کاناپه بادی یک نفره طبی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره طبی با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس ایران

کاناپه بادی یکنفره طبی مسافرتی اینتکس ، در ابعاد طول : 193 سانتی متر ، عرض 102 سانتی متر و ارتفاع 64 سانتی متر ، با روکش جیر ، طبی ، تحمل وزن تا 120 کیلوگرم ، با رنگ بندی های متنوع ، محصول شرکت بست وی bestway ، با کیفیت بسیار بالا ، حجم بسیار کم ، وزن حدود 3 کیلوگرم ، از کاناپه های بادی میتوان  در اتاق خواب ، منزل ، تماشای تلویزیون ، مسافرت ، ویلا ، و... استفاده کرد . این کاناپه بادی ۴ کار همزمان در حالت باد شده انجام میدهد . کاناپه بادی یکنفره ، مبل بادی یکنفره ، تشک بادی یکنفره ، مبل بادی شیبدار. کاناپه بادی تخت خوابشو چند حالته برای هدیه به جوانان گزینه خوبی است که در اتاق خواب و یا خوابگاه از آن بهره مند شوند و در آسایش روی آن استراحت کنند. در سفر و پیک نیک هم خیلی به درد بخور است و می توان از آن استفاده خوبی کرد. جنسی مقاوم و مرغوب داردو لایه جیر رویی آن از تعریق و سر خوردن جلوگیری می کند .

کاناپه بادی یک نفره طبی

کاناپه بادی یک نفره طبی محصولی جهت استراحت روزانه افراد در محیط های مختلف می باشد که دارای بدنه ای با ضخامت و با دوام بوده و می تواند به طور مداوم استفاده گردد. این کاناپه بادی رویه ای مخمل دارد به طوری که در زمان قرار گیری بر روی آن حس خوشایندی به افراد دست می دهد و باعث رضایت آن ها می شود همچنین شرایط لذت بخش را برای آن ها ایجاد می کند. در زمان داشتن این کاناپه بادی می توان آن را به مسافرت نیز برد و در آن جا هم برای نشستن و هم برای خوابیدن فضایی مناسب را برای خود در نظر داشت. داشتن این محصول در مسافرت بسیار بهتر از داشتن وسایلی مانند رخت خواب می باشد چرا که محصول در صورت خالی بودن از باد ابعاد و وزن کمی دارد و می تواند فضای کمی را نیز اشغال کند و در این صورت افراد قادر به داشتن فضایی برای به همراه داشتن وسایل دیگر هستند. جهت آشنایی با این کاناپه بادی راحتی با ما همراه باشید.


ضد حساسیت بودن سطح محصول

بدنه کاناپه بادی از بهترین و مرغوب ترین جنس تشکیل شده است که شامل پلاستیک فشرده پی وی سی است و در گذر زمان دوام بالایی از خود نشان می دهد. این بدنه منعطف است و با برخورد افراد دچار صدمه نمی شود و می توان سال های بسیار زیادی از آن بهره مند شد. با وجود نحوه استفاده از محصول و نیز قرار گیری و ارتباط کامل پوست بدن با بدنه کاناپه بادی رویه آن دارای یک بخش مخمل نیز می باشد که سطح را به طور کلی پوشانده است و در زمان استفاده سبب احساس نرمی و راحتی بسیاری می شود. این محصول با چنین رویه ای افراد را از حساسیت در امان نگه می دارد و می تواند با طولانی شدن زمان استفاده مطلوبیت خود را حفظ نماید. این بدنه از بهترین و با کیفیت ترین مخمل می باشد که با استفاده زیاد دچار پرز دهی نمی شود و در طول استفاده حالت اولیه خود را حفظ می کند.


قابلیت ضد تعریق

برخی از ویژگی های کاناپه بادی آن را برای استفاده و کارایی های زیاد مناسب می کند. یکی از این ویژگی های مهم و حائز اهمیت داشتن قابلیت ضد تعریق است که بر اساس طراحی آن ایجاد شده است و می تواند سبب کاربرد های متنوع محصول گردد. کاناپه بادی در داخل خود هیچ گونه محتویات درونی ندارد به طوری که فضای داخل آن را تنها باد پر کرده است بنابراین در زمان استفاده و در هوای گرم فشار باد درونی آن تنظیم بوده و بدون تغییر کی باشد همچنین می تواند هوا در داخل آن گردش کند. هوا بر روی سطح محصول نیز به طور آزادانه در حال حرکت است و با داشتن طراحی فرورفته می تواند این کار را انجام دهد. در این صورت تعریق رخ نمی دهد و در طول استفاده چندین بار هوا تهویه می شود. بودن این مزیت مهم سبب می شود از کاناپه بادی برای بیمارانی استفاده شود که دارای بدنی حساس هستند و قادر به تحرک نمی باشند بنابراین در آن ها از بروز عارضه پوستی جلوگیری می کند و مناسب ترین گزینه به حساب می آید.


بالش های کناره محصول

دو عدد بالش بادی استوانه ای شکل در کناره های محصول وجود دارد که در زمان وجود حالت کاناپه ای برای تکیه دادن مناسب است و می توان آن را در زیر دست ها قرار داد. همچنین در زمانی که از محصول به عنوان تخت خواب بادی استفاده می شود از آن به جای بالش استفاده می شود و می توان سر را در محلی نرم و راحت قرار داد. این مزیت ایجاد شده باعث می شود تا وسایل جانبی برای استراحت به روی محصول آورده نشود و بتوان با همین اجزا به استراحت پرداخت.


خرید

کاناپه بادی یک نفره طبی محصولی راحتی با ضمانت نامه تست و عودت کالا می باشد که در فروشگاه اینتکستهران آماده انتخاب و خرید افراد علاقه مند می باشد.

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...