استخر بادی طرح زرافه دوقلو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 201 لیتر
  • طول: 338 سانتی متر
  • عرض: 167 سانتی متر
3,965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح زرافه دوقلو دارای کیفیت بالای بدنه از نوع PVC مقاوم در برابر فشار با طراحی بی نظیر و مناسب کودکان

استخر بادی طرح زرافه دو قلو از جدیدترین محصولات بادی ساخت شرکت بست وی برای استفاده کودکان میباشد  که با طراحی زیبای که دارد می تواند برای بازی و تفریح چند کودک به صورت همزمان مناسب باشد. مهمترین ویژگی این محصول بی شک مربوط به طراحی ظاهری آن است که در واقع مانند یک پارک آبی طراحی شده و با نقش هایی به شکل زرافه و رنگ های شاد تزیین شده است و همچنین قسمت جلویی استخر دارای یک سرسره با طرح زرافه می باشد. بدنه استخر به صورت کامل از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است و در برابر فشار، آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی دارد،علاوه بر طرح ها و اشکال روی بدنه استخر بادی ، درون بسته بندی این کالا 4 عدد حلقه رنگی بدون پلیسه قرار داده شده است که می توان ابزار تفریحی کودکتان باشد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به جنس به کار رفته در بدنه آن اشاره کرد که از نوع PVC بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است . 

این حلقه های رنگی در کنار یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی برای شما ارسال می شود . لازم به ذکر است که این استخر بادی فاقد پمپ باد می باشد و برای راه اندازی هر چه راحت تر محصول می توانید یک پمپ باد به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید . با توجه به تست های صورت گرفته باید گفت که راه اندازی این استخر بادی بالغ بر چهار دقیقه به طور می انجامد که زمان زیادی نیست و دریچه های باد به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . سرسره تعبیه شده در ساختار بدنه این استخر بادی قابلیت تحمل وزن چهل کیلو گرمی را دارد و به راحتی می تواند وزن کودکان را بر روی خود مهار نماید .

تمامی قسمت های بدنه این استخر ساخته شده از پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن کودک دارد و در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح استخر نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن کودک ایجاد نخواهد شد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی کودکان استفاده کنید و بهترین بازخورد را شاهد باشید . وزن این استخر بادی 4.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی حتی توسط خود کودک نیز قابل جا به جایی است . همچنین برای پر کردن فضای داخلی این محصول نیاز به 201 لیتر آب خواهید داشت که به راحتی قابل پر کردن و از طریق دریچه تخلیه تعبیه شده خالی شدن می باشد . عمق آبی که این استخر در اختیار کودک قرار می دهد بالغ بر 25 سانتی متر می باشد و کاملا بی خطر است و منظور از ارتفاع 129 سانتی متری ، ارتفاع استخر تا بالاترین لبه زرافه می باشد .

استخر بادی طرح زرافه دوقلو

استخر بادی طرح زرافه دوقلو یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط کمپانی بزرگ بست وی بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. این محصول بر اساس استاندارد های جهانی برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال طراحی و به بازار عرضه شده است. ارگونومی ساخت کودکانه و امکانات جانبی محصول موجب شده تا با استقبال کودکان مواجه گردد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی کاملی از ان دست یابیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید استخر بادی مناسب فرزند خود توصیه می کنیم ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد و منطبق با علایق ان ها دارد. در نهایت محصول تولید شده باید ضامن ایمنی کودک در زمان بازی باشد. با توجه به این اصل استخر بادی طرح زرافه دوقلو توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که از دو مخزن دایره بهم متصل تشکیل می شود. دیواره این محصول تک لایه و سبز رنگ بوده و کف ان کاملا زرد رنگ می باشد. در بخش ابتدایی این محصول سرسره بادی سرخود ان تعبیه شده که با نمایی از دو زرافه طراحی شده است. این سرسره به یک تشک بادی سرخود در کف محصول منتهی خواهد شد. این تشک از برخورد شدید کودک در زمان بازی با کف محصول اجتناب خواهد کرد. در بخش میتنی محصول یک تاج شفاف ابی رنگ نیز وجود دارد. در بخش انتهایی این محصول در برروی لبه ان سه عدد درختچه کاکتوس بادی سرخود وجود داشته که فواره های محصول به شمار می روند. در داخل بسته بندی محصول تعدادی حلقه پلاستیکی بدون پلیسه رنگی برای بازی کودک وجود دارد. در یک بخش دیواره محصول جایگاه بادی سرخودی برای بازی با حلقه تعبیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل توجه به مرغوبیت ساختار جنس بدنه حائز اهمیت می باشد. بر این اساس این محصول با بدنه ای از جنس وینیل تولید شده که ساختاری نرم و سبک و با دوام بسیار بالا دارد. کف این محصول نیز به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده بر ساختار محصول از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه قابل استفاده در فضای باز و شرایط اب و هوایی مختلف می باشد. زیرا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی بالغ بر 338 سانتی متر و عرضی معادل 167 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح زرافه های محصول برابر 129 سانتی متر بوده اما ظرفیت مخزن داخل محصول در حدود 201 لیتر است. این محصول گزینه مناسبی برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این محصول 5 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن محصول نمایید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن جاری کرده و شلنگ اب را به فواره های ان متصل سازید. برای حفاظت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و همچنین پرش بر روی دیواره محصوا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی طرح زرافه دوقلو یک مجموعه بادی و تفریحی برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و عرضه شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
201 لیتر
طول
338 سانتی متر
عرض
167 سانتی متر
ارتفاع
129 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دولایه
دارای عمق فواره
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...