استخر بادی طرح اژدها

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت: 40 لیتر
  • طول: 330 سانتی متر
  • عرض: 229 سانتی متر
25%
5,400,000
4,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح اژدها یک محصول بی نظیر و جذاب می باشد که با کمترین قیمت ادر فروشگاه اینتکس تهران عرضه می شود .

استخر بادی طرح اژدها محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت با تجربه در زمینه محصولات بادی ساخته و در سال 2018 روانه بازار کرده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی می باشد که بیار مقاوم در برابر تابش نور خورشید و ضربه می باشد به همین جهت از این محصول زیبا می توانید در مکان های مختلف و سنین مختلف استفاده نمایید . این محصول دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد .


شما می توانید برای باد کردن این محصول یک پمپ برقی اینتکس از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید و در کوتاه ترین زمان آن را باد نمایید و از آن استفاده نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتری یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات قرار داده که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت صدمه دیدن بدنه آن را به راحتی تعمیر کرده و و از آن استفاده نمایید . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و برای خرید این محصول با تلفن های تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

استخر بادی کودک طرح اژدها ، محصول تولیدی سال 2015 شرکت اینتکس با طرح زیبای اژدهای زیبا کورد توجه کوکان عزیز است و بسیار برایشان جالب و جذاب می باشد که دوست دارند وقت زیاد و انرژی خود را با بازی با دوستانشان در این استخر بادی زیبا بگذرانند. در فصل تابستان می توانید این استخر بادی کودک را در حیاط منزل بر پا کرده و بکذارید کودکان عزیز ساعت ها با هم به بازی و آبتنی بپردازند و لذت ببرند. این استخر بادی با کیفیت عالی و ساخته شده از پی وی سی مقاوم با تاج آرک طراحی شده است. استخر بادی قابل حمل و جابجایی است که قابلیت استفاده به عنوان فواره آب را داراست ،  توپ ها و حلقه های بادی همراه استخر بادی برای بازی کودکان طراحی شده است، استخر بادی ظرفیت 280 لیتر آب را داراست. رنگ بندی استخر بادی بسیار شاد و زیبا و با بسته بندی شیک به همراه سر سره بادی و سر سره توپ هدیه ای مناسب برای عزیزان شماست.

یک اسباب بازی و استخر بادی پلاستیکی برای کودکان در فصل زیبای تابستان میتواند بهترین سرگرمی برای آنها باشد و برای آب بازی و آب تنی یک وسیله مهیج و دوست داشتنی باشد

استخر بادی طرح اژدها

استخر بادی طرح اژدها یکی از زیباترین مجموعه های بادی و تفریحی از کمپانی اینتکس بوده که برای استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختاری منطبق با روحیات کودکانه و دوام بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی استاندارد و اشنایی با این محصول منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد داشته تا ایمنی ان ها را در زمان استفاده تضمین کند. از سوی دیگر برای تولید این محصولات نیاز به طراحی بدنه نواورانه و منطبق با علایق کودکانه وجود دارد. شرکت اینتکس با اتکا به این نکات اساسی توانسته استخر بادی طرح اژدها را به بازار معرفی کند. این محصول از ارگونومی ساخت بیضی شکلی تولید شده که یک لایه می باشد. دنیای فانتزی اژدها و دایناسورها همواره برای کودکان مهیج بوده به همین دلیل برای طراحی بدنه این محصول به این اصل پرداخته شده است. بدنه این محصول از رنگ ابی با نمای یک دایناسور زیبا تشکیل شده که در میانه محصول مانند یک دروازه عبور می کند. در ابتدای این محصول یک سرسره بادی زرد رنگ سرخود وجود داشته که به یک تشک بادی سرخود در کف محصول منتهی می شود. این تشک بادی از برخورد شدید کودک در زمان استفاده از سرسره به کف محصول اجتناب خواهد کرد. دروازه این محصول در واقع ابپاش سرخود ان بوده و با اتصال به یک شلنگ اب قابل استفاده می شود. بر روی دیواره این محصول تعداد دو عدد درختچه بادی سرخود نیز طراحی شده که به زیبایی محصول می افزاید. در داخل بسته بندی محصول یک عروسک بادی مجزا طرح اژدها برای بازی کودک دریافت خواهید نمود. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول برای بازی دسته جمعی کودکان مناسب می باشد.

