استخر بادی طرح قلعه کم عمق

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 255 سانتی متر
  • عرض: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 79 سانتی متر
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی استخر دار با عمق کم از دیگر مجموعه های بازی بادی آب برای سنین کودکان و همچنین خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی

قلعه بادی استخر دار intex با عمق کم از دیگر مجموعه های بازی بادی آب برای سنین کودکان و همچنین خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. این محصول ارگونومی ساخت مربعی داشته و از یک سرسره بادی سرخود در داخل بدنه برخوردار است. اما یک ویژگی جدید این قلعه بادی داشتن یک استخر بادی کوچک با عمق بیشتر در درون آن بوده که در قسمت عقب سرسره تعبیه شده است. این محصول از چند اسباب بازی بادی مخصوص بر روی خود بهره برده که می تواند برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما بسیار مناسب باشد. 

اگر به دنبال خرید استخر بادی با کیفیت و همچنین فانتزی برای کودک خود هستید ، قطعا این گزینه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار بیاید . این محصول علاوه بر امکاناتی همچون سرسره و عروسک های بادی ، دارای فواره آب نیز می باشد که در قسمت پشت سرسره تعبیه شده است و با توجه به اسپری کردن آب در فضای استخر به خوبی می تواند محیط را خنک و به دور از گرما نگه دارد تا کودک احساس راحتی و خوشایندی را تجربه کند . ارتفاع این محصول در قسمت توضیحات 79 سانتی متر عنوان شده است که منظور ارتفاع بدنه استخر تا بالاترین قسمت عروسک های بادی می باشد ، اما عمق آبی که برای آن در نظر گرفته شده است نزدیک به سی سانتی متر می باشد که خطری را برای کودک به همراه نخواهد داشت و می توانید از آن برای تمامی رده های سنی با خیالی راحت استفاده کنید .

سرسره تعبیه شده در این استخر قابلیت تحمل وزن ایده آلی را دارد و به راحتی می تواند وزن یک نفر کودک را مهار کند . همچنین استفاده از متریال ضد حساسیت و انعطاف پذیر و نرم باعث شده تا کودک به هنگام آب تنی حس فوق العاده راحتی را تجربه کند . برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی به میزان 180 لیتر آب نیاز خواهید داشت که زیاد نیست و برای پر تا تخلیه آن کار سختی را پیش رو ندارید . همچنین وزن این محصول بالغ بر 7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن به نسبت ابعادی که دارد می باشد و حتی به راحتی میتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . اگر به دنبال خرید استخر بادی با کیفیت و فانتزی و سرسره دار برای کودک خود هستید ، قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما همین مدل می باشد که همین حالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .


استخر بادی در عصر جدید می تواند یک تفریح بی خطر در محیط های خانگی باشد که برای کودکان به دور از هیاهوی تکنولوژی صورت می گیرد و علاوه بر آن کودک را به جنب و جوش های فیزیکی وا می دارد . استخرهای بادی امروزه رنگ و بوی فانتزی به خود گرفته اند و با توجه به اینکه به خوبی مورد استقبال کودکان واقع شده اند در این خصوص شرکت های تولید کننده این محصولات نیز بیشتر روی به تولید استخر بادی فانتزی کرده اند تا به فروش بالایی دست پیدا کنند . این استخر بادی کودک مجموعه ای کامل از یک استخر بادی به همراه سرسره را در اختیار شما قرار می دهد و ظاهری فوق العاده دارد تا به خوبی بتواند مراتب سرگرمی کودک را فراهم کند .

با نگاهی به ظاهر این استخر بادی کودک میبینیم که رنگ های اصلی تشکیل دهنده بدنه آن زرد و قرمز می باشد که از رنگ های شاد است و در روحیه کودک بسیار تاثیرگذار می باشد . علاوه بر آن وسایل بادی برای سرگرمی کودک درون استخر تعبیه شده است که هر کدام از آن ها به نوبه ای می توانند کودک را سرگرم و هیجان زده کنند . از مهمترین ویژگی های این استخر بادی دارا بودن سرسره درون خود می باشد که به خوبی فضا را برای ورود به آب فراه می کند و باید گفت که این سرسره دارا ارتفاع استاندارد است و به راحتی وزن کودکان را بر روی خود مهار می کند . فضای داخلی این استخر بادی بزرگ می باشد و می تواند به صورت همزمان مورد استفاده چندین کودک قرار بگیرد . حجم آب داخلی این استخر که تا لبه های پایینی آن جای می گیرد برابر با 180 لیتر است که چندان زیاد نمی باشد و به راحتی قابل پر شدن است . این استخر بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که از برترین کمپانی های تولید کننده محصولات بادی می باشد و کیفیت تضمین شده ای دارد .

با توجه به کیفیت بالای ساخت بدنه و متریال درجه یکی که در ساخت این محصول استفاده شده است می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . بدنه این استخر بادی در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم است و مشکلی برای استفاده در فضای باز و همچنین دمای مختلف هوا ندارد . درخت نخل موجود در بخش انتهایی این استخر بادی به صورت کاملا بادی می باشد و در نوک آن آبپاش هایی واقع شده است که به خوبی نقش فواره در استخرهای بزرگ را بازی می کند و هیجان مضاعفی به وجود می آورد . وزن استخر بادی اینتکس فوق 7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد نشان از سبک بودن آن است و به راحتی توسط کودک نیز قابل جا به جایی می باشد .

متریال استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که به صورت رنگی است . این نوع پی وی سی به صورت دو لایه در بخش کف محصول استفاده شده است تا استحکام را بالاتر برده و در جهت حفظ مقاومت استخر و مهار آب به خوبی عمل نماید . برای باد کردن این محصول در بخش های مختلف آن دریچه هایی تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی محصولات بادی را داراست و راه اندازی آن توسط پمپ باد برقی مدت زمان چهار الی پنج دقیقه به طول می انجامد و با زدن یک دکمه امکان پذیر است . عمق آب این استخر بادی کم می باشد و به همین خاطر می تواند به راحتی مورد استفاده کودکان و نوزادان قرار بگیرد و با توجه به ابعادی که در اختیار شما قرار می دهد به صورت خانوادگ نیز می توانید در کنار کودک نشسته و از دیدن آب تنی آن لذت ببرید . برای خرید استخر بادی اینتکس فوق می توانید همین حالا سفارش خود را از نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
255 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
ظرفیت آب
180 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای وسیله بازی بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، عروسک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...