استخر بادی قلعه دریایی

کد intex 57139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد دوقلو
  • ظرفیت آب: 400 لیتر
  • طول: 279 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی قلعه دریایی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر بادی

استخر بادی کودک قلعه دریایی ، در رنگ بندی های شاد و جذاب که هر کودکی را محو خود می کند طراحی و تهیه شده است. این قلعه بادی دریایی با چند حلقه و توپ پلاستیکی و دارای سبد بادی طرح صدف برای بازی کودکان می باشد. عمق 20 سانتی متری استخر بادی ظرفیت 40 لیتر آب را دارد، همچنین این استخر بادی دارای سرسره بادی استاندارد می باشد که از بهترین محصولات شرکت اینتکس است. این استخر بادی قلعه ای برای فصل تابستان در حیاط و یا باغچه ویلا بسیار پرکاربرد است و کودکان می توانند همراه بازی مهیج به آبتنی هم بپردازند و در اتاق کودک هم مورد استفاده برای بازی می باشد. سبک و کمجا است و به راحتی حمل و نقل می شود و می توانید با خود به هرجایی ببرید. برچسب تعمیرات دارد و  بدنه این استخر بادی در قسمت بالایی خود  پی وی سی شفاف بوده و عدم باد شدن کف آن باعث می شود عمق بیشتری داشته باشد که باعث لذت بیشتر کودک می شود.

از استخر های بزرگ با طراحی پارک آبی می توانیم به این مدل بسیار دوست داشتنی اشاره کنیم که با توجه به ویژگی های خاصی که دارد ، به محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است . همانطور که پیش تر مطالعه کردید ، این استخر بادی ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی دارد . با توجه به داشتن سرسره در این استخر ها ، محبوبیت آن ها در میان کودکان بسیار بیشتر شده است ، برای اینکه آن ها می توانند بازی های بیشتری را داشته باشند . این سرسره امنیت کامل دارد و شرکت تولید کننده این محصول یعنی برند برند اینتکس به تمامی این موارد توجه داشته است و سعی کرده تا این استخر بادی به بهترین شکل ممکن ساخته شود و حتی علاوه بر خود استخر که ایمن و به صورت بادی است ، سرسره نیز به صورت بادی باشد و محافظ داشته باشد تا به هیچ عنوان برای کودکان مشکلی به وجود نیاید . 

این نوع استخر ها معمولا برای بیشتر رده های سنی مناسب هستند . استخر هایی که به صورت پارک آبی ساخته می شوند و سرسره بادی دارند ، عمدتا عمق کمی دارند و برای همین کودکانی که سن آن ها پایین تر است باز هم می توانند از استخر های بادی استفاده کرده و در آن بازی کنند . این استخر ها برای شنا کردن مناسب نیستند ولی می توان در آن تفریحات آبی شاد و بی نظیری را تجربه کرد . این استخر حتی می تواند برای بازی کردن مجزا دو کودک نیز کاربرد داشته باشد ، برای اینکه استخر در واقع ، از دو استخر کوچک تر تشکیل شده است و می تواند شرایط ایده آلی را برای شما فراهم کند . توپ های رنگی کوچکی نیز به همراه این استخر وجود دارد که کودکان می توانند از آن ها استفاده کنند . شما می توانید توپ های رنگی بیشتری را نیز از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و داخل استخر بریزید .

استخر بادی قلعه دریایی

استخر بادی قلعه دریایی

استخر های بادی طراحی شده برای فضاهای خارج از منزل و محیط های بیرونی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در برابر نور خورشید کارایی خود را از دست نداده و خراب نشوند. این استخر های بادی برای تمامی کودکان جذابیت بالایی دارند. زیرا کودکان می توانند در زیر نور خورشید و در خارج از منزل به صورت دسته جمعی در این استخر ها به بازی بپردازند. اگر این استخر های بادی دارای اسباب بازی نیز باشند که بیشتر توجه کودک را جلب و وسیله سرگرمی او را فراهم می کنند. این استخر های بادی در طرح های گوناگون توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران به فروش می رسند و خانواده ها با توجه به نیاز خود و محیط مورد استفاده، می توانند اقدام به خرید این محصولات برای کودکان نمایند. استخر بادی قلعه دریایی یک استخر بادی با طراحی ویژه می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این استخر بادی زیبا دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. 


استخر بادی شگفت انگیز 

استخر بادی قلعه دریایی

طراحی این استخر بادی بسیار خاص می باشد. این استخر بادی به صورت دو تکه ساخته شده است. به این صورت که دو استخر دایره ای شکل با قطرهای متفاوت به هم متصل شده اند. در قسمت میانی این استخر بادی یک سرسره بادی قرار دارد که راه رفتن از یک قسمت استخر به بخش دیگر می باشد. این استخر بادی دارای کف بادی بوده که راحتی کودک را در هنگام بازی فراهم می کند. هم چنین در قسمت پایین سرسره، کف استخر به صورت یک بالشت کوچک و ضخیم می باشد تا زمانی که کودک از سرسره به پایین می آید به زمین برخورد نکند. این کفی بسیار نرم و راحت است. دیواره استخر بادی کوتاه می باشد و ایمنی کودک از لحاظ افتادن در آب به خوبی تأمین می شود. در بخش کوچک تر این استخر بادی نیز یک تاج بادی به صورت سردر قلعه وجود دارد. بر روی دیواره این استخر بادی تصاویر فانتزی نقش بسته است این استخر بادی دارای رنگ غالب بدنه آبی می باشد. در قسمت سرسره نیز دارای دیواره آبی رنگ است که از افتادن کودک به بیرون از سرسره جلوگیری می کند. رنگ سرسره زرد می باشد. در دور تا دور این استخر بادی اسباب بازی های بادی و حلقه بادی وجود دارد که برای بازی کردن کودک مورد استفاده قرار می گیرد و کودک در این استخر بادی به خوبی سرگرم شده و ساعت ها بدون احساس کسالت به بازی می پردازد. 


سایز مناسب 

استخر بادی قلعه دریایی

این استخر بادی دارای اندازه ای بسیار مناسب می باشد که علاوه بر فضاهای باز در منزل و در حیاط و یا محیط های کوچک می توانید آن را راه اندازی کنید. این استخر بادی دارای طول 279 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی معادل 140 سانتی متر است. وزن استخر بادی قلعه دریایی کم تر از 12 کیلوگرم می باشد. این استخر بادی گنجایش آبی معادل 400 لیتر را دارا است. 


بدنه ای مقاوم 

این استخر بادی برای استفاده در محیط های باز طراحی شده است. به همین دلیل دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد تا کودک بتواند از آن در برابر نور آفتاب و یا در زمین ناهموار استفاده نماید. این استخر بادی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین برخورد کودک به بدنه استخر در حین بازی هیچ صدمه ای به استخر بادی وارد نمی کند. استخر قلعه دریایی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که کودک می تواند از آن سال ها استفاده نماید بدون اینکه به بدنه استخر خدشه ای وارد شود. 


در پایان 

انواع استخر های بادی با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد. شما از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران می توانید نمونه این محصولات را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمای شما در امر خریدی بهتر باشند. هم چنین استخر بادی قلعه دریایی را می توانید از طریق سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. 

نوع
گرد دوقلو
ظرفیت آب
400 لیتر
طول
279 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
ظاهر رویه ها
طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی گرد دو قلو با سرسره بادی سرخود
دارای اسباب بازی مجزا و سرخود
وزن: 11.9 کیلوگرم
رده سنی کودک
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
جنس کف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...