استخر بادی جزیره سرسره دار

کد bestway 53067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 700 لیتر
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 257 سانتی متر
3,505,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی جزیره سرسره دار از سری استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد که دارای ساختار بسیار زیبا است .

استخر بادی جزیره سرسره دار یکی از محصولات بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که می تواند از بهترین لوازم و محصولات برای تفریحات آبی کودکان شما باشد . این استخر با طراحی و ساخت بسیار زیبا و شیک خود توانسته به خوبی در دل کودکان راه پیدا کند و موجب لذت بردن آن ها از آب تنی شود . این استخر دارای عمق کمی می باشد و به همین علت حجم کمی آب را برای راه اندازی نیاز دارد ، به همین جهت می توان با صرفه جویی در آب و به سرعت این استخر را برای آب بازی راه اندازی کرد . یکی از ویژگی های برتر این استخر به نسبت دیگر استخر ها وجود سرسره بادی سرخود آن می باشد که کودکان می توانند از آن استفاده کنند و لحظات شاد و دلپذیری را داشته باشند . طراحی این استخر بادی شبیه به جزیره های مینیاتوری می باشد که وجود اشکال زیاد بر روی آن می تواند در روحیه کودکان شما بسیار تاثیر گذار باشد و موجب شادابی آن ها شوند . این استخر به راحتی قابل حمل بوده و می توان آن را در حجم بسیار کمی بسته بندی و نگهداری کرد . نگهداری آن نیز به راحتی ممکن است و کافی است که لوازم و اشیاء تیز را به بدنه نزدیک نکنید تا به بدنه آسیبی وارد نشود . بدنه این استخر نیز از PVC فشرده می باشد که بسیار مقاوم بوده و می تواند در برابر فشار آب تحمل خوبی از خود نشان دهد . شما می توانید این استخر بسیار زیبا را با قیمتی ارزان تر از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

پارک های آبی می توانند بازی های زیادی را در داخل خود جای دهند ، برای همین است که اگر به کودکان حق انتخاب بدهید ، حتما استخر های بادی را انتخاب خواهند کرد که به صورت پارک ابی ساخته شده اند . عمده ترین تفاوتی که میان استخر بادی با پارک های آبی بادی وجود دارد ، وجود سرسره بادی می باشد . بنابراین اگر شک داشتید که استخری که قصد خرید آن را دارید ، یک استخر معمولی است یا یک پارک آبی به این مورد توجه داشته باشید . سرسره ها می توانند جذابیت خاصی را به استخر بادی ببخشند . سرسره ای که این استخر دارد ، محافظت شده است و کودکان با اطمینان می توانند سر بخورند . دو ویژگی برای ایمن سازی سرسره وجود دارد که یکی از آن ها حفاظ های کناری سرسره و دیگری قسمت برجسته کف استخر است که درست در انتهای سرسره بادی قرار داده شده است . اگر بیشتر در تصاویر دقت کنید آن را خواهید دید . 

این استخر برای اینکه شبیه به جزیره است و درختان و موجودات دریایی در آن بسیار دیده می شود . چکش ماهی ، نهنگ و دلفین موجودات دریایی هستند که به صورت بادی ساخته شده اند و چسبیه به بدنه استخر هستند . برخی از اجزای استخر نیز مجزا از آن هستند ، به طور مثال می توان به سه ماهی که برای استخر در نظر گرفته شده است اشاره کنیم ، همچنین توپ های رنگی و حلقه های لاستیکی نیز برای این استخر در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند از آن ها نیز استفاده کرده و بازی های بیشتری را داشته باشند . توجه داشته باشید که سرسره بادی این استخر قابل جدا شدن است و شما می توانید با برداشتن سرسره بادی ، شرایطی را ایجاد کنید که فضای استخر بادی بزرگتر شود و کودکان بیشتری بتوانند از استخر استفاده کنند . درخچه های استخر ، دارای آبپاش هستند .

استخر بادی جزیره سرسره دار

استخر بادی جزیره سرسره دار از جمله مجموعه های بادی و ابی برای تفریح کودکان بوده که توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختار مقاوم و سازگار با محیط زیست بوده و از ظاهری شاد و کودکانه برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب با نقد و بررسی تمامی زوایای محصول به معرفی کامل ان خواهیم پرداخت. پس برای اشنایی با این کالای منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در زمان تولید محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به توجه ویژه به ورحیات و علایق این گروه بوده که در نهایت کالا عرضه شده ضامن ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. دنیای زیر اب و حیوانات دریایی همواره برای کودکان جلب توجه دارند. بر همین اساس استخر بادی جزیره سرسره دار طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی بیضی شکل بوده که لبه هایی مواج دارد. ساختار بدنه این محصول کاملا یک طبقه و ابی رنگ بوده و بر روی کف ان خطوطی از طرح موج به چشم می خورد. در یک بخش این استخر یک سرسره بادی زرد رنگ سرخود تعبیه شده است. این سرسره محلی مناسب برای ورود کودک به مخزن اب به شمار می رود. در مقابل این سرسره یک کوسه بادی سرخود بر روی لبه محصول وجود دارد. در حد فاصل این دو بخش سه درختچه بادی سرخود نیز قرار داشته و مجموعه ابپاش های بادی محصول به شمار می روند. این ابپاش های بادی سرخود به راحتی و با اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی خواهند شد. در یک ضلع مجموعه بازی یک دلفین زیبای بادی سرخود نیز قرار دارد. در داخل بسته بندی محصول تعداد توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه رنگی و تعداد 3 عدد ماهی بادی مجزای رنگارنگ برای بازی کودک قرار داده شده است. ارگونومی ساخت این مجموعه بازی برای استفاده کودکان بالاتر از یک سال استاندارد می باشد.

جنس بدنه

برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و تولید محصول با طول عمر بسیار بالا همواره به کیفیت جنس بدنه تاکید شده است. در همین راستا این محضول با بدنه ای از جنس پی وی سی فشرده تولید شده که نرمی و انعطاف پذیری بالا و استحکام بدنه فوق العاده زیادی دارد. کف محصول نیز از نوع پی وی سی دو لایه است. زیرا این بخش به طور پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی و فضای باز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول کالایی مناسب برای استفاده در سفر به شمار رفته و شما می توانید به راحتی این محصول 3 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 280 سانتی متر و عرضی معادل 257 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف ان تا بالاترین سطح سرسره بالغ بر 87 سانتی متر محاسبه شده است. این ابعاد مورد استفاده تمامی کودکان تا سن 6 سالگی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

شما می توانید این محصول را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی نمایید. به همین منظور ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس از طریق دریچه های بادی تعبیه شده بر روی بدنه محصول و یکی پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی بدنه را باد کنید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن محصول جاری کرده و ابپاش ها را به شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول زیبا تنها کافی ست از پرش بر روی دیواره ان بپرهیزید. همچنین اجسام نوک تیز را به بدنه محصول وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی جزیره سرسره دار یک مجموعه بازی کامل برای کودکان در محیط های باز و یا سرپوشیده بوده که از استقبال خوبی در میان عموم برخوردار شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
700 لیتر
طول
280 سانتی متر
عرض
257 سانتی متر
ارتفاع
87 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سرسره بادی سرخود
دارای عروسک های بادی زیبا
مناسب سنین 1 تا 6 سال
دارای آبپاش بادی سرخود
قابل استفاده در فضای باز
دارای عروسک بادی
دارای چند توپ رنگی همراه
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...