استخر پیش ساخته ایزی ست ۶۶×۳۰۵

Bestway 57456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست ۶۶×۳۰۵ برند بست وی بدون پمپ تصفیه آب می تواند محصولی دوست داشتنی برای آب تنی در خانه ، باغ و یا ویلا و پشت بام های خانه های امروزی باشد . این استخر پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط پمپ باد راه اندازی می باشد و سپس باید درون آن را با آب پر کنید تا حالت کلی استخر را به خود بگیرد و آماده استفاده شود . این محصول در بیست درصد لبه بالایی خود دارای قسمت باد شونده می باشد و هشتاد درصد بدنه غیر باد شونده از ترکیب الیاف برزنتی و مش است که می تواند ترکیبی فوق العاده مقاوم در برابر سوراخ شدگی باشد . این محصول دارای سه دریچه در بدنه می باشد که یکی از آن ها در هنگام تخلیه آب به خوبی به کمک شما می آید و قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد تا از حجم آب داخلی بتوانید در جهت آبیاری استفاده کنید . دو دریچه دیگر برای اتصال پمپ تصفیه به استخر هستند که در صورت داشتن پمپ می توانید از آن در جهت پاکیزگی آب داخلی استفاده نمایید . بدنه این استخر به صورت سه لایه ترکیبی می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، در مقابل نور مستقیم خورشید نیز دوام بالایی دارد و در استفاده از این استخر در محیط های روباز محدودیتی نخواهید داشت . وزن این استخر ایزی ست 7.8 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی کوچکی قرار گرفته است و به راحتی قابلیت جا به جایی را امکان پذیر می کند . حجم آب داخلی آن نیز 3200 لیتر است که ظرفیت هشتاد درصدی استخر را شامل می شود و باید به صورت استاندارد هشتاد درصد ارتفاع استخر را از آب پر کنید . خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و کیفیت فوق العاده تجربه کنید .

  • قطر :  305  سانتی متر
  • ارتفاع : 66  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 3200 لیتر
  • وزن :  7.8  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • بدون پمپ تصفیه آب
  • کد محصول :  Bestway 57456

استخر پیش ساخته ایزی ست سه متری بست وی با ارزان ترین قیمت می تواند یک استخر شخصی را برای شما در محیط شخصی تان ایجاد کند . این استخر پیش ساخته از کوچک ترین استخرهای ایزی ست برند بست وی می باشد که برای افرادی مناسب است که دارای کمبود فضا در خانه هستند و یا با صرف هزینه اندک می خواهند استخری شخصی را در خانه خود راه اندازی کنند . در بدنه این استخر ایزی ست از دو رنگ آبی و سفید استفاده شده است که لبه های بالایی به رنگ سفید درآمده اند و باقی بخش ها که شامل دیواره های استخر می باشد به صورت کاملا آبی می باشند . یکی از بزرگ ترین مزیت های این استخر ایزی ست بست وی اشغال فضای بسیار کم در هنگام جمع شدن و قرار گرفتن درون بسته بندی می باشد . در این صورت به راحتی می توانید آن را با ماشین شخصی خود به محیط های دلخواه انتقال دهید و در مسافرت ها  ویا سفر به ویلا و باغ خود از آن استفاده نمایید .

علاوه بر حجم بسیار کمی که این استخر ایزی ست اشغال می کند با بکارگرفتن مواد اولیه سبک در ساخت این محصول ، به خوبی وزن آن کاهش پیدا کرده است و به 7.8 کیلو گرم رسیده است . این وزن کم باعث می شود که به صورت یک نفره نیز به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید و با همین وزن کم دارای قطر 305 سانتی متری می باشد که به سادگی فضا را برای آب تنی چهار الی پنج نفر فراهم می آورد . قیمت این استخر پیش ساخته نیز بسیار ارزان می باشد و جزو ارزان ترین استخرهای پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی به شمار می آید که برای استفاده خانوادگی و یا دوستان در جمع های چند نفره استاندارد سازی شده است .

اما فاکتور بعدی قابل بررسی در مورد این استخر ایزی ست را می توان جنس بدنه آن دانست . جنس بدنه ای که از نوع پی وی سی برزنتی می باشد و با روکشی از الیاف مش بر روی آن پوشانده شده است تا علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه ، بسیار سازگار با پوست بدن افراد نیز است . این سازگاری بالا باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی بدنه استخر ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و علاوه بر آن به دلیل ضد حساسیت بودن قابل استفاده برای افراد با تمامی پوست ها از کودک تا بزرگسال می باشد . نکته قابل توجه این است که برای میکروب زدایی آب های استخر می توانید از قرص کلر مخصوص استفاده کنید که به صورت جداگانه قابل تهیه از نمایندگی اینتکس تهران است .

با نگاهی به بدنه این استخر ایزی ست می توانیم متوجه شویم که دریچه های تعبیه شده در بدنه برای اتصال پمپ تصفیه آب در صورت نیاز مناسب می باشد و علاوه بر آن از این دریچه ها برای تخلیه آب داخلی استخر نیز می توانید استفاده کنید . تخلیه آب این استخر با اتصال شیلنگ به دریچه ها می توانید در جهت آبیاری درختان باغ مورد استفاده قرار بگیرد و آب را به راحتی در مسیر دلخواه خود جاری کنید . باید اشاره داشته باشیم که میزان حجم آب داخلی این استخر ایزی ست بالغ بر 3200 لیتر می باشد و برای تامین این آب کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . برای خرید استخر ایزی ست بست وی در تنوع بالا به همراه لوازم جانبی می توانید از نمایندگی اینتکس تهران کمک بگیرید و خریدی لذت بخش را داشته باشید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...