استخر بادی کودک با طرح کیتی

کد intex 57137EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 204 لیتر
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کیتی با آبپاش سرخود  با کیفیت بالای ساخت و طراحی زیبا یکی از جذاب ترین محصولات بادی تفریحی برای سنین کودکان  بوده که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول در مقابل فشار و ضربه مقاوم بوده و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.این محصول از یک سرسره بادی سرخود برخوردار بوده و از یک سایه بان بادی سرخود بهره مند می باشد. بر روی لبه این استخر نیز دو آبپاش طرح گل بادی نیز تعبیه شده که به وصل کردن شلنگ آب به ورودی این آبپاش ها شروع به کار خواهد کرد. رنگ و طراحی کف این استخر نیز در زیبا جلوه دادن این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود به همین دلیل تاثیر مثبتی روی فرزندان شما خواهد داشت. این استخر به عنوان یکی مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل خواهد بود. این استخر با وجود داشتن عمق کم به دلیل داشتن ابعاد زیاد از ظرفیت آب بالایی نیز برخوردار بوده تا کودکان تفریحات آبی مناسبی داشته باشند. 

کیتی یکی از شخصیت های کارتونی محبوب دختران می باشد که این استخر بادی الهام گرفته از کارتون آن است و علاوه بر آن رنگ بدنه صورتی این استخر بادی می توان به راحتی دل هر دختری را ببرد . باید گفت که این محصول علاوه بر زیبایی های بالا و امکانات فوق العاده ای که برای کودکان به وجود می آورد و دارای کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد . همانطور که از اسم این محصول پیداست ساخته شده توسط برند تراز اول اینتکس می باشد که در ساخت استخرهای بادی در جهان حرف اول را می زند . برند اینتکس در ساخت بدنه این محصول از متریال درجه یک پی وی سی با رویه چرم استفاده کرده است .

این نوع پی وی سی چرم مقاومت بدنه استخر در برابر فشار و ضربه را به خوبی بالا می برد و باعث می شود تا در هنگام بازی های کودکان به خوبی تواند استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . البته باید گفت که این استخر دارای کف غیر باد شونده از جنس پی وی سی دو لایه چرمی می باشد که ایجاد پارگی و سوراخ شدگی در آن تقریبا غیر ممکن است . برای راه اندازی این استخر بادی بچگانه نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید که به طبع پمپ های باد برقی سرعت راه اندازی را بالا می برد . وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . در رابطه با عمق اب مفید این استخر که درون فضای داخلی استخر واقع شده است باید بگوییم برابر با 25 سانتی متر است که برای استفاده کودکان بالای دو سال توسط برند اینتکس مناسب می باشد . برای سفارش این استخر بادی بچگانه همین حالا می توانید سفارش خود را از فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید .

استخر های بادی در رده سرسره ای همواره کیفیت بسیار خوبی داشتند و نظر کودکان را به سوی خود جلب کرده بوده اند. بنیان گذار استخر های سرسره دار  که طراحی مشابه پارک های کوچک را به همراه داشت شرکت اینتکس بوده اما پس از آن بست وی نیز به جمع تولید کنندگان آن پیوست. یکی از بهترین استخر های تولید شده توسط اینتکس مدل کیتی بوده که ظاهر بسیار خوب و دوست داشتنی دارد و می تواند نیاز های شما را به شکل ویژه ای برطرف نماید. این استخر از ویژگی های ظاهری جذابی برخوردار بوده و نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. در ادامه قصد داریم توضیحات کاملی را در مورد این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر بادی بسیار زیباست و همانطور که در بخش اول به آن اشاره کردیم می تواند کودک را به سوی خود جلب کند.بدنه استخر بادی کیتی به صورت بیضی شکل بوده که از کف طرح دار برخوردار است که البته تنها یک بخش از آن باد می شود. در داخل بدنه یک سرسره بادی تعبیه شده و یک ستون بادی خمیده نیز روی بدنه طراحی شده است تا موجب زیبا تر شدن بدنه شود. همچنین دو گل بادی روی بدنه اصلی تعبیه شده که کاربرد آبپاش را خواهد داشت. این دو آبپاش می بایست از قسمت بیرونی به یک شلنگ آب متصل شود تا امکان استفاده از آن به وجود آید. از ویژگی های دیگر طراحی بدنه این محصول داشتن چند دریچه باد مجزا برای راه اندازی کامل استخر می باشد. بنابراین این محصول برای راه اندازی نیاز به باد زدن از چند دریچه باد را خواهد داشت. که مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه این استخر بادی کودک اینتکس از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه چرم مانندی بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر دمای آب مختلف بوده و در صورت استفاده در برابر نور و گرمای آفتاب آسیبی به این محصول وارد نخواهد شد. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای خارج از منزل از این استخر استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع جنس بدنه در منعطف بودن آنها بوده که باعث می شود تا به راحتی این محصول را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کرد. همچنین این بدنه قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی را نیز خواهد داشت، به همین دلیل استفاده یک باره از این استخر را خاتمه خواهد داد.

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی استخر های بادی معمولا رضایت بخش بوده و در عین بزرگی برای بازی کودکان فضای کوچکی را نیز برای حمل اشغال می کنند. این استخر نیز از این قائده مستثنی نبوده و ابعاد مناسبی دارد. البته در مقایسه با سایر استخر های بادی سرسره دار اینتکس و یا بست وی این محصول ابعاد کوچکتری دارد، با این وجود یکی از گزینه های خوب و مناسب برای بازی و تفریح کودکان بین یک تا سه سال می باشد که نیاز شما را نیز از این حیث برطرف خواهد کرد. طول این استخر 210 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز برابر با 120 سانتی متر تا بالاترین قسمت بوده و عمق مفید آن حدود 25 سانتی متر است که در محصولات این رده استاندارد است. حجم بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده و حدود دو سوم سایر استخر های سرسره دار است.

روش نصب

متاسفانه یا خوشبختانه این استخر بادی دارای محفظه های باد بسیاری است. متاسفانه به این دلیل که راه اندازی آن دشوار تر از سایر استخر های بادی است، خوشبختانه از این نظر که سوراخ شدن قسمت هایی از استخر می تواند تاثیری در عملکرد آن نداشته باشد و یا تعمیر آن را ساده تر کند. ابتدا یک محل کاملا مسطح با شیب بسیار کم بیابید و استخر را در این محل پهن کنید. در ادامهاز محفظه باد بزرگتر که بدنه استخر برای نگهداری آب می باشد شروع و در ادامه سرسره و محفظه های باد کناری آن، در انتها نیز تاج آن که دو محفظه باد جداگانه دارد را باد کرده و استفاده کنید. پس از انجام این مراحل استخر آماده بوده و برای خالی کردن باد آن می بایست تمامی محفظه ها را باز کرده و باد آن را خالی کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
204 لیتر
طول
210 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سرسره بادی سرخود
دارای دو آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای سایه بان بادی سرخود
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...