استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان

کد Bestway 53063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 227 لیتر
  • طول: 277 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
3,625,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آتش فشان با طراحی زیبا محصول شرکت بست وی نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان  محصولی از شرکت بست وی می باشد که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر استخر های بادی تولید شده است.مهمترین ویژگی ای که این تشک دارد بدون شک مربوط به طراحی ظاهری آن میباشد که به شکل آتش فشان طراحی شده و بسیار زیبا به چشم میخورد و کودکان هنگام بازی کردن در آن به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهند کرد.علاوه بر طراحی  بخش اصلی بدنه با ظرفیت 227 لیتری شکل هندسی منظمی نداشته و دیواره آن انحنا دارد. متفاوت ترین قسمت این استخر بخش سرسره بادی آن است که با پوشش تونل مانندی با طراحی چوپ و آتش همراه شده است و زیبایی چشمگیری به استخر بخشیده که در نگاه اول چشم کودکان را خیره خواهد کرد بخش بالایی این تونل کوچک میزبان چند فواره آب است که در تفریحات تابستانی می تواند سرگرمی بسیار خوبی برای کودک شما باشد. برای ایمنی بیشتر کودکان در قسمت جلویی سرسره، کف استخر باد می شود و نرمی مناسبی دارد.جنس به کار رفته در ساخت و طراحی این محصول از نوع PVC است که باعث شده تا مقاومت تشک تا حد زیادی بالا رفته و از طرف دیگر باعث کاهش وزن محصول برای جابجایی ساده تر شده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی سرسره دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

دیواره های استخر ، سرسره و آتش فشان بادی طراحی شده برای روی بدنه هر کدام دارای دریچه های انتقال باد جداگانه ای می باشد که قابلیت اتصال به پمپ باد برقی و یا دستی را دارا می باشد . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی محصول در جهت تخلیه باد نیز نقش بسزایی خواهد داشت . با توجه به تست های صورت گرفته برای راه اندازی این استخر بادی نیاز به مدت زمان چهار دقیقه ای خواهید داشت و در این زمینه کار سختی را پیش رو ندارید . طراحی فانتزی بر روی بدنه این استخر بست وی به خوبی می تواند توجه کودکان را به سمت خود جلب کند و از این رو در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانسته تا فروش فوق العاده ای را به خود اخصاص دهد . وزن استخر بادی فوق 3 کیلو گرم می باشد که این سبک بودن وزن به دلیل استفاده از متریال درجه یک ، با کیفیت و البته سبک وزن می باشد .

این استخر کودک دارای یک برچسب تعمیرات درون بسته بندی خود می باشد که در هنگام ایجاد آسیب بر روی بدنه استخر به راحتی می توانید بدون دانش قبلی اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده نمایید . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بالغ بر 25 سانتی متر می باشد که برای آب تنی مناسب است و به گفته برند سازنده می توانید از آن برای رده سنی کودکان بالای دو سال استفاده کنید . جنس بدنه این استخر بست وی از پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فعالیت های کودکانه دارد و در این زمینه با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین انتخاب برای باغ ، ویلا و یا حیات منازل شما می باشد .


استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان

استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان یکی از زیباترین استخر های بادی سرسره دار بوده که برای بازی کودکان و با توجه به رعایت استاندارد های جهانی توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری مهیج و منحصر به فرد و با بدنه ای بادوام و مرغوب توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس جهت اشنایی با این کالای زیبا توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از جمله کالاهای مورد استفاده کودکان است. پس نیاز به طراحی بدنه ای با توجه به روحیات ان ها داشته تا مورد علاقه کودک واقع شود. از سوی دیگر محصول ارئه شده باید ایمنس کودک را مهیا سازد. با توجه به این نکات مهم استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل می باشد. توجه داشته باشید نمای واقعی محصول دارای انحنا بوده و پیرو هیچ شکل مهندسی مشخصی نشده است. رنگ بدنه این محصول برگرفته از مواد مذاب و نارنجی در نظر گرفته می شود. کف این محصول نیز کاملا ابی رنگ و ساده می باشد. بخش جذاب محصول در قسمت ابتدایی ان است. در این قسمت یک کوه اتشفشان با نمایی از چوب و مواد مذاب وجود دارد. این کوه درواقع یک تونل استاندارد بوده که در بخش داخلی خود مجهز به فواره های ابپاش می باشد. در داخل این تونل سرسره بادی سرخود محصول تعبیه شده است. این سرسره در قسمت کف استخر به یک تشک بادی سرخود منتهی شده تا از برخورد شدیدی کودک با کف محصول در زمان بازی اجتناب کند. این محصول با بدنه ای استاندارد قابل استفده برای کودکان بالاتر از 2 سال می باشد.

جنس بدنه

افارد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با بالاترین سطح طول عمر را دارند. بر همین اساس و برای پاسخ به انتظار مصرف کننده سعی بر این بوده تا محصولی با بالاترین سطح مرغوبیت جنس بدنه به بازار عرضه شود. این محصول با بدنه ای از بهترین نوع وینیل با وزنی کم و نرمی و اتسحکام بسیار بالا تولید شده است. بخش کناری این محصول نیز از نوع وینیل براق می باشد. بخش کف محصول با توجه به تحمل تمامی فشار وارده به کالا و تماس مستمر با سطح زمین از نوع وینیل دولایه تولید شده است. این ساختار قابل استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت و طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این محصول 3 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 277 سانتی متر و عرضی معادل 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح اتشفشان محاسبه شده که بالغ بر 150 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه م همچنین با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی محصول را در کمتر از 5 دقیقه باد کنید. در قسمت اخر فواره ها را به شلنگ اب متصل کرده و اب را به داخل مخزن استخر جاری کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری نمایید. همچنین از پرش بر روی سازه های محصول بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

استخر بادی سرسره دار طرح آتش فشان محصولی بادوام با ساختار ظاهری منحصر به فرد بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
227 لیتر
طول
277 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دولایه
دارای عمق فواره
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...