استخر بادی با سرسره سایز بزرگ

کد intex 57453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره بزرگ جذاب ترین محصول اینتکس در سال 2020 برای بازی ها دسته جمعی بچه ها دارای امکانات جانبی متنوع و کیفیت بالا و ساختار پرتابل خریداری از فروشگاه رسمی محصولات بادی در ایران با ارسال سریع و تحویل درب منزل

استخر بادی کودک با سرسره بزرگ یا پارک آبی اینتکس تولید کارخانه اینتکس در ابتدای 2020 بوده که مناسب استفاده کودکان در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده طراحی و با یک تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان به تفریحات ابی قرار گرفته است. این محصول زیبا از یک استخر بادی زیبا و رنگبندی شاد تشکیل شده که در یک سمت آن فواره سرخود تعبیه گردیده تا آب را فضای داخلی محصول هدایت کند. در بخش کناری محصول یک سرسره مرتفع تعبیه شده که برای وارد شدن به آن نیاز به استفاده از نربان بادی می باشد. این سرسره ارتفاع بلند و بدنه استانداردی داشته و کودک را دقیقا به داخل مخزن استخر هدایت خواهد کرد.


این محصول در واقع یک پارک آبی و بادی بزرگ برای بازی های گروهی کودکان بالاتر از 2 سال بوده که می توان در داخل باغ و یا مهدکودک و...  از آن استفاده کرد. البته بدنه محصول به راحتی و در زمان کوتاهی راه اندازی می شود. به همین دلیل می توانید از ساختار پرتابل آن استفاده کرده و محصول را در فضاهای مختلف راه اندازی کنید. جنس بدنه محصول از باداوم ترین نوع پی وی سی می باشد. این جنس بدنه نرم و باداوم بوده در اثر استفاده در شرایط اب و هوایی مختلف و دماهای مختلف آب دچار اسیب نمی شود. برای خرید این استخر بادی کودک بزرگ می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید. 

استخر بادی با سرسره سایز بزرگ

استخر هایی که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته شده اند ، در میان کودکان محبوب ترین مدل ها هستند . برای اینکه عمدتا فضای زیادی را دارند و مساحت آن ها بزرگ است ، برای همین آزادانه می توانند بازی کنند و حتی دوستان خود را به بازی دعوت کنند . حتی استخر بادی با سرسره سایز بزرگ می تواند برای بازی کردن والدین در کنار کودکان نیز مناسب باشد . یکی از دلایلی که مجموعه استخر های بادی سایز بزرگی دارند این است که در داخل آن ها سرسره بادی قرار دارد و به همین منظور نیاز است که استخر سایز بزرگی داشته باشد تا سرسره بادی بتواند در داخل آن جای بگیرد . آبپاشی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است ، دقیقا در یک جای صحیح و درستی قرار داده شده است ، چرا که آب را بر روی سرسره بادی می پاشد و می تواند سطح سرسره را لغزنده تر کند تا کودکان بهتر و راحت تر بتوانند سر بخورند . 

همچنین در زمان سر خوردن ، آب به سر و صورت کودکان پاشیده و می تواند بسیار جذاب باشد . به منظور بزرگ بودن استخر بادی ، بهترین راه این است که از پمپ باد برای راه اندازی استخر استفاده کنید . این استخر ها محفظه های بزرگی دارند ، برای همین بهتر است که با پمپ آن را راه اندازی کنید . ایمنی در این استخر بادی بسیار بالاست و شرکت اینتکس تمامی ایمنی های لازم را در ساخت استخر بادی رعایت کرده است . اگر به آن توجه داشته باشید ، بخش سرسره های آن محافظ و لبه دارد که از افتادن کودکان به بیرون از سرسره می تواند جلوگیری کند . همچنین در انتهای سرسره بادی یک بخش برجسته و بادی ساخته شده است که مانند یک تشک است و با توجه به اینکه بادی است ، می تواند از برخورد شدید کودکان با کف استخر جلوگیری کند . البته که وجود آب در داخل این استخر بادی نیز می تواند از شدت ضربه بکاهد .

