استخر بادی کودک اکواریوم بست وی

bestway 53052n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 190 لیتر
  • طول: 239 سانتی متر
  • عرض: 206 سانتی متر
3,810,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اکواریوم بست وی محصولی با طول عمر بالا و ارزان و مقاوم قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی انحصاری محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک اکواریوم بست وی از جدید ترین نمونه های استخر بادی سرسره دار مخصوص کودکان و خردسالان بوده که به قیمتی مناسب و لوازم بازی مجزا عرضه می شود. این محصول در واقع دارای ساختاری مستطیل شکل و به رنگ ابی بوده که در قسمت  ابتدایی ان شاهد یک سرسره استاندارد هستید. در ضلغ مقابل سرسره یک دلفین بادی سرخود نیز تعبیه شده که به زیبایی محصول می افزاید. در کنار سرسره بادی نیز بک درختچه بادی طراحی شده که در واقع ابپاش محصول بوده و با متصل شده به یک شلنگ اب به راحتی راه اندازی می شود.


در داخل بسته بندی کالا تعدادی اسباب بازی بادی مجزا مانند هشت پای بادی و ماهی بادی قرار داده شده که موجب شادی کودکان می شود. ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول مناسب استفاده همزمان 3 کودک بوده که کاملا ایمن است. این محصول با بدنه ای از جنس وینیل تولید شده که به دلیل مرغوبیت بالا جهت استفاده در فضای باز نیز توصیه می شود. این محصول پرتابل دارای یک عدد برچسب تعمیرات بوده تا در صورت بروز اسیب های احتمالی از ان استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تا به اینجای کار به طراحی ظاهری بی نظیر این محصول پرداختیم ، جایی که به خوبی از اسباب بازی های بادی برای بیشتر کردن جذابیت آب تنی کودک استفاده شده است . گفتنی است که یک فواره آب نیز در بخشی از بدنه استخر تعبیه شده است که هیجان آب تنی را برای کودک دو چندان کرده و می تواند به خنک نگه داشتن فضای داخلی استخر در گرمای تابستان نیز کمک شایانی بکند . این استخر بادی عمق نسبتا کمی دارد و مناسب برای شنا نیست و در جهت آب تنی به کار گرفته می شود و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان در رده های سنی نوزاد نیز استفاده کنید و نگرانی در این خصوص نداشته باشید . وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و به راحتی قابل جا به جایی است .

وینیل به کار گرفته شده در ساختار بدنه این استخر بادی از نوع درجه یک می باشد و علاوه بر افزایش استحکام باید گفت که کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد است به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی کودکان حتی کودکان دارای پوست حساس نیز استفاده کنید . نرمی و انعطاف پذیری بالای وینیل به کار گرفته شده در ساخت بدنه این استخر بادی به گونه ای می باشد که حجم استخر را به خوبی در هنگام خالی شدن از باد و جمع آوری ، کم می کند تا برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها نیز دغدغه ای نداشته باشید . میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 190 لیتر می باشد که تامین آن کار مشکلی نیست .


استخر بادی کودک اکواریوم بست وی

استخر بادی کودک اکواریوم بست وی یک مجموعه بادی و ابی استاندارد برای تفریحات کودکانه بوده که توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای کودکانه و طول عمری بالا برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید مجموعه بادی متناسب با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات با گروه مصرف کننده کودک نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه و شاد منطبق با روحیات کودکانه دارد. بر همین اساس استخر بادی کودک اکواریوم بست وی توانسته پاسخگوی انتظار بخش بزرگی از مصرف کنندگان باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که بدنه ای یک لایه دارد. بدنه این محصول کاملا ابی بوده که بر روی دیواره خارجی ان حباب های سفیدی به چشم می خورد. این محصول دارای یک سرسره بادی با نمای دلفین ابی و رویه زرد رنگ بوده که ساختاری پرتابل داشته و می توانید موقعیت قرار گیری ان را تغییر دهید. بر روی لبه این محصول یک درختچه بادی سرخود وجود داشته که در واقع ابپاش سرخود محصول به شمار می رود. این ابپاش سرخود به راحتی و با اتصال به شلنگ اب راه اندازی خواهد شد. در داخل بسته بندی محصول یک عروسک دلفین بادی نیز وجود داشته که بر روی لبه محصول نصب می شود. این محصول دارای عروسک های بادی مجزا از جمله دو عدد ماهی و دو عدد ستاره دریایی و یک عدد هشت پا برای بازی کودکان می باشد. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول برای بازی دسته جمعی تا 3 کودک نیز توصیه شده است.


جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه بر طول عمر ان شرکت بست وی این محصول را با بدنه ای از جنس وینیل طرح چرم با مرغوبیت و نرمی و انعطاف پذیری بالا تولید کرده است. کف این محصول نیز از نوع وینیل دولایه می باشد. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار از طول عمر بالایی برخوردار بوده به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.


ابعاد و وزن

این استخر بادی مستطیل شکل دارای طول 239 سانتی متری و عرضی برابر 206 سانتی متر می باشد. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سرسره ان بالغ بر 86 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی این استخر بادی 190 لیتر است. این محصول با توجه به وزن بدنه 4 کیلوگرمی خود یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود.


راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطحی باز کنید. بر روی نقاط مختلف این استخر بادی دریچه های بادی اختصاصی تعبیه شده که از طریق ان ها و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی می توانید بدنه را باد کنید. در نهایت اب را به داخل مخزن استخر جاری کرده و شلنگ اب را به ابپاش محصول متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید محصول را به این دفتر ارسال کنید.


جمع بندی

استخر بادی کودک اکواریوم بست وی محصولی با بدنه پرتابل و طول عمر بالا بوده که به صورت یک مجموعه بادی و تفریحی زیبا طراحی شده است. این محصول را می توانید با قیمت و کیفیتی مناسب از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
190 لیتر
طول
239 سانتی متر
عرض
206 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل دو لایه
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای درخت آبپاش
دارای وسیله بازی بادی مجزا
شامل ماهی ، دلفین ، ستاره دریایی و هشتپا
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...