استخر ایزی ست 457 در 84 بست وی

کد bestway 57313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 9677 ليتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • ارتفاع: 84 سانتي متر
13,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 457 در 84 بست وی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه اصلی استخر پیش ساخته در ایران خریداری نمایید.

استخر ایزی ست 457 در 84 بست وی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که به صورت گرد می باشد. این محصول را می توان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده نمود. حتی می توان از ان در کارهای کشاورزی هم استفاده کرد زیرا این محصول دارای دریچه تخلیه اب بوده و به سادگی می توانید اب ان را در مکان مناسب خالی کنید. لبه های این محصول هم به صورت بادی می باشد که می توانید به سادگی ان را باد کرده و در مدت زمان کوتاهی این استخر را از اب کرده و محصول را به طور کامل سرپا کرده و استفاده کنید. علاوه بر این ها بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC و الیاف شمعی بوده و لبه های ان نیز از نوع PVC بادی طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول قابلیت نصب پمپ تصفیه را هم دارا می باشد که از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها این استخر به دلیل داشتن ارتفاع مناسب قابل استفاده برای تمام سنین است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

استخر ایزی ست 457 در 84 بست وی یکی از بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته ایزی ست این برند می باشد که برای استفاده در محیط هایی که با کمبود جا رو به رو نیستند مناسب می باشد . این استخر پیش ساخته ایزی ست از برترین مواد اولیه در ساخته بدنه خود استفاده کرده است که کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا طول عمر بیشتری نیز داشته باشد و سال ها بتوانید از آن بدون دغدغه استفاده نمایید . این محصول قابل استفاده برای باغ و ویلاهای شخصی می باشد و اگر خواستار آب تنی با تعداد نفرات بالا به همراه دوستان و یا خانواده هستید این محصول می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار بیاید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا استخر ایزی ست بزرگ بست وی را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

خرید استخر ایزی ست می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و یکی از بزرگ ترین مزیت های این محصولات را همانطور که از نامشان پیداست می توان سهولت و سرعت بالا در راه اندازی دانست . این استخر پیش ساخته در مدت زمان تقریبی ده دقیقه قابل راه اندازی با انواع پمپ باد دستی و یا برقی می باشد . البته همانطور که در تصویر مشخص است و در تمامی استخرهای ایزی ست نیز دیده می شود این استخر در بیست درصد بالایی بدنه خود دارای قسمت بادشونده می باشد تا توسط آن بتواند دیواره های غیربادی را به سمت بالا بکشد . برای باد کردن قسمت بادشونده این محصول نیاز به پمپ باد دارید و برای سهولت در این امر در بدنه استخر از دریچه های بادشونده و طرفه استفاده شده است که علاوه بر بالا بردن سرعت باد شدن بدنه ، دو کاره می باشد و در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن استفاده کنید .

اما جنس بدنه که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید یک استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید را حال می خواهیم به نقد بگذاریم . جایی که بست وی تصمیم گرفته است تا از ترکیب محبوب خود یعنی ترکیب پی وی سی با الیاف شمعی استفاده کند . این ترکیب علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، در برابر نور خورشید ، رطوبت و دمای بالای هوا نیز به خوبی در تست های صورت گرفته از خود مقاومت نشان می دهد . به همین خاطر با خیالی راحت می توانید علاوه بر استفاده از این استخر در فضای سرپوشیده ، در محیط های روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید . همچنین این ترکیب علاوه بر واکنش های محیطی ، دارای استحکام بالایی در برابر سوراخ شدگی نیز است و سوراخ شدگی در بدنه این استخر به همین راحتی ها صورت نمی گیرد .

با نگاهی به بدنه این محصول می توان دید که برای نصب پمپ تصفیه به بدنه این استخر در بخشی از بدنه دریچه هایی تعبیه شده است که این قابلیت را برای شما فراهم می کند . برای تمیز و شفاف نگه داشتن آب داخلی این استخر ، استفاده از پمپ های تصفیه آب فیلتری سایز متوسط و بزرگ کفایت می کند و بهترین عملکرد را می توانید از آن ها شاهد باشید . مقدار آبی که در فضای این استخر جای می گیرد بالغ بر 9677 لیتر می باشد که حجم نود درصدی استخر می باشد و باید توجه داشته باشید که برای مشاهده عملکرد هر چه بهتر این استخر بهتر است تا آب را به درون این استخر لبریز نکنید و نود درصد از حجم را پر کنید . همچنین وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد ، سبک می باشد و بالغ بر 22.5 کیلو گرم وزن دارد . برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ بست وی به همراه لوازم جانبی کامل و یا بدون لوازم جانبی کافیست تا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفيت آب
9677 ليتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
84 سانتي متر
وزن
22.5 کیلوگرم
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
جنس لبه
PVC بادی
جنس کف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استلفاده برای پرورش ماهی
قابلیت نصب پمپ تصفیه
مناسب سنین مختلف
قابل استفاده برای پروش ماهی
اقلام همراه
DVD آموزشي
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...