استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ

کد bestway 5719

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,555,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره بزرگ یک استخر کامل و بزرگ برای استفاده بچه ها و کودکان زیر ۱۰ سال با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی استخر بادی کودک و استخر های بزرگسالان در ایران برای خرید این استخر بادی به قسمت تماس با ما مراجعه بفرمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ یکی از بهترین استخر بادی های کودک سرسره دار بوده که با امکانات جانبی و استحکام بدنه بالا مناسب رده سنی بالای ۵ سال توسط شرکت اینتکس تولید شده است این محصول از فرم ساخت بدنه بیضی شکل برخودار بوده دیواره آن از یک لایه تشکیل می شود. در بخش ابتدای محصول یک سرسره بادی بلند و مرتفع صورتی رنگ با طرح دلفین تعبیه شده که به یک تشک بادی سرخود صورتی در کف محصول منتهی خواهد شد. 

بر روی دیواره محصول یک مخزن باریک و دو عدد ستون بادی سرخود نیز وجود دارد. این استخر بادی دارای عروسک بادی مجزا با طرح هشت پا و رنگ صورتی بوده که برای کودک جذابیت بالایی دارد. به همراه محصول تعدادی توپ و حلقه پلاستیک بدون پلیسه نیز برای بازی فرزند خود دریافت خواهید کرد. این استخر بادی وزنی مناسب داشته و به راحتی حمل می شود. از طرفی در کمترین زمان ممکن برای استفاده کودک راه اندازی خواهد شد. به همین دلیل می توانید از آن در زمان سفر نیز استفاده کنید. جنس بدنه محصول که تاثیر بالایی بر طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید شده است. این جنس بدنه را به دلیل کیفیت بالا و ساختار مقاوم انتخاب کرده اند. پس می توانید با توجه به این جنس بدنه از استخر بادی بزرگسالان در تمامی شرایط اب و هوایی و یا حتی فضای باز استفاده کنید. این جنس بدنه در اثر قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و یا دماهای مختلف آب دچار افت میفیت نخواهد شد. اگر قصد خرید استخر بادی کودک فانتزی را برای فرزند خود دارید می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 434 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس PVC
پمپ 
نوع پمپ -
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای عروسک بادی
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات،4 حلقه رنگی، 4 توپ پلاستیکی

استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ

استخر بادی بزرگ ساخت شرکت اینتکس است که بهترین محصولات بادی را به سرتا سر جهان عرضه می کند. یکی از بهترین نمونه های استخر بادی جهت بازی های دسته جمعی کودکان می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این استخر بادی علاوه بر کودکان، توجه بزرگسالان را نیز جلب می کند و شما می توانید با تهیه کردن این استخر برای دلبند خود، ساعت ها خوشحالی و شادی را برای او به ارمغان بیاورید. در ادامه ویژگی های این استخر را ذکر می کنیم تا جهت خرید بیش تر با این استخر آشنا شوید. 


ظاهری مانند یک پارک آبی

طراحی این استخر بادی بزرگ به گونه ای است که حتی پس از ساعت ها استفاده، برای کودک کسالت آور نخواهد بود. زیرا این استخر بزرگ دارای قسمت های مختلفی می باشد که کودکان ساعت ها می توانند با آن بازی کنند بدون این که خسته شوند. این استخر بادی به شکل یک بیضی بزرگ است که در کنار آن یک سرسره بزرگ قرار دارد. کف این سرسره از نوع مواج می باشد که به سادگی بتوانند بر روی آن سر بخورند. به علاوه در انتهای سرسره و در کف استخر جایی که کودک فرود می آید، به ساختار کف استخر یک لایه دیگر بادی و مواج اضافه شده است تا به بدنه استخر در برابر ضربه کوچک ترین فشاری نرسد. دیواره استخر به شکل یک تکه ساخته شده است تا کوچک ترین درز را داشته باشد تا در برابر ضربه درز استخر جدا نشود. در لبه دیواره استخر دو میله بادی متصل به بدنه وجود دارد. این میله ها برای قرار دادن حلقه های بادی که به همراه استخر موجود است طراحی شده اند. هم چنین در لبه دیگر استخر یک دیواره دیگر به دیواره اصلی استخر متصل است. وجود این دیواره باعث می شود که در اثر برخورد کودک پس از فرود آمدن از سرسره، آب استخر به بیرون نریزد. یک عدد عروسک بادی مجزا از استخر نیز به همراه استخر بادی موجود است که به شکل هشت پا می باشد. 


رنگ آمیزی شاد و مفرح

استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که هم برای دختران و هم برای پسران جذابیت داشته باشد و در رنگ آمیزی آن هم از رنگ های گرم و هم رنگ های سرد استفاده شده است. بدنه این استخر به رنگ سبز فانتزی بسیار زیبا می باشد. کف استخر به رنگ آبی فیروزه ای است. میله های متصل به بدنه نیز به رنگ سبز می باشند. هم چنین دیواره متصل به بدنه صورتی رنگ است. رنگ دیواره سرسره صورتی جذاب می باشد و کف آن به رنگ زرد است. براق بودن بدنه به این رنگ آمیزی فانتزی، جذابیت زیادی بخشیده است. 


طول عمر بالای استخر 

استخر بادی بزرگ از بهترین مواد موجود و با بهترین فناوری های دنیا ساخته شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و طول عمر بالایی دارد. در صورت مراقبت های ساده از بدنه می توانید سال ها از آن استفاده کنید. 


قابلیت های استخر بادی 

این استخر بادی با داشتن طول 297 سانتی متر، عرض 193 سانتی متر و ارتفاع 135 سانتی متر استخری نسبتا بزرگ می باشد که برای استفاده در محیط های باز طراحی شده است. از این استخر می توانید در زیر آفتاب استفاده کنید بدون اینکه به بدنه آن آسیب وارد شود. هم چنین ظرفیت آب استخر 434 لیتر آب است. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 5 سال طراحی شده است و چند کودک می توانند هم زمان از آن استفاده کنند. وزن بسته بندی آن 5 کیلوگرم است که آن را به راحتی می توانید حمل کنید. برای راه اندازی استخر در هر محیطی که مایل بودید استخر را از بسته بندی خارج کرده و توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را به سادگی باد کنید. پس از استفاده نیز توسط دریچه های هوا باد استخر را خالی کرده و به بسته بندی منتقل کنید.

سخن پایانی 

برای خرید استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ ساخت شرکت اینتکس با ارزان ترین قیمت استخر بادی از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت استخر بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...