استخر ایزی ست با فواره آب کودک

Bestway 57397

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,700,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست با فواره آب کودک جدید بست وی محصولی زیبا و در عین حال هیجان انگیز می باشد که می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این استخر پیش ساخته را می توان شاهکاری در ساخت استخرهای کودک دانست که با توجه به ابعاد بزرگ و همچنین حجم آب بالایی که دارد می توانید به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید و با آب تنی در کنار کودک خود ، خستگی یک روز کاری را از تن خود به دور کنید . بدنه این استخر ایزی ست از ترکیب پی وی سی و پلی استر درجه یک ساخته شده است که کاملا مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد اما همانند سایر استخرهای ایزی ست باید از برخورد اجسام تیز به آن جلوگیری شود که در این صورت نیز با هم راه حل را برند بست وی پیش بینی کرده است و درون بسته بندی این استخر برچسب تعمیرات را قرار داده است . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید بر روی لبه های بالایی این استخر چهار عدد شاخک بادی قرار گرفته است که دو تا از آن ها نقش فواره های آب پاش را بازی می کنند و این فواره ها با اتصال شیلنگ خانگی کنترل می شوند . جریان آب فواره ها با وصل کردن جریان آب شیلنگ وصل می شود و قابل کنترل است . وزن این محصول بالغ بر 8.2 کیلو گرم و حجم آب نود درصدی فضای استخر 3153 لیتر می باشد . اگر به دنبال یک استخر ایزی ست خانوادگی ارزان قیمت هستید می توانید همین حالا این محصول از از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید .

  • قطر :  274  سانتی متر
  • ارتفاع : 76 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 3153 لیتر
  • وزن :  8.2  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی و پلی استر سه لایه
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول :  Bestway 57397

استخر ایزی ست با فواره آب کودک یکی از زیباترین و هیجان انگیز ترین استخرهای ایزی ست کودک می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است و می تواند به عنوان پر فروش ترین استخر ایزی ست کودک سال بست وی از آن نام برد . این استخر پیش ساخته ایزی ست دارای طراحی زیبایی بر روی بدنه اصلی می باشد که به رنگ آبی در آمده است و در دیواره های بیرونی می توانیم حباب های آب را مشاهده کنیم . در بخش بالایی استخر چهار عدد شاخک قرار گرفته است که به عنوان دستان اختاپوس از آن ها نام برده شده است و دو تا از آن ها به صورت فواره آب عمل می کنند . این فواره ها به صورت کاملا بادی هستند و در بخش داخلی آن ها از شیلنگ های جریان آب استفاده شده است که می تواند آب را با قدرت بالایی درون استخر اسپری کند . این فواره ها توسط جریان شیلنگ آبی که به آن ها وصل می کنید قابل کنترل هستند و می توانید با قطع جریان آب شیلگ آن ها را خاموش کنید .

دو تا از شاخک های بادی نقش فواره را دارند و دو شاخک دیگر به صورت کاملا بادی و بدون قابلیت فواره ای هستند . این فواره ها در زمان استفاده از استخر در فصول گرم سال با اسپری کردن آب به داخلی فضای استخر می توانند فضا را به خوبی خنک نگه دارند و در واقع بهترین محیط برای آب تنی کودک شما به شمار می روند . بدنه استخرهای ایزی ست به این گونه است که کاملا بادی نمی باشد و فقط در بیست درصد بالایی آن از پی وی سی باد شونده استفاده شده است که با پر شدن آب درون استخر ، قسمت بادی بدنه را به سمت بالا می آورد و استخر حالت اصلی که در تصویر می بینید را به خود می گیرد . استخرهای ایزی ست در میان کودکان بسیار محبوب هستند و کاربردی همانند استخرهای پیش ساخته دارند اما قیمت های آن ها بسیار ارزان قیمت تر از استخر پیش ساخته می باشد .

برای راه اندازی این استخر ایزی ست می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و در صورت استفاده از پمپ باد برقی مدت زمان باد شدن لبه بالایی استخر چهار الی پنج دقیقه می باشد . در همین حد فاصل استخر آماده پر شدن آب می شود و در این خصوص باید بگوییم با راه اندازی سریع و بسیار راحت رو به رو هستید . همچنین ابعاد این استخر در هنگام جمع شدن بسیار کم حجم است و درون بسته بندی که قرار دارد به راحتی می توانید آن را داخل صندوق عقب ماشین گذاشته و به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید . راه اندازی این استخر ایزی ست در ویلا و باغ شما در مسافرت در مدت زمان پنج دقیقه ای صورت می گیرد و شرایط برای آب تنی سه الی چهار کودک فراهم می شود .

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از ترکیب پی وی سی و پلی استر می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی را به وجود آورده است . در لایه اولیه این محصول از پی وی سی استفاده شده است و لایه بیرونی با روکشی از پلی استر ترکیب شده است که دیواره استخر را در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید مقاوم می کند . همچنین این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده در فضای سرپوشیده قابلیت استفاده در فضای رو باز را دارد و برای استفاده از آن به زیر نور خورشید محدودیتی نخواهید داشت . وزن این استخر بسیار سبک و هم اندازه استخرهای بادی کودک می باشد و تنها 8.2 کیلو گرم وزن دارد . همچنین میزان آبی که درون آن جای می گیرد بالغ بر 3153 لیتر است که برای تخلیه آن می توانید از دریچه تخلیه ای که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد استفاده کنید . خرید استخر ایزی ست کودک بست وی را می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا از فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...