استخر پیش ساخته ایزی ست 61×244

Bestway 57450

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 244*61 با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی که دارد می تواند مجموعه ای کامل از یک استخر ایزی ست را برای آب تنی در اختیار شما قرار دهد . این استخر پیش ساخته در سال جاری توسط برند بست وی معرفی شده است و در وقع جدید ترین استخر ایزی ست در این ابعاد می باشد که با کیفیت ساخت بالای خود به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و برای آب تنی در محیط های خانگی و ویلا های شخصی کاربردهای بسیاری دارد و جزو بهترین انتخاب ها به شمار می آید . استخر ایزی بست وی درون بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری سایز کوچک می باشد که مطابق با حجم آب داخلی این استخر طراحی شده است و ساخت برند بست وی می باشد تا در مدت زمان روشن ماندن در روز چندین با آب داخلی استخر را تصفیه کرده و شفافیت و پاکیزگی استانداردی را برای آب استخر به وجود آورد . حجم آب داخلی این استخر 1880 لیتر می باشد و اگر پمپ تصفیه به صورت جداگانه ندارید بهتر است این مجموعه را تهیه کنید زیرا این حجم آب در صورت راکد ماندن کثیف می شود و نیاز به تصفیه دارد . برای نصب پمپ تصفیه به استخر ، در بدنه آن دو عدد دریچه قرار داده شده است که به عنوان ورودی و خروجی عمل کرده و آب استخر را به خوبی تصفیه می کند . همچنین سومین دریچه موجود در بدنه این استخر برای تخلیه آب داخلی به کار می رود و قابلیت اتصال شیلنگ را دارد تا از آب استخر بتوانید برای آبیاری درختان خود استفاده کنید . وزن کلی این استخر 5.5 کیلو گرم می باشد و می توانید همین حالا خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران تجربه نمایید .

  • قطر : 244  سانتی متر
  • ارتفاع : 61  سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1880 لیتر
  • وزن : 5.5  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت
  • کد محصول : Bestway 57450

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با ابعاد نسبتا کوچکی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های خانگی است که با کمبود فضا رو به رو هستند . این استخر پیش ساخته آن قدر ها هم که فکر می کنید کوچک نیست و برای استفاده سه الی چهار نفره مناسب می باشد ، فضای بزرگ داخلی آن می توانید برای آب تنی مورد استفاده قرار بگیرد . بدنه این استخر ایزی ست همانند دیگر مدل های برند بست وی به رنگ آب می باشد که بر روی دیواره ها نوشته های سفید حک شده است و همچنین لبه هایی سفید رنگ دارد که به صورت بادی می باشد . این لبه های بادی استخر ایزی ست دارای دریچه بادی می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد های دستی و یا برقی را داراست .

برای باد کردن این استخر ایزی ست کار سختی را پیش رو ندارید و مدت زمان تقریبی راه اندازی پنج دقیقه می باشد . پس از باد کردن لبه های این استخر و پر کردن آب درون این استخر ، دیواره ها  به سمت بالا کشیده می شود و شکل اصلی به بدنه استخر داده می شود . اما همانطور که در توضیحات این محصول مشاهده کردید ، به همراه آن و درون بسته بندی یک عدد پمپ تصفیه فیلتری کوچک قرار دارد که کاربردهای بسیاری برای تمیز نگه داشتن آب داخل استخر خواهد داشت . این پمپ تصفیه از نوع فیلتری می باشد و با توجه به حجم آبی که این استخر دارد با روشن ماندن در عرض چند ساعت می تواند به راحتی آبی شفاف و تمیز را برای استخر شما به وجود آورد . لازم به ذکر است که این پمپ قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و از نوع 220 ولت می باشد .

برای اتصال پمپ تصفیه به آب این استخر پیش ساخته در بدنه آن از دو دریچه استفاده شده است که یکی به عنوان ورودی و دیگری به عنوان خروجی مورد استفاده قرار می گیرد و جریان داخل پمپ را ایجاد می کند . اما دریچه ای دیگری نیز در بدنه مشاهده می شود که برای تخلیه آب درون استخر کاربرد دارد و قابلیت اتصال به انواع شیلنگ های خانگی را با تبدیل داراست . توسط این دریچه شما می توانید آب درون استخر را به مسیر دلخواه خود هدایت کنید و از آب درون استخر در صورت عدم استفاده برای آبیاری درختان باغچه خود استفاده نمایید . میزان آبی که برای پر کردن این استخر نیاز دارید بالغ بر 1880 لیتر می باشد که شامل حجم نود درصدی استخر می باشد و شما نیز باید توجه داشته باشید برای استفاده از استخر می بایست حجم نود درصدی استخر را پر کنید و آن را به صورت لبریز قرار ندهید تا بهترین کارایی را مشاهده کنید .

اما جنس بدنه این محصول که از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر ایزی ست باید به آن توجه داشته باشید از بهترین و ضخیم ترین متریال ساخته شده است . پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از نوع برزنتی دو لایه می باشد که ترکیبی از الیاف مش را نیز می توان در تار و پود های آن دید . این ترکیب قدرتمند باعث مقاومت هر چه بیشتر این استخر در برابر فشار و ضربه می باشد و همچنین سوراخ شدن در دیواره های استخر اتفاق نخواهد افتاد . وزن این محصول بسیار سبک و بالغ بر 5.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به بسته بندی کوچکی که این استخر دارد به راحتی قابل جا به جایی و انتقال است . فروشگاه اینتکس تهران این استخر پیش ساخته ایزی ست را با ارزان ترین قیمت به همراه پمپ تصفیه در اختیار شما قرار داده است و همین حالا می توانید از طریق روش های موجود آن را خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...