استخر بادی کودک قلعه ای اینتکس

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 178 لیتر
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک قلعه ای اینتکس از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر بادی با قیمت مناسب مدل intex 57138

استخر بادی کودک قلعه اینتکس استخری با طراحی منحصر به فرد و زیبا که برای بازی و سرگرمی کودکان عزیز فوق العاده بوده و بسیار مهیج می باشد، اگر قصد خرید کادویی خاص و پرکاربرد را دارید ، به شما استخر بادی طرح قلعه را پیشنهاد می کنیم. این استخر بادی با ابعاد مناسب و یک سرسره بادی فوق العاده و استاندارد، به همراه چهار برجک و پرچم بادی در چهار طرف بسیار زیبا و با رنگ بندی جذاب برای کودکان می باشد که می توانند هم آبتنی کنند و هم در اتاق کودم به عنوان قلعه بادی کاربرد دارد. لبه های 14 سانتی متری به همراه سه ابزار برای بازی کودکان طراحی شده است. استخر بادی را می توان از آب پر کرد و از فواره آن هم استفاده نمود.این استخر بادی در ترکیب رنگی  زرد، نارنجی و آبی تولید شده است. برچسب تعمیرات هم دارد. 

استخر های بادی سرسره دار در میان کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند بهترین سرگرمی و تحرک برای کودکان به شمار بیاند که از یک جا نشینی آن ها را به دور نگه دارند . این استخر بادی کودک که عرضه شده توسط برند اینتکس می باشد طراحی بسیار زیبایی که دارد که در بخش عقبی آن از سرسره ای با ارتفاع استاندارد استفاده شده است که کودک پس از سر خوردن به درون آب روانه می شود و لذتی وصف نشدنی را به همراه دارد . عروسک های بادی همراه این استخر بادی نیز به نوبه خود بسیار جذاب هستند ، جایی که دایناسور بادی همراه این استخر می تواند نقش فواره را ایجاد کند و آب را در گرمی تابستان بر روی سر کودک فواره کرده و در خنک شدن بدنه آن بسیار تاثیر گذار باشد .

این دایناسور بادی توسط دریچه ای دربخش پشتی خود قابلیت اتصال شیلنگ را مهیا می کند و با وصل کردن جریان آب ، واره به راحتی شروع به فعالیت می کند . علاوه بر دایناسور بادی یک عدد سپر و شمشیر بادی نیز به همراه این محصول وجود دارد که کلکسیون قلعه بادی کودک را به خوبی کامل می کند . جنس بدنه این استخر بادی اینتکس از متریال درجه یک پی وی سی چرمی دو لایه می باشد که علاوه بر دوام و استحکام بالا ، دارای طول عمر طولانی نیز می باشد و علاوه بر محیط های سرپوشیده در محیط های باز همانند باغ و ویلا به زیر نور خورشید نیز می توانید از آن استفاده کنید .

استخر بادی کودک قلعه : شرکت های تولید کننده محصولات بادی هر ساله با تولید برخی کالا ها نظر مشتریان را به سوی خود جلب می کنند. هر کدام ویژگی ها و طرح های متنوعی دارند و محصولات که خلاقیتی در ساخت آنها وجود نداشته باشد بدون شک با شکست مواجه شده اند. یکی از کالا های جدید و بروز تولید شده توسط شرکت اینتکس استخر بادی طرح قطار می باشد که ساختار بسیار زیبایی داشته و جذابیت آن شما را جذب خود خواهد کرد. در این مقاله و در ادامه قصد داریم به نقد جزء به جزء این محصول بپردازیم. پس با ما همراه باشید. 

طراحی : ساختار استفاده شده برای این استخر به صورت مستطیل بوده که از دیواره هایی کوتاه و بلند در قسمت های جلویی و پشتی (دقیقا مشابه بدنه فانتزی قطار) بهره می برد. این استخر که بیشتر به عنوان استخر توپ بادی استفاده می شود، قابل استفاده به عنوان استخر آب نیز برای سنین کودکان و خردسالان خواهد بود. این کالا در واقع به شکل یک قطار طراحی شده که در قسمت انتهایی خود از قسمت های پایه مانند بادی در سقف و قسمت مقابل آن نیز مانند قطار های واقعی با رنگ بندی شاد و جذاب طراحی شده است تا زیبایی آن را افزایش دهد. قسمت کف این کالا به صورت ساده بوده و رویه دیواره آن از طرح های قطاری بهره می برد.

جنس بدنه : بدنه محصولات بادی از مواد مختلفی همچون پی وی سی و وینیل ساخته می شوند که هر کدام مزایای خود را دارن، این کالا نیز از جنس پلاستیک پی وی سی با روکش مات می باشد. تمام قسمت این بدنه از لایه های مشابه با ضخامت یکسانی بهره برده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. اما این بدنه همانطور که اشاره کردیم به اندازه ای با کیفیت بوده که به راحتی بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر نیز قابل استفاده خواهد بود.

ابعاد و وزن : ابعاد این استخر بادی برابر با 137 سانتی متر طول، 99 سانتی متر عرض، 94 سانتی متر ارتفاع می باشد که البته تا بالا ترین قسمت قطار و طول ترین و عریض ترین قسمت های آن است که برای استفاده یک الی دو کودک و یا خردسال بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد وزن کلی و بسته بندی این محصول نیز به به 3.3 کیلوگرم رسیده که خود استخر شامل وزن کمتری خواهد بود. به همین دلیل می توان آن را به سادگی و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را حمل کرده و در قسمت جدیدی راه اندازی کرد. 

روش نصب : راه اندازی این استخر بادی در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است و می توان آن را به سادگی و با انجام چند مرحله ساده نصب کرد. در مرحله اول یک محیط صاف و بدون هیچ شئ تیزی باید محل قرار گیری این استخر بادی باشد. در ادامه نوبت به خارج کردن استخر توپ از بسته بندی و یا ساک حمل می باشد. استخر را خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن استخر می رسد. استخر را  با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی باد کنید و با اطمینان از بسته شدن تمامی دریچه های تخلیه آن استخر آماده استفاده شما می شود

نوع
خانگی
ظرفیت
178 لیتر
طول
185 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
وزن
9.9 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...