استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل حصیری ۸۴×۳۹۶

Bestway 57376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل حصیری با پمپ تصفیه آب قوی که پاکیزگی آب داخلی استخر را در طول روز برای شما فراهم می کند و استخر را به دور از هر گونه بیماری نگه می دارد می تواند مجموعه ای امن برای آب تنی شما به همراه خانواده باشد . این استخر دارای ظاهری زیبا و در عین حال با کیفیت می باشد که جلوه ویژه ای را به خانه شما می بخشد و در مواقعی که نیاز به آب تنی داشتید می توانید در مدت زمان نیم ساعته این استخر را آماده برای شنا کنید . همانطور که از اسم این استخر پیداست به معنی سرعت بالا در راه اندازی می باشد و کافیست برای قابل استفاده شده استخر فقط لبه های بالایی آن را توسط پمپ باد ، باد کنید و سپس حجم آب داخلی آن که 7340 لیتر است را به درون استخر منتقل کنید تا همه چیز آماده برای آب تنی شود . با توجه به حجم بالای آب و همچنین فشار که در هنگام آب تنی به دیواره های استخر وارد می شود ، برند بست وی برای استخر این مجموعه آبی از پی وی سی و الیاف مش در نوع سه لایه استفاده کرده است تا به خوبی بتواند کیفیت ساخت را افزایش داده و بدنه ای مقاوم بسازد . این نوع بدنه کاملا مقاوم در برابر فشار ، ضربه ، سوراخ شدگی و همچنین نور خورشید می باشد و به همین خاطر در استفاده از آن محدودیت محیطی ندارد و قابل استفاده در فضای روباز و سرپوشیده می باشد . درون بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه 220 ولتی قرار گرفته است که جریان آب را در طول روز به خوبی تصفیه می کند و آب داخلی استخر را به دور از هر گونه بیماری می کند . برای خرید استخر ایزی ست ارزان بست وی در ابعاد مختلف می توانید همین حالا سفارش خود را از نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید .

  • قطر :  396  سانتی متر
  • ارتفاع : 84  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 7340 لیتر
  • وزن :  18.2  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • کد محصول :  Bestway 57376

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل حصیری یکی دیگر از گزینه های مناسب برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ ها و ویلا ها می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد مزیت یک آب تنی دست جمعی را برای شما فراهم می آورد . این استخر پیش ساخته ایزی ست توسط برند بست وی و در سال جدید میلادی رونمایی شده است و در ساخت دیواره های آن از برترین متریال استفاده شده است که کیفیت ساخت بالا و همچنین طول عمر فراتر از استاندارد را برای آن به وجود آورده است . وجود پمپ تصفیه آب سایز متوسط مخصوص بست وی به همراه این استخر ایزی ست باعث شده است تا آبی شفاف و تمیز را در اختیار داشته باشید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی دقیق این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر پیش ساخته ایزی ست فوق دارای طراحی حصیری شکل می باشد که جلوه خاصی به این محصول بخشیده است و استخرهای ایزی ست بست وی را از حالت یکدست آبی رنگ خارج کرده است . این استخر دارای لبه های باد شونده می باشد که به راحتی با استفاده از انواع پمپ باد دستی و یا برقی قابلیت راه اندازی را دارد و باعث می شود تا با باد کردن لبه های استخر و همچنین پر کردن آب درون آن ، دیواره های استخر ایزی ست به سمت بالا کشیده شود و حالت استاندارد را به خود بگیرد . راه اندازی استخرهای ایزی ست همانطور که از نام شان پیداست در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد و در این مسیر کار بسیار ساده ای را خواهید داشت .

اما ابعاد این استخر ایزی ست که جزو بزرگ ترین استخرهای این دسته بندی می باشد به مشخصات ( قطر : 396 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که می تواند پذیرای چندین نفر بزرگسال به صورت همزمان باشد . اما با توجه به این ابعاد بزرگ به دلیل استفاده از متریال درجه یک و سبک ، وزن این محصول به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 18.2 کیلو گرم دارد که نشان از این امر می باشد . بسته بندی این استخر ایزی ست نیز در حالت جمع شده بسیار کم حجم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید آن را با ماشین های شخصی خود به مسافرت ببرید و در باغ و ویلای خود پس از راه اندازی استفاده کنید .

جنس بدنه این استخر ایزی ست از پی وی سی برزنتی سه لایه می باشد که به راحتی می تواند حجم آب بالای این محصول را درون خود نگهداری کند . این دیواره ها به صورت ترکیبی ساخته شده اند و الیاف شمعی به کار گرفته شده در آن ها به خوبی انعطاف پذیری را به وجود آورده است . این ترکیب مقاوم بدنه به خوبی می تواند در برابر فشار ، ضربه و البته نور خورشید و شرجی بالا استحکام خود را به نمایش بگذارد و باعث شود تا برای استفاده در محیط های باز و سرپوشیده محدودیتی نداشته باشید . یکی از مزیت های این استخر ایزی ست بست وی را می توان وجود پمپ تصفیه فیلتری درون بسته بندی دانست . 

توسط این پمپ تصفیه به راحتی می توانید حجم آب 7340 لیتری درون استخر را تمیز و شفاف نگه دارید . برای نصب پمپ تصفیه در بدنه این استخر دریچه هایی تعبیه شده است که علاوه بر اتصال پمپ تصفیه ، قابلیت اتصال شیلنگ را دارند و می توانید در جهت تخلیه آب داخلی استخر از آن ها استفاده کنید . برای خرید استخر ایزی ست بست وی همین حالا می توانید آن را با پمپ تصفیه و زیر قیمت بازار از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...