کاناپه بادی یک نفره آبی با زیر پایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 99 سانتی متر
1,165,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره به همراه زیرپایی محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و کاناپه یک نفره و دو نفره

کاناپه بادی یک نفره با زیر پایی از محصولات جدید شرکت اینتکس میباشد که طراحی آن دقت بسیار زیادی شده است تا راحتی را برای مشتریان آن به ارمغان آورد.این محصول بسیار نرم و راحت طراحی شده است و جنس بدنه آن از نوع PVC بوده که استفاده از این جنس باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه شده است.ابعاد مناسب این کاناپه بادی باعث شده بتوانید در هر نقطه از منزل که مایل بودید از آن استفاده کنید.همچنین وزن کم این محصول به شما در این امر یعنی حمل و نقل کمک بسیاری خواهد کرد.این محصول با این وزن بسیار کم  2 کیلوگرمی خود قادر به تحمل وزنی بیشتر از 150 کیلوگرم خواهد بود.همچنین دارای پنل های کناری برای نگه داری وسایل کوچک میباشد.جنس به کار رفته در طراحی این کاناپه بادی ضد آب بوده و نیازی به نگرانی از خیس شدن آن نیست.این محصول دارای ابعاد 99 سانتی متر ارتفاع ،130 سانتیمتر طول و 76 سانتیمتر عرض میباشد و با این ویژگی ها قادرید در تمام نقاط منزل آن را مورد استفاده قرار دهید.این محصول به همراه یک زیرپایی نرم و راحت عرضه شده است که به برای رفع خستگی طراحی شده است و استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود .

کاناپه بادی یک نفره آبی با زیرپایی یکی دیگر از کاناپه های بادی شبیه به مبل بادی می باشد که به همراه زیرپایی خود در بازار عرضه شده است . در واقع این زیرپایی به شما اجازه می دهد که بتوانید بر روی این مبل بادی در حالت درازکش قرار بگیرید و خستگی خود را پس از یک روز خسته کننده کاری به دور نگهدارید . این محصول ساخته شده در سال جدید میلادی می باشد و در واقع با توجه به فروش بالایی که به خود اختصاص می دهد می توان هر ساله نمونه های آپدیت شده آن را در کاتالوگ برندهای تولید کننده محصولات بادی دید . در میان کاناپه های بادی یک نفره این محصول را می توان جزو پر فروش ترین مدل ها دانست که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ارزش خرید کاناپه بادی با زیرپایی را بالا می دانیم .

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ، محصولات بادی نیز به خوبی پیشرفت پیدا کرده اند و با توجه به رقابت سطح بالایی که میان برندهای سازنده محصولات بادی وجود دارد می توان گفت که این محصولات به خوبی برای استفاده در خانه های ما طراحی شده اند . اگر دارای خانه ای با فضای کوچک هستید و یا علاقه به این موضوع دارید که کاناپه بادی را در محیط های کاری خود برای مدتی استفاده کنید و سپس بتوانید آن ها را جمع آوری کنید تا فضای بیشتری از اتاق را در اختیار داشته باشید باید بگوییم که این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد . یکی از بزرگ ترین مزیت های این کاناپه بادی را می توان وزن بسیار سبک آن دانست ، وزنی که به همراه زیرپایی بالغ بر دو کیلو گرم می باشد و باعث می شود تا به راحتی بتوانید این محصول را هر جایی که خواستید به همراه خود داشته باشید .

علاوه بر وزن سبک این محصول می توان آن را پس از استفاده خالی از باد کرد و درون بسته بندی مخصوص خود قرار داد که این امر باعث می شود بتوانید بسته بندی را درون کمد قرار داده و فضای بزرگ تری از اتاق را در اختیار داشته باشید . علاوه بر آن این موارد ذکر شده باعث می شود تا بتوانید این کاناپه بادی را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید ، بسته بندی این محصول به راحتی بخش کوچکی از صندوق عقب ماشین را اشغال می کند و باعث می شود تا بتوانید آن را در مسافرت و کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید . اما باید گفت که این محصول با توجه به زیرپایی که دارد علاوه بر نشستن بر روی مبل می توانید در حالت درازکش قرار گرفته و پاهای خود را نیز بر روی زیرپایی دراز کنید . علاوه بر آن موارد استفاده دیگر از زیرپایی به عنوان میز جلوی مبل برای پذیرایی می باشد که می تواند ظرف میوه و یا لیوان نوشیدنی را بر روی آن قرار دهید .

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد ، متریالی درجه یک که در ساخت اغلب محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع امتحان خود را به خوبی پس داده است . این محصول در بخش رویه خود از پی وی سی جیر یا همان مخمل بهره می برد ، پی وی سی که نرم و در عین حال ضد حساسیت می باشد و با انواع پوست بدن می توانید بدون ایجاد حساسیت از آن استفاده کنید . اما در بخش های کناری و کف این محصول برای بالا بردن استحکام و همچنین کیفیت ساخت از پی وی سی چرمی استفاده شده است ، پی وی سی که کاملا ضد آب است و فشار بالای وزن را بر روی خود به راحتی مهار می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم می باشد که برای افراد سنگین وزن نیز بسیار ایده آل می باشد . برای خرید این محصول همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
طول
130 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
دارای سطح گرد موج دار
دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...