استخر بادی خانوادگی ایزی ست گرد

کد intex 58962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 2419 لیتر
  • طول (قطر): 244 سانتی متر
  • عرض (قطر): 244 سانتی متر
1,250,000
5,060,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی با قیمت ارزان برای استفاده خانواده و کودکان پ استخر آب درمانی در نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی خانوادگی ،  با کیفیت عالی و با دوام مناسب برای استفاده خانگی در حیاط منزل و آبتنی در فصل گر ما می باشد. ، قطر استخر بادی خانوادگی 244 سانتی متر و ارتفاع آن 76 سانتی متر ، این مدل استخر بادی ایزی ست نام دارد که بدنه آن از جنس pvc بوده و فقط لبه استخر باد میشود ، برای نصب استخر ، لبه استخر را باد کرده و شلنگ آب را درون استخر گذاشته تا پر شود ، با بالا آمدن سطح آب استخر شما به آرامی شکل میگیرد ، این مدل استخر بادی خانوادگی در 2 مدل تولید شده ، با پمپ ، و بدون پمپ تصفیه استخر .


استخر بادی خانواده محصولی بی نظیر و مهیج برای تفریحات دسته جمعی در فصل تابستان می باشد . این استخر بادی خانوادگی از نوع ایزی ست میباشد که لبه آن بصورت باد شو و بدنه آن به شکل برزنتی یا همان پی وی سی میباشد ، که در استحکام و مقاومت استخر در برابر فشار آب و سنگینی آن مقاومت میکند ، این محصول با پمپ و بدون آن نیز عرضه میشود و شما عزیزیان میتوانید در هنگام خرید آن در خواست کنید که کالا به همراه پمپ یا بدون پمپ باشد ، ابن محصول برای استفاده خانوادگی در منزل میباشد و میتواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. 

استخرهای بادی کاربرد های بسیاری دارند و می توان گفت که این استخر بادی و به طورکلی استخرهای بادی ایزی ست برای استفاده بزرگسالان طراحی و عرضه شده اند . این استخر بادی همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده خانوادگی و یا به همراه دوستان طراحی شده است زیرا دارای ابعاد بزرگ می باشد و فضای استانداردی را در اختیار شما قرار می دهد  تا به صورت چند نفره بتوانید درون آن به آب تنی بپردازید . استخر بادی ایزی ست فوق ساخته شده توسط برند اینتکس با متریال فوق العاده با کیفیت و با دوام می باشد که به راحتی می تواند فشار آب بالا و همچنین وزن افراد استفاده کننده را مهار نماید .

جنس بدنه این استخر پی وی سی برزنتی تک لایه می باشد که بسته به فشاری که به بخش های مختلف استخر وارد می شود در لایه های مضاعف در ساخت آن استفاده شده . این محصول در کف خود از نوع دو لایه پی وی سی بهره می برد تا استحکام بالا را به وجود بیاورد و در هنگام استفاده ضربه و کشش نتواند به آن آسیبی برساند . بدنه این استخر ایزی ست دارای یک درز می باشد که لایه های پی وی سی را به یکدیگر چسبانده است و این درز به گونه ای آب بندی شده است که در تست های صورت گرفته در مدت زمان طولانی استفاده نیز یک قطره آب از آن به ییرون درز نخواهد کرد و در واقع سدی محکم در برابر جریان آب به وجود آمده است .

استخر بادی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی از محصولات با کیفیتی می باشد که مناسب هر خانواده ای می باشد. اگر می خواهید یک استخر خصوصی داشته باشید و با خانواده خود از استفاده آن لذت ببرید ما به شما استخر بادی خانوادگی را معرفی می کنیم. اما قبل از خرید این محصول یک بار این مقاله را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این محصول آشنا شده و ارزش خرید این محصول را بسنجید و با اطمینان اقدام به سفارش این محصول کنید. پس با ما و این مقاله همراه باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات و استخر های مربع و مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. لبه بالایی این محصول بیشتر از بدنه این محصول باد داشته و همانند یک حلقه بادی، تعبیه شده به این محصول می باشد که باعث شده تا استحکام این محصول بالا برود. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب بوده، تا آب این محصول را بصورت مداوم در حین استفاده از این محصول، تصفیه بکند.

جنس بدنه : همیشه محصولاتی که دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد جز محصولات پر طرفدار و پر فروش بوده که طول عمر بالایی نیز دارا خواهند بود. به همین دلیل جنس رویه و بخش کناری این محصول از الیفا شمعی و جنس لبه این کالا از پی وی سی باد شو بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن : ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 444 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر، ظرفیت آب: 2419 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 20 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول ابتدا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض سه الی شیش دقیقه محصول مورد نظرتان را باد، و راه اندازی بکنید تا ز استفاده آن با اعضای خانواده لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که حتما پس از اتمام استفاده از این محصول ، استخر را جمع کرده تا نوز آفتاب، سرما و آسیب های احتمالی به این محصول صدمه ای وارد نکنند. همچنین وسایل تیز را از این کالا دور نگه داشته تا به بدنه این استخر آسیبی وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول آسیب و یا مشکلی بوجود آمد شمات می توانید در وهله اول این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کنید و در وهله دوم این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسان از آن استفاده کنید.

جمع بندی : استخر بادی خانوادگی یک محصول ایده آل برای اعضای خانواده بوده که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی ساخته شده است. جنس بدنه این محصول از الیاف شمعی برزنتی و پی وی سی بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری نید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت
2419 لیتر
طول (قطر)
244 سانتی متر
عرض (قطر)
244 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با الیاف ابریشمی
جنس بخش کناری
الیاف ابریشمی
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
20 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
قابل استفاده برای یک خانواده کم جمعیت
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...