کلبه بازی کودک طرح جنگل بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرج جنگل محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و نمایشگاه چادر بازی

کلبه بازی کودک طرح جنگل شرکت بست وی با داشتن تنوعات زیاد در محصولات خود از بهترین تولید کنندگان درعرصه وسایل بازی کودک می باشد . این شرکت در تولیدات خود تمامی سنین و علایق و سلیقه ها را در نظر می گیرد تا مشتریان و خریداران براحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند . یکی از محصولات مورد اشاره چادر بازی کودک طرح جنگلی می باشد که برای سنین 1 تا 5 بسیار مناسب می باشد . 

طرح و رنگی که برای این محصول درنظر گرفته شده است باعث عدم دلزدگی کودک از وسیله ی بازی خود می شود و باعث ایجاد نشاط مضاعف در کودکان می گردد. علاوه بر رنگبندی و طراحی زیبا این محصول از کیفیت بالایی برخوردارست به طوری که جنس رویه محصول از وینیل و ستون های نگهدارنده چادر از فایبرگلاس می باشد که مقاومت خوبی دارند. این چادر بازی که به شکل وشمایل یک خانه واقعی می ماند که کودک حس خانه دار بودن را از همان کودکی تجربه می کند. شما والدین عزیز برای نصب و راه اندازی می توانید به دفترچه راهنمای محصول مراجعه و یا درصورت نیاز با همکاران ما  در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید .

کلبه بازی کودک طرح جنگل بست وی


کلبه بازی کودک طرح جنگل بست وی محصولی جدید و جذاب است که توسط شرکت اینتکس تهران هم اکنون می توانید ان را خریداری نمایید. این محصول به گونه ای طراحی شده که کودک شما می تواند در داخل ان ساعت ها شاد باشد و به بازی و تفریح بپردازد. ساختار این محصول هم دقیقا شبیه به خانه می باشد که بسیار جذاب است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم....


طراحی و ارگونومی ساخت


یکی از نکات مهمی که باعث شده تا این چادر بازی از نمونه های مشابه بسیار شکیل تر و جذاب تر باشد نوع ساخت و طراحی های صورت گرفته بر روی ان است که باعث شده تا این محصول را بسیار شکیل و جذاب کند. در همین خصوص باید عنوان نمود که ساختار کلی این کالا به صورت یک خانه می باشد که شیربانی دار بوده و فوق العاده جذاب است. سقف اصلی این محصول قرمز رنگ است که دارای شیارهایی زرد رنگ بر روی خود بوده و همین ه باعث شده تا این سقف فوق العاده جذاب باشد. هم چنین بدنه اصلی این محصول هم به صورت مستطیلی شکل می باشد که بر روی ان طرح انواع حیوانات و درخت ها نقش بسته و باعث شده تا این محصول بسیار با کیفیت و با دوام باشد. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که درب ورود اصلی این محصول در جلوی ان قرار گرفته و به صورت مستطیلی شکل می باشد که عبور و مرور کودک شما به سادگی از طریق ان انجام می شود. هم چنین کف و بدنه داخلی این محصول هم یکدست سفید رنگ می باشد.



جنس بدنه


در هنگام خرید مهم ترین سوال مشتریان جنس بدنه یک محصول است که در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این محصول رویه ای از جنس وینیل دارد. هم چنین پایه های این محصول همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده و کف این کالا هم از نوع وینیل تک لایه طراحی و تولید گردیده است که بسیار با کیفیت و با دوام می باشد.


ابعاد و وزن


طول این چادر بازی کودک 100 سانتی متر و عرض ان نیز 76 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ارتفاع این محصول هم اشاره نمود که 110 سانتی متر است. این ابعاد له صورتی تولید گردیده که کودک شما می تواند با خیال راحت و به صورت ایستاده در داخل این محصول قرار گرفته و بازی کند. هم چنین وزن این کالا هم تنها 1.37 کیلو گرم است که وزنی بسیار سبک و راحت می باشد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


در خصوص راه اندازی این محصول در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که اولین کار برای راه اندازی این محصول قرار دادن پایه ها و ستون های این محصول بر روی هم است تا بتوانید با استفاده از این ها ساختار کلی این چادر بازی را شکل دهید. هم چنین پس از انجام این کار باید اقدام به قرار دادن رویه اصلی این چادر بازی بر روی پایه های این محصول کنید تا شکل کلی به خود بگیرد. پس از انجام این کار ها شما می توانید به سادگی چادر را در اختیار قرار گرفته و در محلی که قصد استفاده از ان را دارید استفاده نمایید. هم چنین می توانید برای مراقبت بیشتر از این محصول به سادگی ان را از اشیا نوک تیز دور کرده تا اسیب نبیند. هم چنین می توانید از پریدن و جامیپنگ و هم چنین ضربه زدن به پایه های این محصول خودداری کنید تا دچار اسیب نشود. با رعایت همین نکات می توانید این محصول را سالیان سال سالم و سلامت در اختار داشته باشد.


جمع بندی


کلبه بازی کودک طرح جنگل بست وی یک محصول خاص و جذاب است که با استفاده از ان می توانید لحظات شاد و مفرحی را برای کودک خود خلق نمایید. این محصول مناسب کودکان بوده و کاملا نورگیر می باشد. هم چنین از این محصول می توان به عنوان محل خواب کودک هم استفاده نمود که جزو مزایای این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
100 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
وزن
1.37 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
ابعاد بسته بندی : 52×23.5×5.5 سانتی متر
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...