استخر ایزی ست کودک طرح وال اینتکس intex 26102

intex 26102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک طرح وال اینتکس intex 26102 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی، حیاط منازل، مسافرت ها و همچنین باغ و ویلا می باشد که قابلیت راه اندازی سریع و ساده را دارد. این استخر ایزی ست همانطور که از نام آن پیداست دارای قابلیت راه اندازی خودکار در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای می باشد که برای این کار کافیست تا پمپ باد را به دریچه قسمت بالایی محصول وصل کنید تا محفظه بالایی استخر باد شود، پس از آن با سرازیر کردن آب به داخل استخر، بدنه آن به سمت بالا کشیده شده و استخر ساختار اصلی را به خود می گیرد. برند اینتکس در این استخر ایزی ست خود که در سال 2024 به بازار عرضه کرده است از متریال پی وی سی برزنتی سه لایه استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. همچنین این نوع متریال سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. وزن این محصول بالغ بر 3.7 کیلو گرم می باشد و با توجه به انعطاف پذیری فوق العاده متریال ساختاری بدنه، حجم بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال می کند و به همین خاطر می توانید آن را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. ظرفیت آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 880 لیتر می باشد که برای خالی کردن هر چه راحت تر آن در بخشی از ساختار بدنه یک دریچه تخلیه تعبیه شده است. همین حالا می توانید این استخر ایزی ست کودک جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

  • قطر : 183  سانتی متر
  • ارتفاع : 51 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 880 لیتر
  • وزن : 3.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 26102

استخرهای پیش ساخته قطعا می توانند بهترین انتخاب برای یک آب تنی دلچسب در تمامی سنین باشند که قابلیت راه اندازی بسیار ساده و سریعی را دارند. اما در این بخش قصد داریم تا یکی از سریع ترین مدل های استخر پیش ساخته در زمینه راه اندازی را به شما معرفی کنیم که محصول سال 2024 برند اینتکس می باشد و در همین ابتدای عرضه به بازار به خوبی توانسته است توجه مخاطبان شنا و آب تنی را به سمت خود جلب نماید. استخر ایزی ست کودک طرح وال اینتکس با طراحی فانتزی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند و به همین خاطر فروش فوق العاده ای را به دست آورده است و اما پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال خرید استخر ایزی ست اینتکس هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

این استخر اینتکس به رنگ کاملا آبی در آمده است که در بخش هایی از بدنه آن می توان دم وال و یا چشمان آن را مشاهده کرد تا جذابیت بالاتری برای کودکان داشته باشد. این محصول از جمله استخرهای ایزی ست گرد می باشد که قطری بالغ بر 183 سانتی متر دارد. این ابعاد استخر می تواند برای آب تنی دو الی سه نفره کودک استاندارد باشد و بهترین انتخاب برای استفاده در حیاط منازل، باغ و ویلا است. در خصوص راه اندازی این استخر پیش ساخته ایزی ست باید بگوییم که راه اندازی بسیار ساده و سریعی دارد و مدت زمان پنج دقیقه ای را از شما صرف خواهد کرد.

همانطور که احتمالا در خصوص بدنه استخرهای ایزی ست می دانید باید بگوییم که در لبه بالایی آن ها از سطح بادشونده استفاده شده است که دارای دریچه قابل اتصال به پمپ باد دستی و یا برقی می باشد. با باد کردن این محفظه دیگر نیازی به استفاده از پمپ ندارید و کافیست تا جریان آب را به داخل محفظه استخر منتقل کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد و آماده استفاده شود. عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار میدهد بالغ بر 51 سانتی متر است که کاملا بی خطر برای استفاده کودکان نیز می باشد.

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخرهای ایزی ست باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین عملکرد را از آن ها مشاهده کنید. این استخر ایزی ست ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشد که رویه ای از الیاف شمعی برای بالا بردن انعطاف پذیری و سازگاری آن با پوست بدن، در بدنه بکار گرفته شده است. این ترکیب باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از این استخر ایزی ست برای کودکان دارای حساسیت پوستی نیز استفاده کنید و با محصولی مطمئن رو به رو باشید. یکی از مزیت های این ترکیب متریال را می توان سازگاری آن با آب و هوای محیطی مختلف دانست که باعث می شود تا در شرایط هوای شرجی و رطوبت بتوانید از آن با خیالی راحت استفاده کنید.

فقط باید توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این استخر ایزی ست از برخورد بدنه با اجسام تیز و حرارت بالا خودداری کنید. لازم به ذکر است که درون بسته بندی این استخر اینتکس یک برچسب تعمیرات دیده می شود که برای تعمیر آسیب دیدگی بدنه استخر در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. وزن این استخر بالغ بر 3.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. همچنین برای پر کردن فضای داخلی این محصول نیاز به 880 لیتر آب خواهید داشت که تامین آن کار سختی نیست. همین حالا می توانید این استخر جذاب اینتکس را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...