استخر بادی دیزنی کودک intex

کد intex 57136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 434 لیتر
  • طول: 297 سانتی متر
  • عرض: 193 سانتی متر
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دیزنی کودک با سرسره بادی یکی دیگر از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی برای سنین کودک و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد.

استخر بادی طرح دیزنی کودک با سرسره بادی intex یکی دیگر از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی برای سنین کودک و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با طراحی زیبا که از ارگونومی ساخت دو تکه ای بهره مند است. این ارگونومی ساخت سبب شده تا این استخر به دو استخر کوچک متصل به هم تشکیل شده و بین آن را یک سرسره بادی سرخود تشکیل دهد. علاوه بر این وجود اسباب بازی های بادی سرخود در این استخر بادی کودک می تواند در سرگرمی بیشاز پیش فرزندانتان تاثیر بسیاری داشته باشد.

در طراحی این استخر بادی کودک اینتکس از رنگبندی های شاد استفاده شده است تا در روحیه و شادابی کودک تاثیر بگذارد و به خوبی بتواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . این استخر بادی دارای بهترین ابزار ها برای بازی و سرگرمی می باشد که هیجان مضاعفی را در هنگام آب تنی برای کودکان به وجود می آورد . استخر بادی فوق دارای یک رنگین کمان هلالی شکل می باشد که در قسمت بالایی استخر وجود دارد و رنگ آن دقیقا به رنگ های رنگین کمان می باشد . در زیر این بخش یک سرسره کوچک واقع شده است که در انتها به آب استخر ختم می شود و می تواند برای کودک هیجان بالایی را ایجاد کند .

شرکت اینتکس در بخش بالایی سرسره یک عدد فواره آب در نظر گرفته است که برای فواره کردن آب نیاز به اتصال شیلنگ آب در بخش پشتی خود دارد . برای این منظور در بخش کناری ستون نگهدارنده رنگین کمان یک عدد دریچه آب تعبیه شده است که شیلنگ را می توانید به آن متصل کنید . محفظه استخر و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد بزرگ می باشد و به گونه است که به طور همزمان می تواند مورد استفاده چند کودک واقع شود . برای استفاده از این استخر بادی اینتکس در محیط های مختلف دارای محدودیت نیستید و با خیالی راحت می توانید از آن حتی در فضای باز و به زیر نور خورشید استفاده کنید .

استخر بادی دیزنی کودک اینتکس

استخر بادی دیزنی کودک اینتکس وسیله ای مناسب برای یک روز گرم تابستانی به شمار می آید که در سرگرم کردن کودکان بسیار موثر است. این محصول خاص با داشتن ابعادی مناسب برای بازی های گروهی نیز استفاده می شود و تمامی آیتم های یک وسیله جذاب و شاد را برای کودکان رعایت کرده است. استخر بادی مد نظر دارای بخش های مختلفی می باشد که به منظور یادگیری کودکان و تفریحات آبی آن ها در نظر گرفته شده است. این محصول را می توان در فضاهای بسته مانند خانه استفاده کرد همچنین با وزن سبکی که دارد به راحتی در مسافرت ها و تفریحگاه ها می توان به همراه برد. ترکیب رنگ سبز روشن به همراه رنگ های دیگر باعث خاص بودن این استخر بادی شده اند به علاوه قسمت بیرونی بدنه آن دارای طرح های کارتنی می باشد که برای تمامی کودکان جذاب به شمار می آید اما برای خرید چنین محصولی داشتن جذابیت و زیبایی ظاهری کافی نیست.در ادامه مزیت های این استخر بادی دسته بندی شده اند که به مطالعه آن ها می پردازیم.


مواد اولیه قابل اطمینان

در خصوص این وسایل که برای کودکان تولید شده اند باید بدنه محصولات از پارچه ای تشکیل شده باشد که دارای کیفیت لازم باشد و حساسیت و آلرژی ایجاد نکند به علاوه رنگ های آن که سبب زیبایی استخر بادی شده اند نباید از مواد سمی و خطرناک باشد تا آسیبی برای کودکان وارد نکند. استخر بادی دیزنی کودک از آن جایی که تولید شرکت اینتکس می باشد به شما این اطمینان را می دهد تا با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت این محصول جذاب را خریداری کنید و درتمام طول استفاده از آن بتوانید شادی را برای فرزندتان فراهم کنید. در بخش کناری بدنه دارای ضخامت می باشد اما در قسمت کف به علت ارتباط مستقیم با محیط بیرون و همچنین آب دو لایه شده و این امکان را می دهد تا با آسودگی خاطر کودکان را در آن مشغول آب تنی کرد. 


عملکرد چند گانه

این استخر بادی از دو قسمت بزرگ تشکیل شده است که توسط یک سرسره به هم متصل شده اند. این نوع ساختار خود دارای جذابیت و خاص بودن بسیاری برای کودکان است و با این وسیله می توانند با دوستان خود مشغول بازی های مهیج شوند. در یکی از قسمت های این استخر بادی حلقه ای وجود دارد که برای انواع بازی های کودکان تعبیه شده است و بر روی آن اسباب بازی های بادی کوچک قرار گرفته اند. با این اسباب بازی های بادی می توان کودکان را برای ساعت ها مشغول نمود و از تماشای بازی آن ها لذت برد. سرسره نیز یکی از برترین مزیت های موجود در ساختار استخر بادی به شمار می آید که برای کودکان جذاب بوده و می توانند یک به یک از این سرسره لذت برده و وارد قسمت بعدی استخر بادی شوند. بر روی دیواره بخش دوم استخر بادی نیز اشکال بادی وجود دارد که می تواند اسباب تفریح و سرگرمی کودکان شوند و از آن ها برای بازی کردن استفاده کنند.


بهترین هدیه برای کودکان

در زمان تولد کودکان همواره به دنبال هدیه ای بهتر و خاص تر می باشیم که بتواند برای آن ها ساعت های شادی را رقم بزند. از آن جایی که تمامی کودکان علاقه زیادی به آب تنی دارند و دوست دارند مشغول آب بازی شوند استخر بادی بهترین و مناسب ترین وسیله برای کادو تولد آن ها به شمار می آید که با این رنگبندی جذاب در وهله اول آن ها را تحت تاثیر می گذارد. این محصول از آن جا که برای بازی های دست جمعی مناسب است می توان قبل از راه اندازی و نصب به محل های مختلف برد و در آن جا اسباب شادی و بازی کودکان را فراهم کرد.


راهی مناسب برای خرید

مناسب ترین و به صرفه ترین و در عین حال سریع ترین روش خرید استخر بادی دیزنی کودک اینتکس مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران می باشد که با امکان خرید غیر حضوری این شرایط را فراهم می کند تا در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا استخر بادی به دست شما برسد.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
434 لیتر
طول
297 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
135 گرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
6.1 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...