استخر بادی با عمق ۹۱ سانتی متر مدل ایزی ست لبه بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 10179 ليتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • ارتفاع: 91 سانتي متر
12,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق یک متر  پیش ساخته در سایت آنلاین فروش استخر بادی و مرکز عرضه استخر پیش ساخته intex و bestway و استخر ایزی ست ارزان در ایران

یک استخر بادی با عمق یک متر ، کارایی بالا و نصب راحت و مقاومت بالا برای منزل شما. استخر پیش ساخته بادی بست وی با داشتن قطر 457 و عمق 91 سانتی متر و ظرفیت 10179 لیتر آب یک گزینه یمناسب برای منازل شما عزیزان خواهد بود . بدنه استخر از الیاف شمعی و PVC تهیه گردیده است. این محصول با داشتن وزنی بسیارپایین براحتی میتوان راه و اندازی و جمع آوری نمود . از این محصول می توان در پارکینگ ها و حیاط منازل و... و حتی در مسافرت ها استفاده کرد .


شما خریداران عزیز از این استخر برای آموزش شنا و تفریحی و سرگرمی کودکانتان بهره ببرو و لحظات مفرحی را رقم بزنید و از کنار هم بودن لذت ببرید. این استخر بادی هم جز خانواده ی فست ست ها می باشد که در عرض کمتر از 10 دقیقه میتوان آماده بکار نمود . خرید یک استخر بادی با عمق یک متر می تواند یک محصول ایده آل را برای شما فراهم نموده و می توانید نهایت لذت استفاده از یک استخر را تجربه نمایید .  شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

استخر بادی با عمق 91 سانتی متر مدل ایزی ست لبه بادی ، از استخرهای محبوب برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای حصیری شکل است و با توجه به شکل ظاهری متفاوتی که به نسبت سایر استخرهای ایزی ست این برند دارد به خوبی مورد توجه افراد قرار گرفته است . استخر ایزی ست فوق دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد که از بدنه ترکیبی ساخته شده است و به همین خاطر می تواند مورد استفاده در منازل ، حیات خانه ها ، پشت بام و یا باغ و ویلاهایی که در فضای باز قرار دارند قرار بگیرد و لذت یک آب تنی خاطره انگیر به همراه خانواده را برای شما به همراه داشته باشد . استخرهای ایزی ست همانطور که از نامشان پیداست دارای قابلیت راه اندازی سریع هستند و به همین خاطر می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد راه اندازی ، استفاده و سپس جمع آوری و انتقال محصول به محیطی دیگر را دارند .

با توجه به تست های صورت گرفته ، راه اندازی این استخر ایزی ست در مدت زمان تقریبی ده دقیقه صورت می گیرد و برای راه اندازی و نصب آن فقط نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید تا لبه های بادی بالای بدنه را باد کنید . پس از باد کردن قسمت بادشونده بدنه این استخر ، کافیست تا آب را به درون این استخر انتقال دهید تا دیواره ها به سمت بالا کشیده شود . عمق آبی که این استخر می تواند برای شما به وجود آورد با توجه به ارتفاع استخر بالغ بر 91 سانتی متر می باشد که با توجه به قطر بزرگ 457 سانتی متری که دارد می تواند پذیرایی چندین نفر به صورت همزمان درون آب باشد . اما برای تصفیه آب داخلی این استخر ایزی ست نیاز به پمپ آبی دارید که اگر از نوع پمپ تصفیه فیلتری باشد بسیار بهتر و کافیست .

حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 10179 لیتر است که توسط پمپ تصفیه های فیلتری متوسط و بزرگ بست وی نیز قابل تصفیه است . البته باید توجه داشته باشید که این محصول از نوع اقتصادی استخر بست وی می باشد و درون بسته بندی آن هیچ گونه لوازم جانبی وجود ندارد . برای نصب پمپ تصفیه نیز در بدنه این محصول می توان دریچه های ورودی و خروجی پمپ را مشاهده کرد که برای نصب آن نیز کار سختی را پیش رو ندارید . لازم به ذکر است که دریچه دیگری نیز با قابلیت اتصال شیلنگ های معمولی به بدنه وجود دارد که برای تخلیه آب داخل استخر به کار گرفته می شود و باعث می شود تا بتوانید از آب داخل استخر برای آبیاری درختان باغ خود استفاده کنید .

این استخر ایزی ست علاوه بر استفاده های تفریحی در زمینه پرورش ماهی و صنعت کشاورزی نیز کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد . متریالی که در ساخت بدنه این استخر استفاده شده است به صورت ترکیبی می باشد و بالاترین مقاومت را در میان استخرهای ایزی بست برای شما فراهم می کند . بدنه این استخر ساخته شده از پی وی سی و الیاف شمعی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی دارد . این استخر ایزی ست وزنی بالغ بر 23 کیلو گرم دارد و حجم آن به هنگام قرار گرفتن درون بسته بندی کوچک می باشد و به همین خاطر می توانید آن را به راحتی توسط ماشین شخصی خود جا به جا کنید . این وزن نسبتا سبک به دلیل استفاده از متریال مرغوب و درجه یک می باشد که باعث فروش فوق العاده این محصول در سال میلادی جای شده است و از این استخر به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات بست وی می توان نام برد . برای خرید این استخر ایزی ست و ده ها مدل دیگر می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
10179 ليتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
91 سانتي متر
وزن
23.2 کیلوگرم
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...