کاناپه دو نفره تخت شو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره و تاشو در فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی

کاناپه بادی دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره و تاشو جدید این شرکت بوده که محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی محسوب می شود. این کالا همانند مدل یک نفره ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده که قابلیتی همچون ضد تعریق بودن را به ارمغان می آورد. این کاناپه دارای بدنه اصلی و دو تشک بادی به هم متصل شده بوده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند و می توانند ایجاد مبل، تخت و تشک دو نفره کنند. کاناپه ای که با داشتن وزن بسیار مناسب خود به یکی از بهترین وسیله های بادی تفریحی و استراحت برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. همچنین در قسمت رویه تکیه گاه های دست دو جای مخصوص لیوان و بطری تعبیه شده است. از سایر ویژگی های بسیار خوب این کاناپه قابلیت استفاده از آن در فضای باز می باشد. همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید.شما میتوانید برای اینکه کاناپه بادی تخت خواب شو سریعتر پر و یا خالی شود پمپ برقی اینتکس را خریداری نمایید و به سرعت کاناپه را پر و خالی کنید . این محصول را شما می توانید از تنها نمایندگی اینتکس در تهران خریداری نمایید . 

کاناپه دو نفره تخت شو

کاناپه دو نفره تخت شو محصولی راحتی و طبی برای افراد مختلف می باشد که برای استفاده آن ها در منزل و محل های مختلف اجرا می شود. این محصول دارای قابلیت تاشو است و به میزان کم جا در آمده و می تواند برای استفاده محل کمی را به خود اختصاص دهد. کاناپه بدنه ای توخالی و بادی دارد و فضای داخل آن نیز خالی از هر گونه مواد می باشد به طور یکه وزن سبکی به خود اختصاص داده و می تواند به راحتی جا به جا شود. این جا به جایی و تغییر مکان تنها توسط یک فرد انجام می شود و به منظور راحتی افراد به این گونه طراحی شده است. فضای موجود برای نشیمن افراد نیز بزرگ است و قادر به جای گیری دو فرد می باشد. در صورت لزوم نیز به تخت خواب بادی تبدیل شده و برای استراحت و خوابیدن افراد آماده می شود. جهت اطلاع بیش تر در مورد کاناپه بادی با ما همراه باشید تا به شرح مختصری از آن بپردازیم.


دیواره محکم و بادی

با دیدن محصول تصور می شود که دارای بدنه ای مرتفع و بادی است که دیواره های محکمی نیز شامل آن شده است اما این کاناپه بادی در واقع با داشتن دیواره تکیه گاه و کناره های خود را تشکیل داده است و به این گونه بخشی برای استراحت در زمان نشستن ایجاد نموده است. کاناپه بادی دیواره ای یک تکه دارد که به صورت خمیده دور افراد در زمان نشستن قرار می گیرد و می تواند بهترین محصول را ایجاد سازد. محصول بادی دیواره بادی نیز دارد به طوری که جنس آن با بخش های دیگر محصول یکسان است به یک میزان کیفیت و مرغوبیت دارد. دیواره بر روی خود دو بخش مهم داشته که برای قرار گیری لیوان و یا بطری می باشد و آب و نوشیدنی را در اختیار افراد در زمان استراحت قرار می دهد. 


رویه مواج

یکی دیگر از بخش هایی که برای این محصول مورد اهمیت است و برای علاقه مندان نیز حائز اهمیت می باشد بخش رویه آن است که مواج بوده و طراحی به این شکل دارد. این محصول با چنین طراحی می تواند سطح را برای استراحت افراد آماده سازد و نرمی و لطافت بیش تری را برای استفاده کننده ایجاد می سازد تا بتواند در مدت شب نیز بر روی آن خوابیده و از آن استفاده کند. کاناپه بادی در زمانی که به این شکل است بخش نشیمنش بر روی هم قرار گرفته و تاشو می شوند. به این طریق این سطح را برای نشستن دارای ارتفاع مناسب می نماید. اما در زمانی که به حالت تخت خواب بادی در می آید این بخش ها در امتداد یکدیگر قرار می گیرند و به صورت بلند برای درازکش افراد در نظر گرفته می شود. در این زمان افراد بلند قد نیز می توانند بر روی آن شروع به استراحت کنند و به آرامش برسند. بر روی این بخش که مانند موج های آب طراحی شده است و فرورفتگی و بر آمدگی دارد کمر در حالت مناسبی قرار می گیرد و می تواند برای استفاده کننده مطلوب باشد.


کف صاف و هموار

برای راه اندازی و نصب کاناپه بادی نیازمند محلی مناسب برای آن هستید تا بدنه را در معرض آسیب قرار ندهد و بتواند در مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد. حساس بودن محل راه اندازی به این دلیل است که کف محصول صاف می باشد و به صورت هموار قرار دارد به طوری که در مناظق شیبدار نمی تواند به صورت ثابت باقی بماند و بر روی آن قرار بگیرد. در صورت استفاده از این محصول در محل های نامناسب طول عمر بدنه کاهش پیدا می کند و ممکن است به سرعت از بین برود. در این صورت با پرداخت هزینه برای خرید این محصول شما شاهد بهترین و مناسب ترین وسیله برای استراحت در مناطق مختلف خواهید بود.


خرید

در صورت تمایل به خریدکاناپه بادی دو نفره تخت شو تنها کافی است به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه نمایید.

نوع
خانگی
طول
200 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...