  • طول: 295 سانتی متر
  • عرض: 191 سانتی متر
  • ارتفاع کلی: 130 سانتی متر
  • ظرفیت کلی آب تا ارتفاع 14 سانتی متری: 374 لیتر
  • ظرفیت محفظه بزرگ: 206 لیتر
  • ظرفیت محفظه بزرگ: 168 لیتر
  • نوع جنس: وینیل
  • دارای 6 عدد توپ رنگی
  • تحمل وزن سرسره: 81 کیلوگرم
  • ضخامت لایه ها: 0.30 میلی متر
  • نوع: گرد دو تکه با سرسره
  • کد محصول: intex 57453

استخر بادی با سرسره سایز بزرگ اینتکس یکی از معروف ترین و پر فروش ترین استخرهای بادی این برند می باشد که در سال های سال نیز نمونه های مختلف آن در رنگبندی های شاد و متنوع وارد بازار می شود . این استخر بادی با توجه به ساختار زیبا و طراحی کاربردی بدنه ای که دارد می تواند مورد استفاده چند کودک به صورت همزمان قرار بگیرد و در واقع با توجه به کمپانی سازنده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است . این استخر بادی محصولی دوست داشتنی و پر طرفدار می باشد که در این بخش برای شما با ارزان ترین قیمت موجود کرده ایم تا خرید استخر بادی با تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید ، پس برای خواندن نقد و بررسی این محصول تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

این استخر بادی کودک اینتکس دارای دو رنگبندی می باشد که رنگ موجود در فروشگاه را در تصاویر مشاهده می کنید . استفاده از رنگ های شاد باعث شده است تا کودکان به هنگام استفاده دارای روحیات شاد باشند و این امر می تواند در طولانی مدت تاثیرات مثبتی از نظر رفتاری و روحیه ای برای کودکان به جای بگذارد . به نگاهی به ساختار بدنه این محصول می توان متوجه شد که در بخش داخلی آن از دو استخر مجزا استفاده شده است ، استخر کوچک تر در بخش پشت سرسره قرار گرفته است و دارای حجم آب کمتری می باشد و در واقع برای ورود به سرسره باید از پله های باد تعبیه شده در آنجا استفاده کنیم . علاوه بر آن در بخش جلویی سرسره یک استخر بادی بزرگ تر قرار گرفته است که بخش اصلی این استخر به شمار می آید . دور تا دور این استخر ریل های بادی قرار گرفته است تا شرایط را برای بازی و هیجان کودک به وجود بیاورد . به همراه این استخر و درون بسته بندی آن شش عدد توپ بادی قرار گرفته است که کودک می تواند با قرار دادن آنها بر روی ریل های بادی تعبیه شده ، هیجان بازی های کودکانه را تجربه کند .

علاوه بر توپ های بادی ، چهار عدد حلقه بادی رنگی درون بسته بندی این استخر قرار گرفته است که هر کدام از آن ها به نوبه ای می تواند در بازی های کودکانه نقش داشته باشد . سرسره بادی بزرگی که در بخش وسط این دو استخر قرار گرفته است ، هیجان انگیز ترین قسمت استخر به شمار می آید و برای بخش زیرین آن از تشک بادی فرود استفاده شده است تا کودک به هنگام فرود آمدن از سرسره دچار درد در قسمت کمر نشود . جنس بدنه استخرهای بادی کودک یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که در هنگام خرید باید به کیفیت ساخت بالای آن توجه داشته باشید . برند اینتکس در ساخت بدنه این استخر از پی وی سی چرمی استفاده کرده است ، متریالی که در استخر های بادی کودک و بزرگسال به چشم می خورد و در واقع پایه ثابت استخرهای بادی به شمار می آید . اما به منظور افزایش استحکام در بخش کف این استخر از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده می شود تا کیفیت تضمین شود . گفتنی است که تمامی بخش های رویه این استخر پوشانده شده با الیاف شمعی می باشد و به همین خاطر آن را مقاوم در برابر نور خورشید نگه می دارد که از این رو می توانید از استخر بادی فوق در فضای باز حیات و یا پشت بام خانه ها استفاده کنید و لحظات شادی را برای کودکان خود رقم بزنید . خرید استخر بادی اینتکس کودک را همین حالا می توانید از طریق نمایندگی فروش اینتکس تهران انجام دهید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

چه جوری میشه نظرات رو دید؟

699 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...