استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس

کد intex 57163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 55 لیتر
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 155 سانتی متر
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک مجموعه بازی باکیفیت و مقاوم و مقرون به صرفه قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی ایران

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک مجموعه بادی جدید و کامل بوده که به تازگی توسط شرکت معتبر طراحی و به بازار عرضه شده است. طرح بدنه و ارگونومی ساخت محصول برگرفته از تصویر دایناسوری قرمز رنگ بوده که محیطی شاد را برای تفریح گروهی کودکان مهیا می سازد.


در اطراف محصول درختچه هایی تعبیه شده که در واقع ابپاش محصول بوده و برای راه اندازی ان نیاز است انها را به شلنگ اب متصل کنید. در مرکز محصول یک عدد سرسره بزرگ قرار داده شده که مخزن محصول را به دو بخش تقسیم می کند. این محصول از بدنه ای با جنس وینیل تولید شده که کیفیت بالای ان امکانی ایجاد نموده تا در فضای باز نیز از ان بهره برداری نمایید.


در بخش ابتدایی محصول نیز برای شادی کودکان عروسک های بادی سرخود طراحی شده است. این محصول با توجه به ابعاد استاندارد تولیدی ان برای گروه سنی کودکان و خردسالان توصیه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای فرزند خود خریداری نمایید.

این استخر بادی اینتکس دارای دو حوزچه کوچک و بزرگ می باشد که به وسیله سرسره ای نسبتا بزرگ به هم متصل می شوند . در دو طرف این سرسره می توان فواره های آب را مشاهده کرد که با اسپری کردن آب در فضای داخلی استخر ، محیط را به خوبی در گرمای تابستان خنک نگه می دارند . یکی از مزیت های این استخر اینتکس را می توان فانتزی بودن طراحی ساختاری آن دانست که باعث شده تا توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند و نقش بسزایی در افزایش فروش استخر داشته باشد . در قسمت های کناری این استخر می توان نخل های بادی ، عروسک های بادی و همچنین دیگر اشکال فانتزی را مشاهده کرد که جذابیت بالایی را برای کودک به همراه خواهد داشت .

فضای داخلی این استخر بادی به اندازه ای می باشد که برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان به خوبی استانداردسازی شده است . همچنین وزن 7 کیلو گرمی این محصول در مقایسه با سایر استخرهای بادی کودک اینتکس کمی بیشتر می باشد اما با توجه به ابعادی که دارد به خوبی مدیریت شده است . در ساخت بدنه این استخر کودک اینتکس به صورت سراسری از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و در هنگام آب تنی های کودکانه به سادگی می تواند استحکام خود را حفظ کند . بر روی بدنه این استخر بادی می توان تعدادی دریچه بادی را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و مدت زمان راه اندازی آن سه الی چهار دقیقه می باشد .


استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک نمونه موفق در میان استخر های بادی بزرگ بوده که دارای امکانات کافی برای بازی کودکان و خردسالان می باشد. این مجموعه با طراحی بدنه منطبق با روحیات کودکانه و کیفیت بالای ساختار تولید شده توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در واقع ارگونومی ساخت اینمحصول مناسب استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده می باشد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای زیبا و خرید استخر بادی مناسب توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.


طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه شاد منطیق با روحیات ان ها داشته و از سوی دیگر محصول ارائه شده باید تضمینی بر ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. بر همین اساس استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک نمونه استاندارد به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که با ساختار بدنه ای برگرفته از یک دایناسور تولید شده است. مخزن اب این محصول در دو بخش تشکیل شده که بخش ابتدایی ان در واقع دهان دایناسور بوده که با رنگ قرمز عرضه می شود. سرسره این محصول دقیقا در مرکز کالا بوده که حد فاصل دو مخزن آب آن را تشکیل می دهد.

بر روی دیواره های مخزن بالایی دو عدد درخت بادی سرخود تعبیه شده که آبپاش های سرخود محصول در این قسمت هستند. بر روی دیواره مخزن دوم نیز دو عدد صخره بادی سرخود وجود داشته که آبپاش بادی سرخود این قسمت می باشند. در قسمت کف محصول و انتهای سرسره یک عدد تشک بادی سرخود تعبیه شده است. این تشک بادی در زمان بازی از برخورد کودک با شتاب به کف محصول اجتناب می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک صخره با عروسک بادی دایناسور پرنده نیز وجود دارد. این محصول با ساختاری ایمن قابل استفاده برای تمام رده های سنی کودک و خردسال است.


جنس بدنه : تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه برای تهیه محصول انتظار طول عمر بالایی از ان دارند. بر همین اساس توجه به کیفیت بالای جنس بدنه انتظار مصرف کنندگان را مهیا خواهد کرد. به همین منظور بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا و دوام بسیار زیاد برخوردار می باشد. کف این محصول به طور پیوسته با سطح زمین در تماس بوده که تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. بر همین اساس این قسمت از پی وی سی دولایه تولید شده است. به همین دلیل شما می توانید از این محصول با خیالی اسوده در فضای باز و سفر نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت.


ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 210 سانتی متر و عرضی معادل 155 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 81 سانتی متر محاسبه می شود. این محصول با توجه به ظرفیت داخلی 55 لیتری خود در مصرف اب صرفه جویی خواهد کرد. شما می توانید به راحتی این محصول 7 کیلوگرمی را حمل نمایید.


راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بر روی بدنه این محصول دریچه های باد اختصاصی طراحی شده که شما با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه ها می توانید محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. در مرحله اخر اب را در داخل مخزن محصول جاری کرده و در نهایت ابپاش های سرخود کالا را به شلنگ اب متصل کنید. برای مراقبت از این محصول تنها کافی ست از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش و یا وارد کردن ضربه سنگین به دیواره ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.


جمع بندی استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک مجموعه بادی و تفریحی برای تمام رده های سنی بوده که ساختاری زیبا و استاندارد دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
55 لیتر
طول
210 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل
جنس کف
PVC دولايه
وزن
7 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...