استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244 بدون پمپ

Bestway 57456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 244*61 بدون پمپ تصفیه بست وی محصولی جدید از این برند می باشد که در دو نوع با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید و عرضه شده است . این استخر در بسته بندی اقتصادی با قیمتی پایین تر و بدون پمپ برای افرادی تولید شده است که یا قصد استفاده ا پمپ را ندارند و یا پمپ تصفیه را به صورت جداگانه تهیه کرده اند . ابعاد این استخر به قطر 244 سانتی متر می باشد که بزرگ است و می تواند با ارتفاع 61 سانتی متری که دارد مورد استفاده اعضای خانواده به صورت سه تا چهار نفره قرار بگیرد و خستگی یه روز کاری در تابستان را با آب تنی از بدن شما به دور نگه دارد . یکی از نقاط قوت این استخر را می توان کیفیت ساخت بالای بدنه دانست ، جایی که در ساخت این محصول از متریال درجه یک ترکیبی استفاده شده است تا طول عمر بالا را برای آن به وجود آورد . متریال استفاده شده در تولید این استخر ایزی ست از ترکیب پی وی سی و الیاف مش می باشد که به صورت فوق العاده ای در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی مقاوم است و علاوه بر آن دارای نرمی استاندارد می باشد تا در هنگام برخورد با بدن افراد ، خراش بر روی پوست ایجاد نکند . راه اندازی استخرهای پیش ساخته ایزی ست بسیار راحت و در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد و به همین خاطر به خوبی توانسته اند گوی رقابت را از استخر های پیش ساخته دیگر بدزدند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند . برای راه اندازی این استخر کافیست لبه های آن را با استفاده از انواع پمپ های دستی و یا برقی باد کنید و سپس آب را به درون استخر هدایت کنید تا با پر شدن استخر ، لبه های بادی ، استخر را به سما بالا کشیده و حالت ظاهری کلی برای استخر به وجود می آید . حجم آب داخلی این استخر 1880 لیتر می باشد و وزنی بالغ بر 5.5 کیلو گرم دارد .

  • قطر : 244  سانتی متر
  • ارتفاع : 61  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1880 لیتر
  • وزن : 5.5  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • بدون پمپ تصفیه
  • کد محصول : Bestway 57448

استخر بادی ایزی ست بدون پمپ تصفیه بست وی یکی دیگر از پیشنهادهای خوب برای جایگزینی استخرهای بادی می باشد که دارای ابعاد بزرگ تر است و می توانید از آن در ظرفیت تعداد نفرات بالاتری استفاده کنید . استخر ایزی ست فوق دارای رنگ آب می باشد که بر روی آن به رنگ سفید مدل و برند استخر نوشته شده است و همچنین لبه های سفید رنگ بادی این استخر جلوه ویژه ای را به آن بخشیده است . با توجه به بررسی قیمت این استخر ایزی ست می توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای استفاده بزرگسالان به نسبت استخرهای بادی در نظر بگیریم . خرید استخر ایزی ست فوق به دلیل ابعاد بزرگ تر و همچنین قیمت برابر با استخرهای بادی می تواند انتخابی آگاهانه و مقرون به صرفه برای ما باشد .

با بررسی بیشتر این استخر ایزی ست به ساختاری گرد می رسیم که از پی وی سی یک دست برزنتی به همراه روکش هایی از الیاف مش بر روی لایه های بیرونی استفاده کرده است . پی وی سی برزنتی متریال درجه یک و ضد آب می باشد که حتی نفوذ ذره ای آب از آن به بیرون اتفاق نمی افتد و استفاده از ترکیب الیاف مش در بدنه این محصول باعث می شود تا انعطاف پذیری و نرمی دیواره ها به گونه ای شود که به هنگام برخورد با پوست بدن انسان ، خراشی بر روی پوست ایجاد نکند . این ترکیب بدنه از برترین ترکیب ها برای مقاوم شدن دیواره ها در برابر فشار و ضربه می باشد و علاوه بر آن سوراخ شدگی در هیچ جایی از بدنه ایجاد نخواهد شد .

میزان آبی که درون این استخر پیش ساخته ایزی ست جای می گیرد بالغ بر 1880 لیتر می باشد که حجم آب نسبتا کمی است و در این خصوص باید توجه داشته باشید به هنگام استفاده حجم آب هشتاد درصدی استخر را پر کنید و از لبریز کردن آب استخر خودداری کنید تا بهترین کارایی را از این محصول شاهده باشید . اما برای خالی کردن آب این استخر ایزی ست کار سختی را پیش رو ندارید زیرا برای هر چه راحت تر شدن این عمل در بخش پایینی آن از دریچه ای با قابلیت اتصال شیلنگ استفاده شده است که توسط آن به راحتی می توانید آب را به مسیر دلخواه خود هدایت کنید . وزن این استخر نیز برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و بالغ بر 5.5 کیلو گرم است که به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

این استخر ایزی ست در دو نوع با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه در بازار عرضه شده است که این بسته بندی که در اختیار شما قرار می دهیم بدون پمپ تصفیه می باشد ؛ اما می توانید پمپ تصفیه را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید و برای حجم آب این استخر بست وی بهترین پیشنهاد به شما استفاده از پمپ تصفیه فیلتری کوچک می باشد . برای نصب این پمپ تصفیه نیز بر روی بدنه آن توسط برند سازنده ، دریچه هایی به عنوان ورودی و خروجی آب به پمپ تعبیه شده است که نصب آن کار سختی نیست و توسط خود شما می تواند انجام شود . همچنین باد کردن لبه های بالایی این استخر نیز توسط انواع پمپ بادهای دستی ویا برقی صورت می گیرد و مدت زمان راه اندازی این محصول پنج دقیقه می باشد . برای خرید استخر ایزی ست ارزان بست وی همین حالا می توانید این محصول را به همراه ده ها مدل دیگر استخر ایزی ست از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...