استخر بادی فواره ای کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک زیر که دارای فواره های آب بسیار جذاب و ظاهری زیبا می باشد ، قطعا دل هر کودکی را به سمت خود برای آب تنی ر یک روز رم تابستانی جذب می کند . این استخر بادی بدون شک یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخرهای بادی کودک در فصل تابستان می باشد که کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مقرون به صرفه ای دارد و به خوبی جای خود را در میان استخرهای بادی رده بالا باز کرده است . متریال استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی از نوع وینیل چرمی با ضخامت 0.5 میلی متر می باشد که کیفیتی فراتر از استاندارد را به وجود می آورد و با توجه به روکش شمعی که دارد شرایط استفاده در فضای باز را علاوه بر محیط های داخلی خانه فراهم آورده است . استخر بادی کودک فوق دارای فضای داخلی بزرگی می باشد که به راحتی می تواند مورد استفاده سه تا پنج کودک به صورت همزمان قرار بگیرد . در بخش بالایی این استخر کودک یک عدد اسب تک شاخ وجود دارد که در بخش شاخ آن فواره بزرگی از آب وجود دارد که با اتصال شیلنگ به این فواره می توانید جریان آب را به آن هدایت کنید . اما کار به همین جا ختم نمی شود و در بخش های کناری نیز به  صورت سراسری فواره هایی ریزتر وجود دارد که در گرمای تابستان می تواند خنکی خالص را به وجود آورد . برخلاف فضای بزرگی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهد ، دارای وزنی سبک می باشد که جا به جایی را بیش از پیش راحت تر کرده است . برای سفارش این محصول از نمایندگی اینتکس تهران همین حالا می توانید اقدام کنید .

استخر بادی فواره ای کودک یکی دیگر از سری استخر های ارائه شده توسط فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در سال جدید رونمایی شده است و می توانید توسط آن لحظات فراموش نشدنی را برای کودکان خود رقم بزنید . این استخر بادی برای استفاده کودکان رده سنی سه تا شش سال در نظر گرفته شده است اما با توجه به عمق آب و قد و وزن کودک خود می توانید اجازه دسترسی به آب را به کودک بدهید . این استخر دارای کیفیت ساخت فوق العاده بالا و قیمت ارزان می باشد و از مقرون به صرفه ترین استخرهای بادی دارای فواره به شمار می آید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی استخر بادی نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی فواره ای را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به بدنه این استخر بادی متوسط می شوید که فواره های بزرگ و کوچک تعبیه شده در بدنه می تواند برای کودک شما لحظات بسیار خاطره انگیزی را به وجود بیاورد . این امکانات به صورت فواره های کوچک دور تا دور استخر قرار گرفته اند که علاوه بر بالا بردن هیجان استفاده از استخر به هنگام آب تنی برای کودکان در جهت جنک شدن فضای داخلی استخر نیز بسیار تاثیر گذار هستند . خنک بودن قسمت داخلی استخر به هنگام استفاده در تابستان می تواند از گرما زدگی کودک به خوبی جلوگیری کند و مزیت بزرگی به حساب می آید . علاوه بر فواره های کوچک آبی که در قسمت های مختلف با فاصله کم از هم قرار گرفته اند ، یک عدد فواره بزرگ با ارتفاع کمی بالاتر نیز بر روی شاخ ، اسب بادی وجود دارد که حجم آب بیشتری را به داخل استخر پمپاژ می کند . 

جریان ورودی آب این فواره ها از طریق دریچه آبی که در بخش کف استخر تعبیه شده است تامین می شود . این دریچه دارای قابلیت اتصال شیلنگ های معمولی باغچه به خود می باشد و در واقع با قطع و وصل کردن جریان آب شیلنگ می توانید روشن یا خاموش ماندن فواره ها را تعیین کنید . طرح فانتزی که برای این استخر در نظر گرفته شده است بسیار زیبا می باشد و باعث می شود تا در اولین نگاه توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این استخر بادی ساخته شده از متریال درجه یکی می باشد که کیفیت ساخت بالا و طول عمر فراتر از استاندارد را برای شما به ارمغان می آورد . 

در ساخت بدنه این استخر از وینیل چرمی استفاده شده است که با لایه های رویه الیاف شمعی پوشانده شده است و به این صورت در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی بدست می آورد و باعث می شود تا ضربه ، فشار و نور خورشید نتواند آسیبی به بدنه وارد کند . اما کف این استخر که به صورت غیربادی می باشد دارای دو لایه وینیل چرمی است تا در اثر جنب و جوش های کودکانه ، آسیبی به آن وارد نشود . با توجه به تست های صورت گرفته می توانیم درجه کیفیت بالا را برای این استخر بادی کودک در نظر داشته باشیم و به این صورت می توان آن را بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز در نظر گرفت و در صورت راه اندازی آن در باغ و ویلای خود می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای کودک تان رقم بزنید . وزن این استخر بادی بسیار سبک و بالغ بر 1.3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است و می توانید با توجه به حجم کمی که در حالت جمع شده دارد آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . خرید استخر بادی کودک فواره ای را می توانید با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش حرفه ای همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...