استخر بادی سرسره دار نارنجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 180 لیتر
  • طول: 381 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
4,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار نارنجی یکی از استخر های بادی جدید تولید شده است که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و همراه آن ویژگی های جذابی قرار دارد که برای کسانی که فضای کافی برای قرار گیری آن را دارند.

استخر بادی کودک سرسره دار نارنجی یکی از استخر های بادی جدید تولید شده است که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و همراه آن ویژگی های جذابی قرار دارد که برای کسانی که فضای کافی برای قرار گیری آن را دارند یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید. بدنه کمی طویل می باشد و با احتساب سرسره آن 381 سانتی متر طول دارد. عرض استخر نیز 175 سانتی متر است. برای داشتن فضای بیشتر می توانید سرسره استخر را جدا کنید. برای راحتی بیشتر در سر خوردن شرکت سازنده یک پد بادی را همراه محصول عرضه کرده که کودمک با استفاده از آن می تواند به سادگی از سرسره استفاده کند. بدنه این استخر بادی به صورت کامل از پی وی سی ساخته شده است و فشار و طول عمر بسیار بالایی دارد. 

استخر بادی سرسره دار نارنجی

استخر های بادی کودک بهترین گزینه برای بازی کودکان در روزهای گرم به شمار می روند. این استخر ها در سایزها و رنگ های متنوع تولید شده اند و هر یک دارای قابلیت های مخصوصی می باشند که انتخاب را برای خریدار دشوار می کند. اولین نکته در خرید استخر های بادی فضایی است که می خواهید استخر را در آن راه اندازی نمایید و با توجه به آن فضا باید ابعاد استخر را انتخاب نمایید. گزینه بعدی در خرید استخر بادی کیفیت بالا و استحکام بدنه می باشد. مهم ترین نکته نیز جذابیت استخر بادی برای کودک است که باید به آن توجه ویژه شود. استخر بادی سرسره دار نارنجی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان برای شادی کودکان خریداری کرد. در ادامه ویژگی های این استخر خاص را ذکر می کنیم. 


داشتن ظاهری شاد و جذاب

طراحی ظاهری از موارد بسیار مهم در تولید استخر های بادی به شمار می رود. طراحی این استخر به صورت یک راکت بزرگ می باشد. در دسته راکت سرسره این مجموعه قرار می گیرد. استخر بادی دارای کف آبی رنگ می باشد. دیواره های این استخر بادی کوتاه می باشد و به صورت یک تکه است. دیواره استخر به رنگ نارنجی می باشد. هم چنین استخر دارای دیواره های ضخیمی بوده که استحکام بالایی دارد. سرسره استخر بادی به صورت موازی ساخته شده است و بادی می باشد. کف سرسره نارنجی رنگ بوده و دیواره های سرسره به رنگ زرد است. کف استخر در قسمت پایین سرسره به صورت حبابی بادشو می باشد. این گونه طراحی باعث می شود کودک هنگام سر خوردن از سرسره، با ضربه به کف استخر برخورد نکند. این گونه ساخت باعث می شود کودک به راحتی بتواند با سرسره بازی کند و بدن او آسیب نبیند. یک تشک روی آب کوچک نیز به همراه این استخر وجود دارد. این تشک روی آب به رنگ سرمه ای و آبی می باشد و در وسط تشک طرح هایی به رنگ نارنجی وجود دارد. طراحی این استخر بادی به گونه ای است که هم برای دختران و هم پسران دارای جذابیت می باشد و کودکان از دیدن آن شگفت زده خواهند شد. 


قابلیت های استخر بادی 

از ویژگی های خاص این استخر بادی که بسیار مهم می باشد و از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود این نکته می باشد که استخر بادی قابلیت جدا کردن سرسره را دارد. در واقع سرسره استخر بادی به صورت مجزا بوده و در صورت تمایل می توانید آن را باد نکرده و به صورت جداگانه از استخر قرار دهید. از دیگر ویژگی های خاص این استخر بادی اندازه آن می باشد. این استخر بادی به انضمام سرسره دارای طول 381 سانتی متر بوده و عرض آن 175 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع استخر بادی 68 سانتی متر می باشد. این استخر بادی مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ می باشد و می توانید از آن در حیاط و ویلا و ... استفاده کنید.


سایر مشخصات استخر بادی 

استخر بادی دارای ظرفیت 180 لیتر آب می باشد. جنس این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده است. این نوع جنس باعث می شود وزن استخر تا حدود 5 کیلوگرم پایین بیاید. رویه تشک به صورت طرح چرم ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی را به استخر می دهد. این استخر بادی در مقابل فشار و ضربه استحکام خیلی بالایی دارد و ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان باعث افت کیفیت استخر نمی شود. به همراه این استخر یک بسته برچسب تعمیرات نیز وجود دارد تا در صورت آسیب دیدن بدنه بتوانید آن را ترمیم کنید. یک دفترچه راهنما نیز به همراه استخر به شما تقدیم می شود تا در صورتی که هنگام باز کردن و جمع کردن استخر به مشکلی برخورد کردید بتوانید از آن استفاده کنید. 


روش خریداری 

برای تهیه استخر بادی سرسره دار نارنجی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید. سفارش خود را ثبت کنید و استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
180 لیتر
طول
381 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی مجزا
دارای تشک روی آب
دارای استخری با عمق کم
وزن
5.5 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...