استخر پیش ساخته ایزی ست حصیری جدید ۷۶×۳۶۶

Bestway 57443

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست حصیری جدید بست وی نمونه 2022 این محصول می باشد که با بدنه ای زیبا و متمایز از سایر استخر های ایزی ست بست وی به بازار عرضه شده است . این محصول دارای بدنه ای به شکل حصیر می باشد که در لبه بالایی آن از رنگ طوسی استفاده شده است و دارای سایز های متنوع می باشد . با توجه به شکل های ظاهری مشابهی که در سال های گذشته برای استخرهای ایزی ست در نظر گرفته می شد و اغلب به رنگ آبی بودند این استخر که دارای بدنه ای فانتزی بود با استقبال خریداران رو به رو شد و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد . بدنه این محصول نیز همانند سایر استخر های ایزی ست به صورت سه لایه و از پی وی سی و الیاف مش استفاده می کند که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد و کیفیت ساخت آن نیز فراتر از استاندارد های تعیین شده می باشد . این نوع بدنه علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه و سوراخ شدگی قابلیت استفاده در محیط های باز به زیر نور خورشید و شرجی و رطوبت را دارد و به همین خاطر در صورت استفاده در شهرستان های شمالی کشور که دارای شرجی بالا است نمی توانید دغدغه ای به خود راه دهید . وزن این استخر  به همراه بسته بندی کم حجمی که دارد بالغ بر 12.3 کیلو گرم می باشد و به وسیله ماشین شخصی به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ظرفیت آب این استخر زیبای ایزی ست بالغ بر 5377 لیتر می باشد که حجم هشتاد درصدی استخر در نظر گرفته شده است و شما نیز به هنگام استفاده نباید استخر را به صورت کامل پر کنید و لبه های بادی استخر باید خالی بماند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد .

  • قطر :  366  سانتی متر
  • ارتفاع : 76  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 5377 لیتر
  • وزن :  12.3  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • کد محصول :  Bestway 57443

استخر پیش ساخته ایزی ست حصیری جدید محصولی زیبا و با کیفیت از برند بست وی می باشد که این مدل از آن در سال 2022 توسط این شرکت در بازار عرضه شده است و می توان به عنوان یکی از پر فروش ترین استخرهای پیش ساخته ایزی ست از آن یاد کرد . این استخر ایزی ست بست وی دارای طراحی زیبا حصیری در تمامی بخش های بدنه می باشد که با تلفیق رنگ سفید قسمت بادشونده بالایی به خوبی توانسته است جلوه ویژه ای داشته باشد . محصول ساخته شده از بهترین متریال می باشد که کیفیت و انعطاف پذیری را در کنار هم برای شما به وجود می آورد و باعث می شود تا آب تنی لذت بخش را در تابستان های گرم تجربه کنید . اگر شماهم به همانند بسیاری از افراد قصد خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به صورت کامل برای شما بررسی کنیم .

استخرهای ایزی ست مزیت بزرگی که دارند و توانسته اند فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهند ابتدا به دلیل قیمت های بسیار پایین تری که از سایر دسته بندی های استخر پیش ساخته دارند است و دلیل بعدی آن سهولت در جا به جایی و راه اندازی و جمع آوری است . این استخر پیش ساخته برخلاف ابعاد بزرگی که دارد فقط 12.3 کیلو گرم وزنش است و باعث می شود تا به سادگی بتوانید آن را با ماشین های شخصی خود نیز به همراه داشته باشید و به ویلا و یا باغ و خانه خود در مسافرت ها انتقال دهید . علاوه بر آن باید بدانید که برای راه اندازی این استخر ایزی ست فقط نیاز به یک پمپ باد دارید و به سادگی می توانید آن را با توجه به ابعاد بزرگی که دارد در مدت زمان پنج الی هفت دقیقه ای راه اندازی کنید . برای این کار کافیست پس از باد کردن لبه های بالایی استخر ، اقدام به پر کردن آب درون این استخر نمایید تا قابل استفاده شود .

اما نقطه قوت این استخر ایزی ست را می توانید استفاده از متریال ترکیبی و با کیفیت در ساخت آن دانست . جایی که برند بست وی برای ساخت دیواره های این استخر از ترکیب پی وی سی برزنتی چند لایه با روکش الیاف مش استفاده کرده است . این ترکیب بسیار مقاوم در برابر ضربه و سوراخ شدگی می باشد اما باز هم باید به شدت مراقب برخورد اجسامی تیز همانند چاقو به بدنه این استخر باشید . این نوع متریال بدنه قابل استفاده در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز می باشد زیرا مقاوم سازی بدنه به خوبی استفاده شده است و امکان استفاده در محیط های سرپوشیده و روباز را بدون دغدغه برای شما فراهم می آورد . همچنین باید بگوییم که برای استفاده در مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای رطوبت و شرجی بالای هوا نیز می باشد با محدودیت رو به رو نخواهید بود .

در بدنه این استخر ایزی ست دریچه هایی برای اتصال پمپ تصفیه و همچنین با قابلیت اتصال شیلنگ برای تخلیه آب درون استخر تعبیه شده است اما پمپ درون بسته بندی این محصول قرار ندارد . البته گفتنی است که می توانید پمپ تصفیه آب را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و یا پکیج با پمپ تصفیه را برای خرید انتخاب کنید . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد 5377 لیتر می باشد و علاوه بر استفاده های تفریحی و آب تنی در بسیاری از صنایع همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز قابل استفاده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...