کاناپه و تشک بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
1,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه و تشک بادی با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی در ایران و ارسال به تمام نقاط کشور

کاناپه بادی و تشک بادی یکنفره با قابلیت کاناپه بادی شدن با قیمتی باور نکردنی ، بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب، روکش موج دار و ضد تعریق جهت خواب راحت تر ، وزن بسته بندی شده 3 کیلوگرم ، بسیار کم جا و سبک و قابل حمل ، محصول شرکت تهران اینتکس فروشگاه کاناپه و تشک بادی در ایران، اگر به دنبال مبلی چند کاره با جنسی مرغوب و کیفیت عالی با جدیدترین استاندارد می گردید که برای اتاق خواب و یا خانه های دانشجویی و حتی در سفر استفاده کنید و از استراحت و خوابی آسوده بهره ببرید ما به شما کاناپه بادی تخت خوابشو را پیشنهاد می کنیم که از هر لحاظ عالی است و بسیار مقرون به صرفه می باشد و فقط باید با پمپ باد در طی 5 دقیقه آن را پر از بد کنید و بعد آماده استفاده می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی با رنگ زیبایی که دارند قطعا یکی از بهترین و زیبا ترین کاناپه های بادی چند کاره ای می باشد که در محیط خانگی ، کاری و دانشجویی خود می توانید به همراه داشته باشید . البته باید گفت که این کاناپه بادی در رنگ های مختلف تولید شده است که در قسمت های مختلف سایت می توان نمونه های متنوع آن را دید . در ابتدا باید بگوییم که این کاناپه بادی علاوه بر قابلیت استفاده به صورت نشسته قابل تبدیل شدن به کاناپه را نیز دارد و می توانید از آن در حالت خوابیده نیز استفاده کنید . باید بگوییم که ابعاد طولی آن در حالت باز شده به صورت دقیق 191 سانتی متر می باشد که حتی برای استفاده افراد قد بلند به صورت خوابیده نیز کافی است و تقریبا ابعادی کمی بزرگ تر از تختخواب های چوبی را دارد . خرید کاناپه بادی تختخواب شو با توجه به مزیت های بسیاری که دارد می تواند برای هر شخصی کاملا اقتصادی و به صرفه باشد و اگر قصد تهیه این محصول را دارید تا ادامه این نقد و بررسی ما را ترک نکنید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .

خب همانطور که در بخش ابتدایی این نقد و بررسی گفتیم این کاناپه بادی قابل تبدیل شدن به تخت خواب بادی هست و برای این منظور کافیست لایه های مختلف نشیمنگاه را بر طبق اصولی که دارد از هم باز کرده تا مناسب استفاده شود . لایه های رویه این محصول ساخته شده از پی وی سی جیر می باشد که کاملا نرم و ضد حساسیت هست و این امر باعث می شود تا با انواع پوست بدن حتس افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند بتوانید از این کاناپه بادی استفاده کنید . اما برند بست وی برای ساخت کف این محصول از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که بهترین انتخاب می باشد زیرا به خوبی می تواند وزن های بالای افراد را بر روی خود مهار کند . این قابلیت تحمل وزن با بهره گیری از این فناوری ساخت در این کاناپه یک نفره به 120 کیلو گرم رسیده است که مطابق استانداردهای جهانی به شمار می آید .

یکی از بهترین نواحی مصرفی این کاناپه بادی می تواند در خانه هایی باشد که دارای فضای کم هستند و می خواهند پس از استفاده فضا را خالی کنند تا برای پذیرایی از مهمانان محیط بزرگ تری را در اختیار داشته باشند . این کاناپه بادی پس از استفاده با خالی شدن باد داخلی کاملا کم حجم می باشد و می توانید به راحتی آن را درون کمد دیواری و یا قسمتی از اتاق قرار دهید و فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند . همچنین با توجه به فضای کمی اشغالی می توانید آن را درون کوله های مسافرت خود قرار داده و در کمپینگ ها از آن استفاده کنید زیرا وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم دارد که بسیار سبک است و حتی به صورت پیاده روی می توانید آن را در مسافت های طولانی به همراه خود داشته باشید .

برای راه اندازی و باد کردن این کاناپه بادی نیاز به پمپ باد دستی و یا برقی دارید که با توجه به یک نفره بودن این کاناپه پمپ باد دستی نیز کفایت می کند . در صورت استفاده از پمپ باد برقی مدت زمان دو الی سه دقیقه را نیاز دارید و در صورت استفاده از پمپ باد دستی باید مدت زمان پنج دقیقه ای را حدودا صرف کنید . کیفیت ساخت بالا ، وزن سبک و چند کاره بودن این محصول در کنار قیمت ارزانی که دارد می تواند هر خریداری را به سمت خود جذب کند . برای خرید کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی می توانید همین حالا از طریق روش های موجود در وب سایت سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
---
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...