کلبه بادی کودک دو اتاقه اینتکس

کد intex 48635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • طول: 124 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر بازی کودک

کلبه بادی کودک دو تیکه یک خانه ی کوچک برای تفریح و بازی کردن کودکان در محیط منزل ، این خانه ی کوچک بادی ساخته شده درشرکت اینتکس می باشد . جنس خانه از وینیل با رویه کاملا چرم ساخته شده است که برای استفاده در سنین خردسال بسیار مقاوم می باشد.


این محصول به صورت دو تیکه مجزا از هم طراحی شده است که میتوان ازهم جدا نمود . کلبه بادی مورد نظر با طراحی شیک و رنگ آمیزی بسیار زیبا برای خردسالان بسیار جذاب می باشد . این کلبه با داشتن یک پنجره و درب بزرگ برای خردسالان حس یک خانه ی واقعی را به آنها دست می دهد با این تفاوت که این بار خود صاحب خانه هستند .


این چادر بادی کودک دارای یک صندلی بادی و میز نیز می باشد که ازمیز آن به عنوان زیرپایی نیز میتوان استفاده نمود. وزن این خانه بادی قابل توجه می باشد و از وزن سبکی برخوردارست .برای را ه اندازی و ساخت خانه دلبندتان نیازی به معمار و بنا نیست و فقط با یک پمپ بادی در عرض چند دقیقه می توان فرزندتان را صاحب خانه نمایید . شما عزیزان برای سفارش محصول کافیست به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید .

کلبه بادی کودک دو اتاقه اینتکس

کلبه بادی کودک دو اتاقه اینتکس محصولی فانتزی برای کودکان می باشد که با طراحی زیبا و خاص می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. این محصول قابل استفاده آسان می باشد که از شرکت اینتکس به تازگی تولید شده است و دارای ضمانت اصالت کالا می باشد. به این طریق والدین می توانند با خیالی آسوده به فروشگاه مراجعه نمایند و بر این اساس محصول را خریداری نمایند. کلبه بادی کودک دارای دو اتاق مجزا می باشد که به همراه آن میز و مبل بادی نیز قرار دارد تا کودکان با خرید آن بتوانند از محصولی منحصر به فرد و کامل برخوردار شوند. کلبه بادی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که بدنه ای اورجینال دارد و با این وجود مقاومت و دوام بسیار زیادی نیز دارا می باشد به طوری که طول عمر آن را افزایش می دهند. برای آشنایی و خرید این کلبه بادی نیازمند اطلاعات لازم در این باب هستید که در زیر برخی از آن ها شرح شده است. این مطالب به شما کمک می کند تا با آگاهی لازم به خرید محصول بپردازید.


خانه کوچک تفریحی

کلبه بادی محصولی ایمن و استاندارد می باشد که شرکت اینتکس با رعایت نکات لازم آن را طراحی کرده است. این محصول تمام ویژگی های برتر را دارا است تا کودکان علاقه مند به بازی با آن شوند و در روحیه آن ها نیز تاثیر می گذارد. خانه کوچکی که به عنوان کلبه بادی برای کودکان ساخته شده است محصولی دو تکه می باشد که در زمان بازی می توان آن را به دو قسمت تقسیم نمود به همین جهت به دو اتاق مجزا تبدیل می شود و می توان انواع بازی ها و سرگرمی ها را با استفاده از آن انجام داد. بادی بودن دیواره ها باعث می شود تا کودکان در شرایط ایمنی لازم قرار بگیرند و در زمان بازی و برخورد به بخش های محصول دچار آسیب نشوند. همچنین این محصول کف بادی نیز داشته تا با آن لذت یک بازی در محیطی نرم و لطیف تجربه شود. به همین جهت است که والدین رغبت بیش تری به خرید این محصول دارند و با خیالی آسوده کودکان را مشغول بازی با آن می نمایند.


جذابیت ظاهری 

همان طور که گفته شد طراحی این محصول فانتزی است و در آن رنگبندی خاصی به کار رفته است. این محصول دارای رنگ های روشن صورتی و سفید می باشد که آن را مناسب کودکان دختر می نماید. این محصول با چنین رویه ای محبوب کودکان دختر است و آن ها را راغب به بازی کردن با آن می نماید. علاوه بر این رنگبندی فانتزی بدنه براقیت و شفافیت بالایی نیز داشته که می تواند تبدیل به محصولی خاص شود و زیبایی ظاهری آن را افزایش دهد. علت وجود این درخشندگی و شفافیت به خاطر جنس آن است. جنس بدنه از وینیل تشکیل شده است که رویه طرح چرم دارد و دارای طرح های چاپی می باشد. این طرح ها بر روی بدنه به صورت ثابت چاپ شده اند و رنگ های تشکیل دهنده آن نیز همگی غیر سمی می باشند و برای پوست بدن کودکان ضرری ندارند. به همین دلیل می توان گفت که این کلبه بادی جزو محصولات ضد حساسیت نیز می باشد.


صندلی و میز بادی

به همراه این کلبه بادی زیبا و خاص یک عدد صندلی و یک عدد میز بادی قرار دارد که در کنار محصول مورد استفاده بهینه قرار می گیرد. این بخش ها همگی بادی هستند و از جنس کلبه بادی تشکیل شده اند. رنگبندی آن نیز مشابه با بدنه است که به گونه ای با آن هماهنگ شده است. در زمان بازی هر دو محصول مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و برای آن ها شرایط راحتی بیش تری را فراهم می سازد. علاوه بر آن میز می تواند به عنوان زیر پایی برای استراحت کودکان استفاده شود و آن ها را راحت تر و بهتر در آسایش قرار دهد.


خرید

چادر بادی کودک دو اتاقه اینتکس در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که با مراجعه به آن جا می توان محصول را خریداری کرد.

نوع
طول
124 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
6 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای طرح و رنگ بندی زیبا
مناسب سنین کودکاو خردسالان
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...