنا شدیم . بسیاری از افراد کاناپه های بادی را برای استفاده در محیط های خانگی و یا کمپینگ ها می خواهند تا بتوانند به صورت راحت به استراحت بپردازند و بهترین شرایط را برای رفع خستگی بدنی خود داشته باشند . کیفیت ساخت بالا ، وزن سبک و قابلیت تحمل وزن بالای این محصول باعث شده است تا به خوبی بتواند جای خود را در میان مردم باز کند و به بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های پذیرایی و اتاق های خواب تبدیل شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول کنیم پس اگر قصد خرید کاناپه بادی اینتکس را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

ابتدای بررسی این محصول باید به سراغ ساختار بدنه آن برویم ، جایی که برند اینتکس در لایه های مجزا از هم برای قرار گیری هر چه راحت تر بدن استفاده کرده است . این لایه ها  به صورت سه تایی در بخش زیرین می باشد که قابلیت تبدیل شدن از مبل بادی به تشک بادی را در ظرفیت چند ثانیه دارند و در واقع محصولی چند کاره شناخته می شود . نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه بادی به صورت متحرک می باشد که به هنگام باز شدن در کنار یکدیگر قرار می گیرند و تشکیل تخت خواب بادی را برای استراحت به صورت درازکش می دهند . با خرید این نمونه از کاناپه های بادی تخت خواب شو در واقع می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و علاوه بر مبل بادی ، دارای تخت خواب بادی راحت نیز شوید . باید گفت که رویه این محصول به صورت کاملا مواج ساخته شده است که همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در رویه آن شیارهایی کم عمق قرار داده شده است که به گردش هوای میان بدن فرد و سطح کاناپه کمک می کند و باعث می شود تا به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل آید .

این نوع طراحی توسط برند اینتکس باعث شده است تا بتوانید در مناطقی با آب و هوای نه چندان سرد نیز بدون تعریق بدن از کاناپه استفاده کنید و در واقع طراحی مهندسی شده و دوست داشتنی را به خود اختصاص داده است . برای باد کردن بخش های متنوع این کاناپه بادی در قسمت های مختلف از دریچه های باد استفاده شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و به همین خاطر مدت زمان راه اندازی را سریع تر کرده اند . برای باد کردن این کاناپه بادی با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان پنج دقیقه ای را باید صرف کنید . به همراه این کاناپه بادی یک عدد برچسب تعمیرات نیز درون برخی بسته بندی ها قرار می گیرد تا در مواقع آسیب دیدگی در قسمت های مختلف بدنه بتوانید از آن استفاده کرده و خودتان بدون داشتن دانش قبلی اقدام به تعمیر محصول نمایید .

جنس بدنه این کاناپه ساخته شده از پی وی سی تک لایه در دیواره ها و دو لایه در بخش کف می باشد تا وزن های بالا را نیز به خوبی بتواند مهار کند . این کاناپه قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری یک نفر بزرگسال کاملا مناسب است . همچنین از نکات مثبت این کاناپه می توان به وزن سبک 4.3 کیلو گرمی آن اشاره داشت که باعث می شود بتوانید آن را حتی در مسافرت ها به راحتی به همراه خود داشته باشید . اگر به دنبال کاناپه بادی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
218 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
دستی
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...