استخر بادی با عمق یک متر مدل ایزی ست

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 21182 ليتر
  • قطر: 549 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
19,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق یک متر پیش ساخته با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس و ساخت استخر روی زمین و داخل زمین ارزان ارسال به سراسر کشور

استخر  بادی با عمق یک متر پیش ساخته بارنگی جذاب و روشن و ازسری محصولات فست ست شرکت بزرگ بست وی. این استخر دارای قطر 549 و عرض 122 و ظرفیت 21182 لیتر می باشد. اصطلاح فست ست بخاطر نصب آسان و راحت به اینگونه استخرها اطلاق میگردد.


برای نصب استخر بادی کافیست قسمت بالایی و بادی استخر را باد کرده و آب را به داخل آن جاری نموده و با بالا آمدن سطح آب استخر سروشکل خود را میگیرد . این نوع محصول از ترکیب برزنت سه لایه و PVC ساخته شده است که مقاومت بالایی دربرابر تغییرات آب و هوایی و جوی را دارد. برای محفوظ ماندن کف استخراز هرگونه آسیب و خراش زیراندازی برای آن در نظر گرفته شده است که حتما قبل از استفاده از استخر به زیر آن پهن کنید .


وزن محصول هم قابل قبول می باشد و به همراه این نوع محصول درپوش و نردبان نیز برای افزایش رضایتمندی به هنگام استفاده عرضه میگردد . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را در زمان صدمه دیدن به راحتی تعمیر نمایید و از آن استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته بادی با عمق یک متر از سری استخرهای ایزی ست زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول با توجه به قابلیت راه اندازی سریعی که دارد به اسم ایزی ست شناخته می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته بادی با عمق 1 متر همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


این استخر پیش ساخته دارای ساختاری دایره ای شکل می باشد که در لبه آن به صورت بادی است . با باد کردن لبه این استخر و هدایت آب به بدنه داخلی محصول ، دیواره های آن به سمت بالا آمده و استخر شکل کلی را به خود می گیرد . این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه آب می باشد که در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین در بدنه این محصول یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ به آن به راحتی می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیاط تا محدوده باغ خود استفاده نمایید . همچنین یک عدد زیر انداز و درپوش نیز برای این استخر تعبیه و به همراه محصول برای شما ارسال می شود که شما را از خرید محصولات جانبی استخر به طور کلی بی نیاز می کند . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت نمایندگی اینتکس به همراه خدمات پس از فروش توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند 

جنس بدنه :

بدنه استخر های پیش ساخته باید دارای جنس های مستحکم و مقاوم در برابر فشار آب باشند زیرا در افزایش طول عمر محصول نقش بسزایی دارند . این استخر پیش ساخته دارای استاندارد های جهانی می باشد و در این رابطه در دیواره های آن از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین لبه این استخر به صورت بادی می باشد و از برخورد اشیاء تیز و برنده به آن باید خودداری نمایید . شایان ذکر است که در بخش های تحت فشار این محصول همانند کف استخر از پی وی سی چندلایه به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( قطر : 549 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که فضای استاندارد و ایده آلی را برای آب تنی در یک تابستان گرم فراهم می آورد . لازم به ذکر است که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته و به منظور استفاده از آن باید ابتدا فضای مورد نظر را برای استفاده از  آن در محیطی صاف و مسطح فراهم آورید .


ظرفیت آب نود درصدی این استخر پیش ساخته بالغ بر 21182 لیتر می باشد که نشان از استاندارد بودن ظرفیت آن دارد . همچنین در بدنه این محصول یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ به آن به راحتی می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیاط تا محدوده باغ خود استفاده نمایید . وزن این استخر پیش ساخته برابر با 59 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد ، استاندارد است و به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید .


جمع بندی :

این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی یا باغ های شخصی به منظور آب تنی می باشد که در رنگبندی متنوع توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس دیواره های بدنه این استخر پیش ساخته از نوع پی وی سی برزنتی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار آب و ضربه دارد از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . وزن این استخر پیش ساخته برابر با 59 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد ، استاندارد است و به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید . استخر پیش ساخته بادی با عمق 1 متر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
21182 ليتر
قطر
549 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس بدنه
PVC و برزنت سه لایه
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 5678 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...