استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ حصیری ۸۴×۴۵۷

Bestway 57315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ حصیری بست وی مجموعه ای دوست داشتنی با قابلیت راه اندازی در مدت زمان کوتاه می باشد که توسط برند بست وی در سال جاری تولید شده است . این استخر ایزی ست با توجه به بدنه فانتزی که دارد و ساختار استخرهای ایزی ست بست وی را از یک رنگ بودن در آورده است به خوبی توانسته فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . این مجموعه بزرگترین سایز استخر حصیری می باشد که در کاتالوگ 2022 برند بست وی می توان دید و به همراه خود درون بسته بندی یک پمپ تصفیه 220 ولتی دارد که شما را از خرید لوازم جانبی استخرهای ایزی ست به دور نگه می دارد . پمپ تصفیه همراه این استخر سایز بزرگ می باشد و با توجه به قدرت تصفیه بالایی که دارد بهترین عملکرد را در قبال حجم آب 9677 لیتری این استخر از خود به نمایش می گذارد . برای نصب پمپ تصفیه به استخر کافیست لوله های ورود و خروجی پمپ را به دریچه های تعبیه شده در بدنه بیرونی استخر متصل کنید و با اتصال به جریان برق شهری این پمپ شروع به کار میکند . شفافیت و پاکیزگی که پمپ تصفیه بست وی برای شما به وجود می آورد بسیار بالاست و با توجه به تست های صورت گرفته از استانداردهای تعیین شده نیز بالاتر می باشد و توصیه می شود برای میکروب زدایی آب از قرص کلر استفاده کنید که به صورت جداگانه از نمایندگی قابل خرید است . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی با الیاف مش می باشد که کیفیت ، نرمی و مقاومت بالایی را به وجود می آورد تا سالیان سال بتوانید از این استخر بهره مند شوید . برای خرید استخر ایزی ست حصیری به همراه پمپ تصفیه با ارزان ترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تهران اقدام نمایید .

  • قطر :  457  سانتی متر
  • ارتفاع : 84  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 9677 لیتر
  • وزن :  23.4  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • کد محصول :  Bestway 57315

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ حصیری ، استخری با ابعاد بزرگ و برای استفاده با ظرفیت های بالا ساخته شده است . این استخر ایزی ست با بهترین متریال و توسط برند بست وی ساخته شده است که کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که دارد باعث شده تا فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . استخر های پیش ساخته ایزی ست به نام استخر فست ست نیز شناخته می شوند زیرا قابلیت راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاهی را دارند و این امر باعث محبوبیت بالای آن ها شده است . این استخر بست وی نیز برخلاف ابعاد بزرگی که دارد ، وزن سبکی را داراست و در مدت زمان ده دقیقه ای قابل راه اندازی و استفاده می باشد .

جنس بدنه این محصول با توجه به ابعاد بزرگ و همچنین میزان بالای آبی که درون آن جای می گیرد باید از برترین متریال ساخته شده باشد تا بهترین کارایی را از در هنگام استفاده از خود به نمایش بگذارد . این استخر ایزی ست در قیمت بادشونده بالایی خود از پی وی سی چرمی تک دو لایه استفاده کرده است که به راحتی و توسط انواع پمپ باد برقی و دستی قابل راه اندازی می باشد . اما در دیواره های این محصول می توان پی وی سی برزنتی سه لایه و ترکیبی از الیاف مش را مشاهده کرد که استحکام بسیار بالایی را دارند و در برابر فشار بالای آب و همچنین ضربه و سوراخ شدگی مقاوم سازی شده اند .

این ساختار بدنه باعث شده است تا به راحتی بتوانید از این محصول در محیط های مختلف بدون محدودیت استفاده کنید . بسیاری از افراد استخرهای ایزی را به دلیل سهولت در جا به جایی و وزن کمی که دارند به راحتی به باغ و ویلای خود در شمال کشور می برند و خواستار استفاده از آن ها هستند اما به دلیل شرجی و رطوبت بالای هوا دغدغه دارند . در این خصوص باید بگوییم که با توجه به تست های صورت گرفته ساختار بدنه این استخر ایزی ست به راحتی می تواند در برابر شرجی و رطوبت بالای هوا مقاوم باشد و برای استفاده در این مناطق هیچ گونه دغدغه ای نباید داشته باشید و با خیالی راحت می توانید این استخر را در محیط های باز و یا سرپوشیده استفاده کنید . 

این استخر ایزی ست حصیری بست وی درون بسته بندی خود یک عدد پمپ تصفیه بزرگ فیلتری بست وی با قابلیت اتصال به برق 220 ولت شهری را داراست . این پمپ تصفیه قدرت پردازش بالایی دارد و به راحتی می تواندحجم آب بالای این استخر را علاوه بر تصفیه کردن ، تمیز و شفاف نگه دارد . ظرفیت آب درون این استخر 9677 لیتر می باشد که توسط این پمپ تصفیه به راحتی قابل تصفیه شدن است . اما باید بگوییم که برای اتصال پمپ تصفیه به استخر کار سختی را پیش رو ندارید و دریچه هایی در بدنه تعبیه شده است که به عنوان ورودی و خروجی پمپ باید تعیین شوند . همچنین برای تخلیه آب درون این استخر نیز دریچه ای تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ باغچه را دارد و به این ترتیب می توانید از آب داخلی این استخر در هنگام تخلیه برای آبیاری درختان باغ خود استفاده کنید .

استخر ایزی ست بزرگ بست وی علاوه بر استفاده های تفریحی در استفاده های صنعتی نیز کارایی دارد و می توانید از آن برای استخر پرورش ماهی و یا ذخیره آب کشاورزی استفاده کنید . وزن این استخر ایزی ست بالغ بر 23.4 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی کم حجمی قرار می گیرد و برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . شایان ذکر است که برای میکروب زدایی آب داخلی این استخر نیز می توانید از قرص کلر استفاده کنید که به صورت جداگانه قابل خرید از نمایندگی اینتکس تهران می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...