جنس بدنه

طول عمر بدنه هر محصول وابسته به کیفیت جنس بدنه این استخر بادی می باشد. از انجا که مصرف کنندگان در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید می کند. این ساختار از نرمی و دوام بالایی برخوردار بوده و سازگار با محیط زیست می باشد. کف این محصول با توجه به تحمل تمامی وزن وارده به محصول و تماس با سطح زمین از نوع پی وی سی دولایه است. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر درفضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 9 کیلوگرمی خود به راحتی حمل خواهد شد. ارگونومی بیضی شکل بدنه محصول از طولی برابر 330 سانتی متر و عرضی معادل 229 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه میانی ان بالغ بر 112 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخل ان تنها 40 لیتر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. تنها کافی ست انرا از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کیند. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در نهایت ان را به داخل مخزن استخر جاری کردن و ابپاش سرخود ان را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن ضربه به دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی : استخر بادی طرح اژدها محصولی با ساختار پرتابل بوده که با طول عمر بالای بدنه قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.  استخر بادی کودک طرح اژدها اینتکس : استخر های بادی بزرگ برای تفریح دسته جمعی کودکان، بهترین گزینه برای تفریح آبی کودکان در تابستان می باشند. این استخر ها قابلیت های متفاوتی داشته و می توانید از آن ها در حیاط منزل و ویلا استفاده نمایید. به دلیل امکان استفاده چند نفره کودکان این استخرها جذابیت بالایی برای آن ها دارند و حتی پس از ساعت ها بازی کردن خسته نخواهند شد. استخر بادی کودک طرح اژدها اینتکس یک استخر متفاوت با قابلیت های جذاب و رنگ بندی شاد می باشد که برای استفاده گروهی کودکان مناسب است. 

ویژگی های ظاهری  : این استخر بادی دارای سطحی بیضی مانند می باشد. در قسمت ابتدایی استخر بادی یک سرسره توپ قرار دارد که توپ های بادی زیبا را می توان در این قسمت قرار داد و کودک با سر دادن توپ ها بازی می کند. این سرسره توپ بر روی دیواره استخر بادی قرار گرفته است. در قسمت میانی استخر بادی سرسره بادی قرار گرفته است. این سرسره بادی در داخل استخر قرار گرفته است و نیازی نیست کودکان برای بازی کردن با سرسره از استخر خارج شوند. در دو طرف این سرسره دیواره های بزرگی قرار دارد که امنیت کودکان را هنگام بازی افزایش می دهد. این استخر بادی به شکل اژدها طراحی شده است. در کناره استخر بادی سر اژدها قرار دارد که به رنگ آبی می باشد. دور تا دور دیواره استخر نیز به رنگ آبی است. در قسمت میانی استخر نیز بدن اژدها به صورت یک تاج قرار دارد. در انتهای این تاج نیز دم و پاهای اژدها را مشاهده می کنید که به بدنه متصل است. در دیواره استخر اسباب بازی های بادی موجود می باشد که متصل به بدنه است. دو درخت بادی و یک اژدهای بادی در دیواره استخر به چشم می خورد. دست اژدها مانند یک آویز بوده که حلقه های بادی به آن آویزان شده اند. کودک از این حلقه ها برای بازی استفاده می کند. یک اژدهای بادی مجزا از بدنه نیز به همراه استخر وجود دارد. این اژدها دارای یک حلقه در دست می باشد که کودک می تواند توپ های بادی را به سمت این حلقه پرتاب کرده و بازی کند. 

قابلیت های استخر بادی : استخر بادی طرح اژدها دارای آبپاش می باشد. تاج این استخر به عنوان آبپاش عمل کرده و در محلی که کودک از سرسره استخر پایین می آید آب بر روی کودک می ریزد. آبپاش این قابلیت را دارد که بدن کودک را در هنگام بازی گرم نگه دارد. زیرا به صورت مداوم می تواند آب گرم را بر روی بدن او بریزد. این استخر بادی در قسمت پایین سرسره دارای یک نشیمنگاه راحت و بادی می باشد تا بدن کودکان هنگام پایین آمدن از سرسر آسیب نبیند. هم چنین وجود وسایل بازی سرخود و مجزا این امکان را به کودک می دهد تا از بازی کردن در استخر نهایت لذت را ببرد. 

طول عمر بالای استخر بادی  : این استخر بادی از جنس پلاستیک فشرده طرح چرم ساخته شده است. وجود این جنس بدنه در استخر بادی این امکان را ایجاد می کند تا محصولی سبک داشته باشیم. این محصول با توجه به ابعادی که دارد دارای وزن 9 کیلوگرمی می باشد که وزنی سبک و ناچیز است. علاوه بر سبک بودن جنس استخر بادی به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه های کودکان در هنگام بازی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. از مزیت های این جنس بدنه نیز می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر دماهای مختلف آب اشاره کرد. دماهای مختلف آب ذره ای از کیفیت بدنه کم نمی کند و در برابر آب گرم تغییری از خود نشان نمی دهد. یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که جنس بدنه استخر به گونه ای می باشد که در برابر نور خورشید و آفتاب مستقیم می توان به صورت طولانی و کرر این استخر را راه اندازی نمود بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 

روش خرید استخر بادی  : استخر بادی طرح اژدها ساخت شرکت اینتکس می باشد که می توانید آن را با ارزان ترین قیمت ازفروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
بیضی
ظرفیت
40 لیتر
طول
330 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
ظاهر رویه
ساده
جنس کف
وزن
9 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار بیضی شکل با طرح اژدها
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...