استخر بادی کودک سرسره دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت:
  • طول: 231 سانتی متر
  • عرض: 193 سانتی متر
3,275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سرسره دار بست وی محصولی فوق العاده با امکانات بسیار برای استفاده کودکان و تفریح آنها. بست وی  تولید کننده این محصول ویژه می باشد که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در عرصه کودکان می باشد و تولیدات خود را به کشورهای مختلف صادر میکند که ایران هم از جمله این کشور ها می باشد. که در ایران نیز شرکت اینتکس تهران مسئولیت عرضه این محصولات را برعهده دارد. این استخر بادی ابعادی بسیار مناسبی نیز برای استفاده کودکان بالای 3 سال دارد. طول این استخر 231 سانتی متر ، عرض استخر 193 سانتی متر و ارتفاع آن 150 سانتی متر می باشد. جنس رویه این استخر بادی از ونیل بوده و دارای رنگبندی بسیار زیبا می باشد. دارا بودن وزن 4 کیلوگرمی ، مناسب بودن برای سنین بالای سه سال ، دارا بودن سرسره بادی و دارا بودن آبپاش از سایر ویژگی های استخر بادی گرد سرسره دار بست وی می باشد. 

متریال استفاده شده در ساختار بدنه این استخر بادی همانطور که گفتیم از وینیل طرح چرم می باشد که در برخی از نقاط به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد . این نوع متریال علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، به خوبی در برابر نور خورشید نیز استانداردسازی شده است تا به راحتی بتوانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . می توان گفت که اگر به دنبال یک استخر بادی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید ، این استخر بادی را جزو اولویت های خرید خود قرار دهید زیرا ابعاد بزرگی نیز دارد که می تواند دو الی سه کودک را به صورت همزمان درون خود جای دهد . در قسمتی از این استخر بادی یک سرسره بادی تعبیه شده است که از قسمت پشتی با دو پله بادی قابل استفاده است و استفاده از آن برای کودکان بالای سه سال به سادگی امکان پذیر است .

این محصول به همراه خود دارای عروسک های بادی نیز می باشد که در جهت افزایش هیجان کودکان به هنگام استفاده نیز بسیار تاثیرگذار است و لحظات بسیار لذت بخشی را برای آن ها رقم می زند . برای پرکردن فضای داخلی این استخر بادی نیاز به 570 لیتر آب خواهید داشت که برای سهولت در تخلیه آن ، یک دریچه تخلیه در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ های باغچه را دارد و می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان خود نیز استفاده کنید . عمق آب این استخر بالغ بر 25 سانتی متر می باشد که کاملا بی خطر است و مناسب برای آب تنی در روزهای گرم سال می باشد . با توجه به ابعادی که این استخر کودک اینتکس دارد می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ ، ویلا و یا حیات منازل استفاده کنید و عملکرد فوق العاده ای را شاهد باشید . 

استخر بادی گرد سرسره دار بست وی

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک هستند نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد داشته تا ایمنی ان ها را در زمان مصرف تضمین نماید. از سوی دیگر بدنه محصولات باید منطبق با روحیات کودکانه کاملا شاد و نواورانه طراحی شود. با اتکا به این نکات اساسی استخر بادی گرد سرسره دار بست وی را به بازار معرفی می کنیم. این محصول دارای ارگونومی ساخت استخر گرد بوده که از بدنه یک لایه تشکیل می شود. بدنه این محصول ابی رنگبوده که در بخش انتهایی این می توانید طرح هایی سفید رنگ از موج را مشاهده نمایید. در بخشی از این محصول یک سرسره بادی سرخود برای ورود به محوطه اصلی مخزن استخر تعبیه شده که دارای یک حلقه دروازه می باشد. بر روی این دروازه دو عدد عروسک بادی مار منطبق با علایق کودکان به چشم می خورد. در بخش روبرویی این سرسره یک محفظه بادی سرخود بر روی لبه محصول تعبیه شده که فضای استاندارد برای نگه داری توپ های پلاستیکی به شمار می رود. در داخل بسته بندی محصول تعدادی توپ پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک وجود داردو این محصول دارای یک عروسک بادی مجزا دارای حلقه بوده تا کودک بتواند به راحتی به بازی مشغول شود. بر روی بدنه این محصول ابپاش سرخود تعبیه شده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با اتکا به این موضوع و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با نرمی و دوام بالا تولید می کند. کف این محصول با توجه به تماس پیوسته با سطح زمین از نوع وینیل دولایه می باشد. این ساختار را با توجه به طول عمر بالا و کیفیت زیاد می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول از ارگونومی مخزن گرد تشکیل شده اما فضای بیضی شکلی را اشغال خواهد کرد. این فضا ابعادی به طول 231 سانتی متر و عرضی برابر 193 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 150 سانتی متر بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال ایده ال است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به بادکردن محصول نمایید. در نهایت اب را به داخل مخزن استخر هدایت کرده و ابپاش های ان را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های محصول جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی گرد سرسره دار بست وی محصولی با ساختار پرتابل بوده و برای استفاده در سفر و فضای باز نیز توصیه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
طول
231 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
نوع کف استخر
معمولی
وزن
4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان بالای 3 سال
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
پرتابل
دارای آبپاش در قسمت دیواره ها
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
رچسب تعمیرات، 2 ماهی، یک اردک، یک سطل بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...