کاناپه یک نفره بادی تخت خواب شو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
1,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو یک نفره محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در ایران

کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو با قیمتی مناسب و طرحی زیبا و رنگی ،کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو با رویه جیر (مخملی) رنگ نارنجی ، سبز ، و آبی ، محصول شرکت bestway با کیفیت عالی و ظاهری زیبا جهت دیزان کردن مبلمان منزل ، ضد تعریق ، بسیار سبک و کم جا ، دارای پمپ باد ، برچسب تعمیرات رایگان ، و یک هدیه بالش گردنی از طرف شرکت اینتکس تهران مرکز فروش کاناپه های بادی تختخواب شو . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت بوده به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی اینتکس در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

وجود یک کاناپه جمع و جور و در عین حال مقاوم و کارآمد در محیط های خانگی می تواند بسیار لذت بخش باشد زیرا پس از یک روز خسته کننده کاری به راحتی می توانید پس از رسیدن به خانه ، جلوی تلویزیون بر روی کاناپه راحت خود استراحت نمایید و خستگی یه روز کاری را از تن بیرون کنید . کاناپه بادی که در این بخش برای شما عزیزان معرفی می کنیم از محبوب ترین کاناپه های تک نفره برند بست وی می باشد که در رنگبندی های بسیار زیبا و جذابی در بازار موجود می باشد و این امر باعث شده است تا سلیقه های بسیاری را به خوبی پوشش دهد . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی می باشد که کیفیت فوق العاده را به همراه راحتی وصف ناپذیر برای شما فراهم می آورد و متریالی مشترک در محصولات بادی برند بست وی می باشد . اگر شما هم خواهان خرید کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره هستید در انتهای این مسیر همراه ما باشید که می خواهیم این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

باید بگوییم که یکی از مزیت های این کاناپه بادی رویه ضد تعریق آن می باشد ، جایی که رویه به صورت مواج طراحی شده است تا گردش هوا را به خوبی به جریان در بیاورد و در هنگام استفاده طولانی مدت بدن شما عرق نکند . رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل ساخته شده است که سازگاری بالایی با پوست بدن انسان دارد و به همین خاطر می تواند مورد استفاده کودکان ، سالمندان و حتی بیماران پوستی قرار بگیرد . در طرفین این کاناپه کوسن هایی برای نگهداری دو دست قرار گرفته است تا به هنگام استراحت دستان خود را بر روی آن قرار دهید . همچنین نشیمنگاه این کاناپه به صورت دو تکه می باشد که در هنگام استراحت به صورت درازکش می توانید تشک ها را از روی یکدیگر باز کرده و ابعاد بزرگتری را در اختیار داشته باشید و بر روی آن بخوابید . در واقع در کسری از ثانیه این مبل بادی قابلیت تبدیل به تخت خواب بادی را خواهد داشت .

در بخش عقبی این کاناپه بادی یک تکیه گاه سراسری بزرگ واقع شده است که کمر را به خوبی در بر می گیرد و این باعث می شود در استفاده طولانی مدت دچار کمر درد نشوید و کمر شما رها بر روی کاناپه نباشد . در بخش زیرین و کناره های این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکام بالایی را فراهم می کند و به همین خاطر و با تدابیر اندیشیده شده قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت فراتر از استاندارد این کاناپه بادی بست وی دارد . راه اندازی کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو بست وی توسط انوع پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا صورت می گیرد . برای بخش های مختلف این محصول به صورت مجزا دریچه انتقال باد در نظر گرفته شده است که می توانید هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه راه اندازی کنید . مدت زمان تقریبی باد کردن این محصول سه دقیقه می باشد که بسته به پمپی که از آن استفاده می کنید دارد .

وزن این کاناپه بادی سه کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی در محیط های خانگی توسط افراد قابل جا به جایی می باشد . این کاناپه در حالت خالی از باد ، دارای ابعاد بسیار کوچک می باشد که به راحتی می توانید آن را درون ساک حمل قرار داده و گوشه ای از کمد دیواری بگذارید به همین خاطر می توان آن را بهترین انتخاب برای خانه هایی که با کمبود فضای رو به رو هستند دانست . برای خرید کاناپه بادی یک نفره تخت شو همین حالا می توانید از فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
---
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...