کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم از سری محصولات جدید و چند کاره اینتایم با ویژگی های منحصربه فرد

کاناپه بادی اینتایم یکی از معتبر ترین برند های تولیدکننده محصولات بادی در جهان می باشد و محصولات خود را به کشور های مختلف عرضه می کند و دارای نمایندگی در کشور های مختلف نیز می باشد. اینتکس تهران یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات بادی در کشور نمایندگی فروش اینتایم را در ایران برعهده دارد و توانسته نظر مشتریان را به محصولات خود جلب نماید. کاناپه بادی یکی از این محصولات است که راحتی بسیاری را به همراه دارد. کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم از تولیداتی است که توانسته با ویژگی هایی که دارد نظر مصرف کننده را جلب کرده و بازار مناسبی را برای خود دست و پا کند. این کاناپه بادی اینتایم در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده و با توجه به یک نفره بودن این محصول ، تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را داراست و این یک ویژگی بسیار قابل توجه برای کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم می باشد. مناسب بودن برای استفاده در منزل سفر ویژگی بسیار جالب توجهی است که این محصول داراست و یکی از دلایلی که خریدار را راقب به انتخاب این محصول می کند دارا بودن این ویژگی بخصوص است.

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم

کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم یکی دیگر از محصولات بادی و راحتی می باشد که از شرکت اینتایم ارائه شده است. شرکت اینتایم جزو با سابقه ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی و راحتی می باشد که در طول سال های اخیر موفقیت های بسیاری کسب نموده است و توانسته بهترین و مرغوب ترین محصولات بادی را برای راحتی افراد تولید کند. این کاناپه بادی قابلیت تاشو دارد به طوری که می توان آن را در فضا های کوچک نیز استفاده کرد و با به کار گیری در این فضا ها بتوان هم به صورت کاناپه از آن استفاده کرد و هم به صورت تشک بادی برای استراحت تبدیل نمود. اجزای مهمی بر روی محصول ایجاد شده است که در زیر گردن و سر افراد قرار می گیرد و دور آن ها را احاطه می کند و در طولانی مدت از بروز خستگی و درد در ناحیه استخوان جلوگیری به عمل می آورد. برای خرید این محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


امکان استفاده از محصول در هر زمان

برخی از افراد به دنبال محصولی هستند که هم قابل دسترس باشد و هم در بیش تر مواقع استفاده شود. این کاناپه بادی در این گروه از محصولات قرار می گیرد و به صورت تاشو در دسترس افراد می باشد. با وجود این قابلیت محصول را می توان با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت و آن را با وسیله نقلیه خود جا به جا کرد. به این گونه در فضاهای باز نیز قادر به ایجاد کارایی می باشد و می تواند نقش خود را به درستی ایفا کند. محصول طبی و راحتی نشیمنی مناسب برای یک فرد دارد به طوری که قادر به تحمل وزن یک فرد است اما با وجود بدنه مقاوم و بادوام آن می توان طولانی مدت از آن استفاده کرد وبر روی بدنه کاناپه بادی به استراحت پرداخت. کاناپه بادی سبک و کم جا می باشد به همین جهت در هر زمان قادر به استفاده است و در هر جایی قابلیت فراهم کردن کارایی منحصر به فرد خود می باشد.


تکیه گاه و بالش بادی سرخود

همان طور که گفته شد این کاناپه بادی دارای بخش هایی است که بر روی آن متصل می باشند و به گونه ای راحتی بیش تری را برای افراد فراهم می کند. مهم ترین این بخش ها تکیه گاه می باشد که اطراف فرد را احاطه کرده و سبب راحتی آن در زمان تکیه دادن می شود. با وجود این بخش بادی استراحت در حالتی با آرامش انجام می شود و افراد نیز دچار کمر درد نمی شوند و ستون فقرات آن ها در حالت استاندارد قرار می گیرد. این کاناپه بادی بر روی تکیه گاه خود دارای یک بالش بادی سرخود نیز است که در زمان نشستن بر روی کاناپه بادی نقش زیر سری را ایفا می کند و می تواند راحتی را فراهم سازد و در زمانی که به حالت تشک بادی در می آید قادر به قرار گیری در زیر سر است و با وجود آن دیگر نیازی به داشتن وسایل اضافه نیست.


رویه مواج و راحت

بر روی سطح کاناپه بادی طراحی مواج ایجاد شده است که سبب راحتی فرد در زمان استراحت می شود. این طراحی هوا را به طور آزادانه بر روی سطح گردش می دهد و با این روش عبور هوا بر روی محصول تعریق نیز رخ نخواهد داد و همواره افراد با دمای مناسب بر روی محصول استراحت می کنند. این کاناپه بادی در شرایطی که هوا گرم است و قصد راه اندازی آن در فضای باز را دارید با داشتن چنین طراحی می تواند بهترین و مناسب ترین محصول واقع شود و افراد را دچار گرما و شرایط نامطلوب نکند و بتواند به بهترین شکل آن ها را در محوطه حفظ نماید.


خرید

اگر قصد خرید کاناپه بادی یک نفره تاشو اینتایم را دارید و می خواهید محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید به شما پیشنهاد می شود که به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه نمایید تا با شرایط لازمقیمتی ارزان آن را خریداری کنید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
185 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در منزل و سفر
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای تیکه گاه مخصوص سر
دارای رنگبندی
قابلیت چند کاره
دارای بدنه ضد آب
مناسب سنین بزرگسال
دارای تشک تاشو سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...