استخر بادی با سرسره بلند و سخره ای

Bestway 53377

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ بست وی می تواند بهترین تفریح خانوادگی در روزهای گرم تابستانی در باغ و ویلای شما باشد . در دسته استخرهای بادی تولید شده در سال جدید برند بست وی چندین استخر بادی بزرگ نیز عرضه کرده است که به خوبی توانسته است توجهات را به خود جلب نماید و به فروش های فوق العاده ای دست پیدا کند ، البته این استخر ها کمی کمیاب نیز هستند . این استخر بادی بزرگ توسط پمپ باد برقی 220 ولتی سرخودی که به همراه خود دارد راه اندازی می شود و این مدت زمان راه اندازی توسط شرکت سازنده دو دقیقه در نظر گرفته شده است که البته پمپ به صورت دائم باد استخر را به صورت استاندارد تنظیم می کند . با نگاهی به ساختار بدنه این استخر بادی می بینید که سرسره ای بزرگ به صورت مستقیم از ارتفاع بلندی کودک را به درون آب استخر وارد می کند و در بخش پایینی سرسره نیز استخری وجود دارد که حجم آب کمی دارد . پله های سرسره و همچنین تمامی بخش های تشکیل دهنده این استخر به جز قسمت کف آن به صورت باد شونده می باشند و در بخش کف به دلیل حفظ تعادل استخر از پی وی سی چرمی دو لایه غیر بادشونده استفاده شده است . متریال این استخر بادی از نوع پی وی سی تمام چرمی می باش که استحکام بالایی دارد و به همین خاطر قابلیت تحمل وزن استخر را به خوبی بالا برده است . اگر خواهان خرید استخر بادی بزرگ هستید می توانید این محصول را همین حالا از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

  • طول : 435  سانتی متر
  • عرض : 286 سانتی متر
  • ارتفاع : 267 سانتی متر
  • وزن : 25.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای پمپ باد 220 ولت سرخود
  • قابلیت باد شدن و راه اندازی در 2 دقیقه
  • قابلیت استفاده همزمان 5 نفره
  • دارای سرسره بادی بزرگ با تحمل وزن بالا
  • دارای فواره آب با  قدرت بالا

استخر بادی با سرسره بلند و سخره ای می تواند بهترین انتخاب برای خرید تفریحات آبی باشد که در محیط های خانگی ، باغ ها و ویلاهای شخصی در جریان است و کودک می توانند با این محصولات لحظات فراموش نشدنی را رقم بزنند . استخرهای بادی از پر فروش ترین محصولات بادی به شمار می آیند و قطعا این امر باعث می شود تا برند های سازنده وقت بیشتری را برای طراحی بدنه و همچنین نوآوری های مدرن تر بیاورند تا توجهات بیشتری را به سمت محصول خود بگیرند . در این بخش با یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین استخرهای بادی برند بست وی می خواهیم آشنا شویم که قطعا کیفیت ساخت بالای آن می تواند طول عمر بالایی را برای آن به وجود بیاورد پس اگر شما هم همانند بسیاری از افراد قصد خرید استخر بادی سرسره دار بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

یکی از نکاتی که در بدنه این استخر وجود دارد و با اولین نگاه به چشم شما می خورد وجود استخر بلند می باشد . راه دسترسی این استخر بلند از طریق پله های بادی که در بخش کناری آن قرار گرفته است می باشد و حسی همانند صخره نوردی را به شما می دهد . وجود پله و دستگیره های محکم در هنگام صخره نوردی به خوبی امنیت کودک را حفظ می کند و علاوه بر آن بادی بودن این محصول باعث می شود تا در هنگام بر هم خوردن تعادل کودک نیز هیچ گونه خطری آن را تهدید نکند . این صخره در انتها به سرسره بادی بلندی منتهی می شود که می تواند با سرعت کودک را به درون آب منتقل کند و حس زیبا و خاطره فراموش نشدنی را برای آن به وجود بیاورد . آبی ، زرد و نارنجی از رنگ هایی می باشند که در ساخت بدنه این محصولات از آن ها استفاده شده است و شاد بودن رنگ بدنه در بهتر کردن روحیات کودک بسیار تاثیرگذار است . 

اما از هر چیز که غافل بشویم از آبپاش تفنگی رو به روی سرسره نمی توان غافل شد ، جایی که آبپاش از طریق جریان آبی که با اتصال شیلنگ آن به وصل می شود می تواند آب بازی واقعی را برای کودک به ارمغان بیاورد . این آبپاش همانطور که گفتیم قابلیت اتصال به شیلنگ های خانگی را دارد و جریان آب آن توسط این مسیر قابلیت فعال شدن دارد . اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که جریان باد این استخر بادی از کجا تامین می شود ؟ در این رابطه باید بگوییم که برند بست وی برای هر چه راحت استفاده کردن از این محصول به همراه آن یک عدد پمپ باد بزرگ قرار داده است که توسط آن می توانید استخر با این ابعاد بزرگ را در مدت زمان دو دقیقه باد کنید . این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارد و در تامین برق آن در کشور با مشکل مواجه نخواهید شد و با جریان برق 220 ولتی کاملا همسان سازی شده است .

جنس بدنه این محصول از پی وی سی چرمی می باشد ، جایی که در ساخت دیواره های از پی وی سی تک لایه و در کف از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا استحکام و کیفیت ساخت را به خوبی افزایش دهد . برخلاف دیواره های بادی این استخر ، در بخش کف آن از لایه های غیر باد شونده استفاده شده است و این امر در استخرهای بادی بزرگ کاملا عادی می باشد و در جهت حفظ تعادل استخر به کار گرفته می شود . وزن این محصول به همراه لوازم جانبی که به همراه خود دارد بالغ بر 25 کیلو گرم می باشد و فضای داخلی آن به صورت استاندارد برای استفاده پنج نفره کودکان رده سنی 3 تا 8 سال می باشد . خرید استخر بادی بزرگ سرسره دار بست وی  را با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده همین حالا می توانید از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...