کاناپه تخت شو بادی دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه تخت شو بادی دو نفره با قیمت مناسب ، در نمایندگی فروش محصولات بادی و خرید کاناپه بادی دو نفره با قیمت ارزان

کاناپه بادی تخت شو دو نفره با قیمت مناسب ،کاناپه ای بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای پمپ برقی پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 3.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی (جیر) ضد آب،  دارای برچسب تعمیرات ارسال درب منزل.برای مشاوره بیشتر در رابط کاناپه بادی با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته تا همکاران ما بهترین گزینه را به شما عزیزان پیشنهاد دهند. ساختار درون این محصول از جنس الیاف ابریشم میباشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . این محصول تولید 2014 با کیفیتی بسیار بالا عرضه میگردد . همچنین تحمل وزن این محصول تا 280 کیلوگرم میباشد . این محصول از بهترین  محصولات شرکت اینتکس میباشد که توانسته رتبه بسیار والایی در میان کاناپه های بادی داشته باشد . این کالا برای استراحت در منزل . محل کار . ویلا . اتاق خواب و ... برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید .

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس از پر فروش ترین محصولات بادی در طول سالیان گذشته تا به امروز بوده است که برند اینتکس به دلیل استقبال بالای مشتریان از این محصول مدل های سال جدید با امکانات تازه را به بازار عرضه کرده است . باید گفت که این محصول به طور دقیقی چند کاره است و علاوه بر کاناپه بادی قابلیت تبدیل به مبل بادی ، تخت خواب بادی و تشک بادی را دارد و با توجه به این قابلیت ها می توان آن را محصولی همه چی تمام در نظر گرفت . رویه این کاناپه بادی از جنس پی وی سی با مرغوبیت بالا می باشد که طول عمر فراتر از استاندارد را برای شما فراهم می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

در ابتدای کار باید به سراغ ساختار بدنه این کاناپه بادی برویم ، جایی که با نگاه اول چشم مان به رویه مواج و ضد تعریق این محصول می خورد . باید گفت که سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه به صورت کاملا مواج و ضد تعریق طراحی شده است تا به هنگام استفاده به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد . همچنین تکیه گاهی بلند در بخش انتهایی کاناپه واقع شده است که به خوبی کمر را در برمیگیرید و در طرفین کوسن های بادی متصل به بدنه برای قرار گیری دست تعبیه شده است . بخش تخت شو این کاناپه بادی که به صورت باد شونده می باشد در زیر نشیمنگاه قرار دارد و ارتفاع ایده آل به محصول بخشیده است که در صورت استفاده به صورت خوابیده می توانید بخش زیرین را باز کرده و در کسری از ثانیه کاناپه بادی به تخت خوابی زیبا و آماده برای استفاده تبدیل می شود . این لایه ها توسط نوارهای پی وی سی به یکدیگر متصل شده اند و این امر جدایی آن را غیر ممکن کرده است و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای باد شدن هر کدام از این بخش ها از دریچه های بادی مجزا استفاده شده است تا در هنگام آسیب دیدن هر بخش ، بخش های دیگر در امان باشند . علاوه بر آن به همراه این کاناپه بادی و درون پکیج بسته بندی برچسب تعمیرات قرار داده شده است که در صورت لزوم می توانید از آن بهره مند شوید .

با نگاهی به بدنه این کاناپه بادی می توان مشاهده کرد که خبری از پمپ باد سرخود می باشد و برخلاف مدل های جدیدتر این محصول باید راه اندازی کاناپه را با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی مجزا انجام دهید . برای تهیه پمپ باد مخصوص محصولات بادی اینتکس به صورت مجزا می توانید از فروشگاه اینتکس تهران کمک گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه کنید . کمپانی اینتکس همانند سایر محصولات خود ، از پی وی سی جیر یا همان مخمل در بخش رویه و تکیه گاه این محصول استفاده کرده است که می تواند لذت استفاده را دو چندان کند . همچنین در بخش کف این محصول برای بالا بردن مقاومت و استحکام در برابر استفاده افراد ، از پی وی سی دو لایه چرم استفاده شده است . لازم به ذکر است که استفاده از این متریال سازنده بدنه با مرغوبیت بالا به خوبی شرایط استفاده را برای دو نفر بزرگسال تا وزن 190 کیلو گرم فراهم آورده است که فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . اما یکی از مزیت های اصلی این کاناپه بادی را می توان وزن 6 کیلوگرمی آن دانست که نشان از سبک بودن دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . البته گفتنی است که به همراه این کاناپه بادی یک عدد ساک حمل دسته دار وجود دارد که جا به جایی را بیش از پیش حتی در مسافت های طولانی امکان پذیر می کند . باید گفت که کاناپه های بادی به هنگام حجم شدن و خالی شدن از باد فضای بسیار کم حجمی را اشغال می کنند و به همین خاطر به راحتی می توانید در صورت عدم استفاده از آن ، کاناپه را جمع کرده و درون کمد دیواری قرار دهید و از این رو می توان آن را مناسب برای استفاده در محیط های خانگی با فضای کم دانست . 

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
190 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک مخصوص حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...